Zrobienie przekładki w tym samochodzie nie jest z byt skomplikowane . Ściana grodziowa - trzeba wyciąć otwory na pedały i maglownice , są wytłoczki takze wiadomo gdzie je wyciąć i w to miejsce wspawać oryginalną blachę pedałów i osłonę maglownicy . Na tunelu trzeba przyspawać po lewej stronie mocowanie wspornika deski a na podszybiu mocowanie wycieraczki . najwięcej pracy jest z wiązką elektryczną wiec radził bym poszukać wiązke elektryczną deski i drzwi od tego samego wyposażenia samochodu , czyli wchodzimy na vin i dowiadujemy sie jakie mamy oznaczenie naszego samochodu
części potrzebne do przekładki
- deska , po lifcie pasuje do przed liftem , tylko musi być deska kompletna
- Belka deski
- wspornik belki
-mocowanie wspornika belki ( ta część którą sie spawa do tunelu )
- nagrzewnica
- wszystkie rury do nawiewu włącznie z tymi które idą na tył samochodu
-pedały
-wytłoczka wejścia maglownicy
-maglownica
-blacha do której przykręca się pedały
-nagrzewnica
- rurka gumowa od ujścia wody z klimatyzacji
- wyciszenie ściany grodziowej zewnętrzne i wewnętrzne
-tunel kompletny
- dywan
-dźwignia hamulca ręcznego
- Mocowanie pompy ABS ( pompę trzeba przenieść na drugą stronę )
-rurki hamulcowe ( tylne rurki kończą się zaraz na początku podłogi )
-rurki do pompki hamulcowej
-pompa hamulcowa
- pompka sprzęgła
- serwo
- przewód do serwa
- wycieraczki
-mechanizm wycieraczek
-mocowanie mechanizmu wycieraczek ( można orginalne odciąć , ale łatwiej będzie od dawcy wspawać )
-przewód do wysprzęglika
wycieraczki pod nogi