zweckform
Zaufany warsztat
Witam
Miałem w tym roku przyjemność przekładania 4 sztuk Toyoty Avensis T27 2009 - 20014 rok
T27 jak na japończyka przystało jest autem bardzo ciężkim i pracochłonnym w przekładce
Do wymiany cała ściana grodziowa wraz z wewnętrznym i zewnętrznym podszybiem
Szyba do wycięcia i wymiany na europejską
Instalacja bardzo rozbudowana na przerobieniu schodzi się ze 3 dni
Maglownica elektryczna do wymiany wraz ze sterownikiem oraz silnikiem wspomagania znajdującym się na kolumnie kierowniczej
Nagrzewnica po wymianie do przekodowania
Po wymianie maglownicy czujnik kąta skrętu do kalibracji
Jak to w toyocie połowa kostek do pinowania zamki szyby lustra nagrzewnica
W wersji po lifcie inne wiązki drzwi przełączniki sterowania szyb oraz sterownik od maglownicy
Lampy do przerobienia przed liftem lampa do rozcięcia po lifcie na tyle duża dziura że soczewka wychodzi bez problemów bez cięcia
Podsumowując auto bardzo trudne nie dla początkujących
Koszt części z robocizną od 11 do 12 tysięcy zł w zależności od tego czy przed czy po lifcie
Z chęcią podejmiemy się kolejnych przekładek tego modelu
Poniżej lista części:
ściana grodziowa wraz z podszybiem elementy cięte
linka maski ( zamek jest uniwersalny )
podszybie metalowe odkręcane
mechanizm wycieraczek
ramiona wycieraczek x 2
podszybie plastikowe
szyba przednia
maglownica
guma między maglownicę a ścianę grodziową ( uszczelnienie )
łącznik metalowy maglownicy z kolumna kierowniczą
lusterka x 2
serwo + pompa hamulcowa
przewody hamulcowe od pompy hamulcowej do pompy abs x 2
wygłuszenie na ścianę od strony komory silnika
przewód podciśnienia do serwa
zamek drzwi lewych
dywan
styropianowe wypełnienia pod dywan z przodu x 3
wygłuszenie ściany od środka
pedały 3 sztuki gaz hamulec sprzęgło
pompa sprzęgła wraz z przewodem
nagrzewnica kompletna
belka wzmocnienie pod deskę
wzmocnienia przykręcane do belki pionowe x 2 poziome x 1 oraz za schowek x 1
mocowania puszki bezpieczników x 3
panele sterowania szyb przednich z maskownicami x 2
fotel kierowcy lub sam jego stelaż
kolumna kierownicza z silnikiem wspomagania
sterownik wspomagania przykręcany do belki i ściany nad kolumna kierowniczą
daszki słoneczne x 2
boki deski x 2
przycisk parking z obudową
panel plastik tu gdzie sterowanie lusterek
mały schowek strona kierowcy
duży schowek strona pasażera
kratka nawiewu środkowa tu gdzie przycisk od awaryjnych
licznik
osłony na nogi pod deskę x 2
osłona kierownicy góra i dół
osłona licznika
plastiki na środek dolnej części deski tu gdzie radio i climatronic x 2
osłony boczne tunela środkowego
dół deski
w przypadku skrzynia automatycznej kompletny wybierak do biegów wraz z ramką
Poniżej kikla fotek z przekładki takich aut
Miałem w tym roku przyjemność przekładania 4 sztuk Toyoty Avensis T27 2009 - 20014 rok
T27 jak na japończyka przystało jest autem bardzo ciężkim i pracochłonnym w przekładce
Do wymiany cała ściana grodziowa wraz z wewnętrznym i zewnętrznym podszybiem
Szyba do wycięcia i wymiany na europejską
Instalacja bardzo rozbudowana na przerobieniu schodzi się ze 3 dni
Maglownica elektryczna do wymiany wraz ze sterownikiem oraz silnikiem wspomagania znajdującym się na kolumnie kierowniczej
Nagrzewnica po wymianie do przekodowania
Po wymianie maglownicy czujnik kąta skrętu do kalibracji
Jak to w toyocie połowa kostek do pinowania zamki szyby lustra nagrzewnica
W wersji po lifcie inne wiązki drzwi przełączniki sterowania szyb oraz sterownik od maglownicy
Lampy do przerobienia przed liftem lampa do rozcięcia po lifcie na tyle duża dziura że soczewka wychodzi bez problemów bez cięcia
Podsumowując auto bardzo trudne nie dla początkujących
Koszt części z robocizną od 11 do 12 tysięcy zł w zależności od tego czy przed czy po lifcie
Z chęcią podejmiemy się kolejnych przekładek tego modelu
Poniżej lista części:
ściana grodziowa wraz z podszybiem elementy cięte
linka maski ( zamek jest uniwersalny )
podszybie metalowe odkręcane
mechanizm wycieraczek
ramiona wycieraczek x 2
podszybie plastikowe
szyba przednia
maglownica
guma między maglownicę a ścianę grodziową ( uszczelnienie )
łącznik metalowy maglownicy z kolumna kierowniczą
lusterka x 2
serwo + pompa hamulcowa
przewody hamulcowe od pompy hamulcowej do pompy abs x 2
wygłuszenie na ścianę od strony komory silnika
przewód podciśnienia do serwa
zamek drzwi lewych
dywan
styropianowe wypełnienia pod dywan z przodu x 3
wygłuszenie ściany od środka
pedały 3 sztuki gaz hamulec sprzęgło
pompa sprzęgła wraz z przewodem
nagrzewnica kompletna
belka wzmocnienie pod deskę
wzmocnienia przykręcane do belki pionowe x 2 poziome x 1 oraz za schowek x 1
mocowania puszki bezpieczników x 3
panele sterowania szyb przednich z maskownicami x 2
fotel kierowcy lub sam jego stelaż
kolumna kierownicza z silnikiem wspomagania
sterownik wspomagania przykręcany do belki i ściany nad kolumna kierowniczą
daszki słoneczne x 2
boki deski x 2
przycisk parking z obudową
panel plastik tu gdzie sterowanie lusterek
mały schowek strona kierowcy
duży schowek strona pasażera
kratka nawiewu środkowa tu gdzie przycisk od awaryjnych
licznik
osłony na nogi pod deskę x 2
osłona kierownicy góra i dół
osłona licznika
plastiki na środek dolnej części deski tu gdzie radio i climatronic x 2
osłony boczne tunela środkowego
dół deski
w przypadku skrzynia automatycznej kompletny wybierak do biegów wraz z ramką
Poniżej kikla fotek z przekładki takich aut
Załączniki
-
avensis 1.jpg65 KB · Wyświetleń: 134
-
avensis 2.jpg64,6 KB · Wyświetleń: 126
-
avensis 3.jpg53,8 KB · Wyświetleń: 126
-
avensis 4.jpg61,6 KB · Wyświetleń: 118
-
avensis 5.jpg71,8 KB · Wyświetleń: 125
-
avensis 6.jpg65 KB · Wyświetleń: 129
-
avensis 7.jpg69,2 KB · Wyświetleń: 125
-
avensis 8.jpg90,6 KB · Wyświetleń: 134
-
avensis 9.jpg77,1 KB · Wyświetleń: 124
-
avensis 10.jpg65,3 KB · Wyświetleń: 126