• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Volvo S80 II V70 III XC70 III Lista części + Opis + Zdjęcia

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3459
Punktów
241
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Jakiś czas temu mieliśmy przyjemność przekładania nowego modelu Volvo S80
Poniżej lista części oraz opis przekładki i kilka zdjęć podczas prac

Lista:
- ściana grodziowa
- przekładnia z przewodami
- rurki do klimy
- mocowanie komputera
- mocowanie syreny alarmu
- konsola
- licznik
- belka pod konsolę
- nagrzewnica
- obudowa kolumny dolna i górna
- schowek
- wygłuszenie ściany od wew. i zew.
- podszybie plastikowe
- silnik wycieraczek z mechanizmem
- ramiona wycieraczek
- pedały razem z pompką sprzęgła
- rurka wysprzęglika
- rurka plastikowa podciśnienia
- zamek drzwi lewych
- sterowniki do drzwi
- serwo
- przewody od pompki hamulcowej do pompy abs
- przewód do pompy vacum
- dywan przedni
- osłony dolne pod deskę x 2
- przednia część tunelu środkowego
- styropianowe podkładki pod nogi
- najlepiej mieć też wiązki do drzwi przednich
- zamki maski
- mocowanie i ramka nawigacji
- ramka na środek deski rozdzielczej choć to zależy od wersji wyposażenia
- moduł stacyjki
- mocowanie modułu cem
- stelaże foteli ( jeśli 1 fotel jest elektryczny )

Opis prac:
Auto dość skomplikowane i pracochłonne
Całość konstrukcji bazuje na płycie forda
Ściana do wymiany wraz z wewnętrznym i zewnętrznym podszybiem
Szybę można wyciąć przez co mamy lepszy dostęp nie jest to jednak konieczne
Dużo instalacji do przerobienia
Wiązka silnika do przedłużenia prawię w całości
Wiązka podłogi do obrócenia
Tak samo wiązka pod deską
Problemem jest dobranie odpowiednich modułów sterujących szybami i zamkami
Do wymiany moduł stacyjki a co za tym idzie kluczyki trzeba kodować na nowo
Podsumowując auto dość pracochłonne ale jak najbardziej do zrobienia

Zainteresowanych przełożeniem tego modelu zapraszam na warsztat
Pozdrawiam
 

Załączniki

  • 1.jpg
    1.jpg
    203,3 KB · Wyświetleń: 82
  • 2.jpg
    2.jpg
    181,8 KB · Wyświetleń: 78
  • 3.jpg
    3.jpg
    189,4 KB · Wyświetleń: 73
  • 4.jpg
    4.jpg
    222,5 KB · Wyświetleń: 80
  • 5.jpg
    5.jpg
    201,1 KB · Wyświetleń: 76
  • 6.jpg
    6.jpg
    190,1 KB · Wyświetleń: 75
  • 7.jpg
    7.jpg
    229 KB · Wyświetleń: 81
  • 8.jpg
    8.jpg
    243,3 KB · Wyświetleń: 80
  • 9.jpg
    9.jpg
    196,4 KB · Wyświetleń: 79
  • 10.jpg
    10.jpg
    187,2 KB · Wyświetleń: 79

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3459
Punktów
241
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
kolejne zdjęcia
 

Załączniki

  • 11.jpg
    11.jpg
    307,9 KB · Wyświetleń: 42
  • 12.jpg
    12.jpg
    278 KB · Wyświetleń: 40
  • 13.jpg
    13.jpg
    160,8 KB · Wyświetleń: 39
  • 14.jpg
    14.jpg
    151,7 KB · Wyświetleń: 35
  • 15.jpg
    15.jpg
    128,5 KB · Wyświetleń: 41

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4003
Punktów
283
Miasto
Wadowice
takie auta to sie robilo 5 lat temu
zadne szczegulne wiadomosci
instalacja taka sama ja w mondeo mk4
tylko czemu nie zrobiles instalacji przed sciana grodziowa , mial bys łatwiej
 

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3459
Punktów
241
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Widzisz Jareczku ja swoje prywatne s80 robiłem dużo wcześniej niż 5 lat temu
Oczywiście że ameryki nie odkryłem zresztą wszystkie samochody są do siebie podobne
Jak zrobisz pierwszą 100 to każde następne jest albo takie samo albo podobne
Co do instalacji silnikowej to oczywiście że była gotowa przed wstawieniem ściany

Powodzonka
 
Do góry Bottom