• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[PRZEŁOŻONE] VW Passat 2003

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
no to już jakiś sukces, jak zalejesz płynem to sprawdź jeszcze czy klimatronik nie działa Ci odwrotnie
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
silniczki chodzą dobrze góra dół tylko źle stronami a były zamieniane miejscami moduły elektroniczne od szyb.
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
to jak prawa z lewą chodza odwrotnie to nie możesz zamienić kabli(kostek) między tymi dwoma przyciskami?
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
TomekGalka napisał:
silniczki chodzą dobrze góra dół tylko źle stronami a były zamieniane miejscami moduły elektroniczne od szyb.


a no to musisz zlokalizowac kable i zamienic miejscami miernik do reki i jazda nic prostszego

kiedys pewien ktos pisał ze sie przelutowuje jakies oporniki ale niewiem nic wiecej na ten temat podobno po takim zabiegu szyby i lusterka chodza normalnie a tak z lusterkami bedzie problem
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
A teraz wyszedł kolejny problem
Climatornic źle działa, włączam szybę dmucha na wprost, na wprost to szyba, nogi raz dmucha raz nie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
mam podobny problem z tym, że mi na szybę i nogi nie wieje dziś sprawdzę który silnik za co odpowiada żeby było wiadomo przy której wtyczce szukać, chyba ze ty wcześniej sprawdzisz przy angielskiej nagrzewnicy
 

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3464
Punktów
241
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Zarówno w B5 jak i A6 trzeba przepinować wtyczki od klimatronika

Pozdro
Rafał
 

Marlena

Zaufany warsztat
Dołączył
5.03.2009
Postów
1431
Punktów
80
Miasto
Rawa Mazowiecka
WWW
www.przekladkianglikow.pl
Gdy cilmatronic w Passacie działa na odwrót (high –leci zimno) należy rozebrać instalację i pozamieniać piny we wtyczkach do silników Klimy. Zewnętrzne przewody w wtyczce zamienić 1z 3 i 2z6.
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
znalazłem europejskie wtyczki i przypasowałem kolorami do angielskiej instalacji i też chodzi dobrze.
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
to jak musiałeś przełożyć piny żeby było tak jak w europie i czy w każdej wtyczce jest identyczna sytuacja?
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
rozebrałem wtyczki angielskie i miałem pozarabiane wtyczki europa i kolorami podpiąłem i chodzi, co do numerów pinów to pewnie wyszło tak samo jak w opisie, nie zwróciłem na to uwagi tylko kolorami pasowało.
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
Licznik przekodowany.
Ciekawy jestem tylko czy nagrzewnica dobrze zadziała z regulacją ciepło zimno bo jeszcze G12 nie uzupełniłem i nie rozgrzałem samochodu.
Podpiąłem kolorami przewodów wtyczki europejskie do silników nagrzewnicy i sterowanie odpowiednimi strefami zaczęło działać bo tak to dmuchało ale nie w tym kierunku co trzeba.
Miał ktoś podobny przypadek?
Zadziała ciepło-zimno jeśli wtyczki poszły kolorami przewodów?
Jeszcze mam problem z lusterkami, działają odwrotnie,
Szyby wszystkie dobrze chodzą.
Lampy z przestawioną przesłoną świecą bardzo równo w poziomie.
Na sam koniec przy przekręconym zapłonie wyskoczył mi komunikat ENGINE WORKSHOP na liczniku i mruga kontrolka świec.
Wyskakuje po jakiejś minucie dwóch od przekręcenia zapłonu. Pomoże mi ktoś?
 

TomekGalka

Bywalec
Dołączył
22.12.2009
Postów
63
Punktów
0
Miasto
Konin
Auto prawie skończone, pozostaje odpowietrzyć hamulce i sprzęgło i złożyć osłony kierownicy.
 
Do góry Bottom