• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Volvo v40 po lifcie

ice44

Uczestnik
Dołączył
28.04.2010
Postów
26
Punktów
0
Miasto
Wrocław
A więc tak obiecałem zamieszczam opis przekładki volvo v40 po lifcie.
Zdjęcie auta przed przekładką:


Lista części potrzebnych do przekładki:
SCIANA GRODZIOWA
KOPLET PEDALOW
MAGLOWNICA.
NAGRZEWNICA Z WENTYLATOREM
OSLONY TUNELA BOCZNE
MECHANIZM WYCIERACZEK Z RAMIONAMI I PODSZYBIE
TUNEL SRODKOWY
KOMPLETNA DESKA ROZDZIELCZA ZE SCHOWKAMI PANELEM I ZEGARAMI
WOZEK POD SILNIK
STEROWANIE SZYBAMI W DRZWI
CIEGNO OTWIERANIA MASKI
PRZEWODY KLIMATYZACJI
PANEL NAWIEWU POWIETRZA PODWÓJNY NAD RADIEM

Przekładka:
Przekładka jest bardzo podobna do volvo v40 przed liftem. Największym problemem tak jak w v40 przed liftem tak i w tym jest ściana grodziowa wraz z podszybiem. Ja ten problem rozwiązałem w następujący sposób. Szyby nie domontowałem, podszybie wycięte do uchwytów na kokpit co widać na zdjęciu, od strony silnika zgrzewy rozwiercone i całe stare podszybie wyciągnąłem z anglika w tym samy miejscu wyciąłem i wstawiłem w tamto miejsce z europejczyka. Problem był mały że podszybie w jednym miejscu było za krótkie od strony silnika dospawałem tam blachę żeby wyrównać wysokość co widać na zdjęciu. Silnik wycieraczek przeniosłem wraz z kawałkiem starej blachy żeby uniknąć nieszczelności bo uchwyt na silnik jest profilowany, numery samochodu jak widać z całą tą ścianką zostały nietknięte. W podszybiu od strony silnika wywiercona dziura na wyjście wycieraczki zewnętrznej, środkowa też przeniesiona jest w stronę kierowcy lhd łatwo to zrobić bo punkty można odznaczyć od nakładki plastikowej. Przy zakupie kompletu do przekładki proponuje zwrócić uwagę na sterowanie gazem ponieważ jak się okazuje są różne wersje a mianowicie gaz na linkę i gaz sterowany elektronicznie. Ja właśnie z tym miałem problem ponieważ u mnie oryginalnie był gaz sterowany elektronicznie a w przekładce na linkę, poradziłem sobie z tym w następujący sposób że wstawiłem angielski pedał modyfikując go do lhd nie było większych z tym problemów. Robienie instalacji elektrycznej polega głownie na przedłużaniu kabli. Sterowniki w drzwiach przenosi się z całą środkową instalacją w drzwiach. Od strony pasażera anglika nie trzeba przedłużać. Reszta rzeczy bardzo podobna do zrobienia jak w starej v40. Proponuje zwrócić uwage przy zakupie przekładki na kratke podwójna nawiewu nad radiem żeby była w komplecie ponieważ w angliku jest ona zupełnie inna. Ja w chwili obecnej na nią czekam dlatego jej brak widoczny jest na zdjęciu.

Poniżej coś dla oka czyli zdjęcia:






 
Do góry Bottom