mialem to szczescie lub nie szczescie przerobic toyote Supre 1993 taka mala ikona z 3 litrowym silnikiem
jak na toyote to przerobka w miare prosta,tylko problem tkwi w zalatwieniu czesci
w tym przypadku klient sam zalatwial z ASO czesci wiec byly nowki poza sciana i paroma detalami
sciana do spawania ,rynna zostaje choc w EU jest inna, kwestia podklupania rynny pod mechaniz mwycieraczek, i przygrzania górnej czesci nad wentylatorem nagrzenicy bo jest za gleboka okolo 1 cm (to szczegół
elektryka prosta do przerobienia wiazka silnika (przedluzy c okolo 85 cm) , wiazka komory silnika okolo 15 przewodow,pod deska obracamy wszystko pasuje,progowa do obrucenia przedluzamy 6 przewodow i pinujemy kierunki
po obróceniu wiazek jest problem z ABS-em wiec musimy pozamieniac P na L i L na P tylne i przednie rurki
przy ABS-ie
lampy do przerobienia
dokladamy przeciwmgielne(zamiast jednego wstecznego)-podlaczamy pod przednie w tym roczniku nie wystepuje tylne przeciwmgielne
ramiona wycieraczek zostaja z angola wystarczy delikatnie powyginac(nie stety ale brak czsci do tego modelu)
jesli chodzi o czesci to mniej wiecej jak w kazdym aucie
oczywiscie silnik do wyciagniecia, i mamy duże pole manewru z doróbkami
tak jak pisalem BRAK CZESCI wiec duzo musialem dorabiac , weze klimy, wspomagania, hamulcowe,i różne uchwyty
większość dalo sie przerobic z angola
jeden z wielu problemow to linki otwierania wlewu paliwa i tylnej klapy
nie mozna bylo dostac rączek do otwierania (w angolu inne) wiec zrobilem otwieranie bagaznika i tylnej klapy z pilota (w tej wersji bylo otwieranie manualne) i dodatkowo domykanie szyb
pare fotek
jak na toyote to przerobka w miare prosta,tylko problem tkwi w zalatwieniu czesci
w tym przypadku klient sam zalatwial z ASO czesci wiec byly nowki poza sciana i paroma detalami
sciana do spawania ,rynna zostaje choc w EU jest inna, kwestia podklupania rynny pod mechaniz mwycieraczek, i przygrzania górnej czesci nad wentylatorem nagrzenicy bo jest za gleboka okolo 1 cm (to szczegół
elektryka prosta do przerobienia wiazka silnika (przedluzy c okolo 85 cm) , wiazka komory silnika okolo 15 przewodow,pod deska obracamy wszystko pasuje,progowa do obrucenia przedluzamy 6 przewodow i pinujemy kierunki
po obróceniu wiazek jest problem z ABS-em wiec musimy pozamieniac P na L i L na P tylne i przednie rurki
przy ABS-ie
lampy do przerobienia
dokladamy przeciwmgielne(zamiast jednego wstecznego)-podlaczamy pod przednie w tym roczniku nie wystepuje tylne przeciwmgielne
ramiona wycieraczek zostaja z angola wystarczy delikatnie powyginac(nie stety ale brak czsci do tego modelu)
jesli chodzi o czesci to mniej wiecej jak w kazdym aucie
oczywiscie silnik do wyciagniecia, i mamy duże pole manewru z doróbkami
tak jak pisalem BRAK CZESCI wiec duzo musialem dorabiac , weze klimy, wspomagania, hamulcowe,i różne uchwyty
większość dalo sie przerobic z angola
jeden z wielu problemow to linki otwierania wlewu paliwa i tylnej klapy
nie mozna bylo dostac rączek do otwierania (w angolu inne) wiec zrobilem otwieranie bagaznika i tylnej klapy z pilota (w tej wersji bylo otwieranie manualne) i dodatkowo domykanie szyb
pare fotek
Załączniki
-
supra 035.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 104
-
supra 036.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 98
-
supra 037.jpg1,7 MB · Wyświetleń: 96
-
supra 042.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 97
-
supra 051.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 97
-
supra 057.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 100
-
supra 061.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 94
-
supra 072.jpg1,5 MB · Wyświetleń: 93
-
supra 076.jpg1,6 MB · Wyświetleń: 95
-
supra 105.jpg1,6 MB · Wyświetleń: 97