• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Toyota Celica GT Four VI generacja

kristoff

Zaufany warsztat
Dołączył
26.03.2009
Postów
1370
Punktów
279
Miasto
Wrocław
Lista części:

1. Ściana grodziowa
2. Wygłuszenie ściany wewnętrzne
3. Wykładzina podłogi
4. Spocznik lewej nogi
5. Nagrzewnica kompletna (3 części)
6. Belka pod deskę
7. Lewe mocowanie belki pod deskę
8. Pedał gazu
9. Pedał hamulca
10. Pedał sprzęgła
11. Pompka sprzęgła
12. Serwo z pompą hamulca
13. Przewód sprzęgłowy
14. Przewody hamulcowe (6 sztuk)
15. Linka gazu
16. Kaseta bezpieczników
17. Mocowanie kasety przekaźników ( w europie na lewym słupku)
18. Deska rozdzielcza
19. Lewy dół deski
20. Schowek pasażera
21. Konsola środkowa
22. Tunel środkowy przednia część
23. Tunel środkowy tylna część
24. Dźwignia ręcznego
25. Ramka biegów
26. Ramka panela środkowego
27. Panel klimatyzacji
28. Mocowanie radia (w przypadku radia 2 DIN)
29. Przełącznik zespolony pod kierownicę
30. Ramka licznika górna
31. Ramka licznika dolna
32. Zamek maski
33. Linka otwierania maski
34. Przewody klimatyzacji
35. Przekładnia kierownicza
36. Przewody wspomagania
37. Silnik wycieraczek
38. Mechanizm wycieraczek
39. Podszybie
40. Ramiona wycieraczek
41. Mocowanie sterownika silnika (na tunelu środkowym)
42. Rączka otwierania klapy bagażnika i wlewu paliwa
43. Kanały powietrzne dolne (na nogi kierowcy i pasażera) L+P
44. Kanał powietrza kierowcy nadmuchu z zewnątrz
45. Boczki drzwi L+P

Gdybym coś pominął proszę dopisywać.


Opis:

Ściana grodziowa do wymiany. Dla wygody oraz jakości prac silnik do wyjęcia oraz szyba do wycięcia. Górna część ściany grodziowej (tam gdzie numer VIN) do adaptacji tzn. do wycięcia otwór pod silnik wycieraczek, otwór zasysu powietrza oraz na mocowanie mechanizmy wycieraczek. Analogicznie otwory angielskie do zaślepienia. W lewym przednim słupku są otwory montażowe do europejskich elementów lecz brakuje w nich gwintów. Do zastosowania nito-nakrętki.

Instalacja elektryczna rozbudowana. We wnętrzu dzieli się na 3. Wiązka główna (nadwozie przód i tył), wiązka ściany grodziowej i wiązka konsoli.

Wiązka główna do przerobienia. Dużo przewodów do przedłużenia.
Wiązka ściany grodziowej do obrócenia w całości. Po obróceniu nie wymaga więcej pracy.
Wiązka konsoli do przerobienia. Część przewodów do wyplecenia i skrócenia a część do przedłużenia.

Wiązka silnika również do przerobienia z uwagi na fakt iż w europie przechodzi przez ścianę z prawej strony (w angliku z lewej).

W przypadku zastosowania angielskiej wiązki nagrzewnicy do pinowania silniki krokowe temperatury i klap. Sterowanie silnika krokowego obiegu zamknięty - otwarty wychodzi z wiązki ściany grodziowej i jest konieczność jego pinowania.

Do pinowania również przełącznik zespolony pod kierownicą. Pinowania dokonujemy na tzw. lustrzane odbicie.

Do zamiany miejscami włączniki znajdujące się na słupkach środkowych. Po ich zamianie brzęczek świateł i kluczyka załącza się po otwarciu lewych drzwi.

W razie pytań chętnie udzielę wskazówek i pomocy przy przekładce w/w modelu.

Kilka zdjęć z przekładki:

Zdjęcie0252.jpg Zdjęcie0253.jpg Zdjęcie0254.jpg Zdjęcie0255.jpg Zdjęcie0256.jpg Zdjęcie0257.jpg Zdjęcie0258.jpg Zdjęcie0259.jpg Zdjęcie0260.jpg Zdjęcie0261.jpg
 
Do góry Bottom