zweckform
Zaufany warsztat
Witam
Parę słów na temat przekładki Renault Clio II lub Clio III (inny wygląd deski rozdzielczej)
Lista części:
- deska rozdzielcza kompletna ( górna i dolna część )
- belka pod deskę
- listwy na deskę
- tunel środkowy kompletny
- dywan
- wygłuszenie od środka
- wygłuszenie od strony silnika
- obudowy przełączników od szyb
- pedały kompletne 3 sztuki wraz z podstawą montującą
- ściana grodziowa cięta lub jej część od strony europejskiego kierowcy
- punkt monatżowy do belki spawany do tunelu
- spawany uchwyt do kolumny kierowniczej
- serwo + przewody hamulcowe
- maglownica + przewody wspomagania
dodatkowo ale nie koniecznie
- licznik
- mechanizm wycieraczek
- plastikowe podszybie
- ramiona wycieraczek
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Przekładkę najlepiej kupować ciętą
Ściana grodziowa jest do wymiany lub przerobienia ( należy mieć elementy ze ściany europejskiej )
Poza ścianą do przespawania jest dolne mocowanie belki oraz mocowanie kolumny kierowniczej
Elektryka typowa dla aut tej marki
Uwagę należy zwrócić na rodzaj wspomagania ( hydrauliczne lub elektryczne )
W aucie można nie wymieniać mechanizmu wycieraczek a co za tym idzie zostawić podszybie plastikowe i ramiona wycieraczek z angola
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Z chęcią wykonamy kolejne sztuki
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam
Rafał

Parę słów na temat przekładki Renault Clio II lub Clio III (inny wygląd deski rozdzielczej)
Lista części:
- deska rozdzielcza kompletna ( górna i dolna część )
- belka pod deskę
- listwy na deskę
- tunel środkowy kompletny
- dywan
- wygłuszenie od środka
- wygłuszenie od strony silnika
- obudowy przełączników od szyb
- pedały kompletne 3 sztuki wraz z podstawą montującą
- ściana grodziowa cięta lub jej część od strony europejskiego kierowcy
- punkt monatżowy do belki spawany do tunelu
- spawany uchwyt do kolumny kierowniczej
- serwo + przewody hamulcowe
- maglownica + przewody wspomagania
dodatkowo ale nie koniecznie
- licznik
- mechanizm wycieraczek
- plastikowe podszybie
- ramiona wycieraczek
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Przekładkę najlepiej kupować ciętą
Ściana grodziowa jest do wymiany lub przerobienia ( należy mieć elementy ze ściany europejskiej )
Poza ścianą do przespawania jest dolne mocowanie belki oraz mocowanie kolumny kierowniczej
Elektryka typowa dla aut tej marki
Uwagę należy zwrócić na rodzaj wspomagania ( hydrauliczne lub elektryczne )
W aucie można nie wymieniać mechanizmu wycieraczek a co za tym idzie zostawić podszybie plastikowe i ramiona wycieraczek z angola
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Z chęcią wykonamy kolejne sztuki
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam
Rafał









