• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[PRZEŁOŻONE] Laguna 1.9 dci 2003

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3464
Punktów
241
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
maglownica w dieslu i benzynie jest taka sama

Pozdrawiam
Rafał
 

stunt125

Gaduła
Dołączył
29.11.2009
Postów
76
Punktów
0
Miasto
PRZ
wiazke najlepiej jest chyba jak sie zalamie i ulozy w tyle za nagrzewnica w sumie nie wiele wchodzi za nagrzewnice ale wchodzi i wraca zaraz po scianie grodziowej nad pedalami w tym takim plaskitkowym korytku, co do wzmocnienia to musisz posiadac druga czesc wzmocnienia(dosc masywna blacha) ta co idzie do "tunelu" z tym ze nie ma z drugiej str przygotowanego mocowania w tunelu,
co do wlotu to musisz angielski wlot zaslepic najlepiej wyciac z blachy i przykleic na klej do szyb badz sylikon, a z drugiej str musisz wyciac otwor, fakt nie ma zabezpieczenia aby woda nie leciala ja zawsze daje klej do szyb i wychodzi taki "próg" i nie ma problemu, a moz ema ktos inny pomysl na zabezpieczenie przed woda?
ja mam otwór wycina sie po obrysie dokładnie, a następnie bieżemy młotek i wstukujemy do środka, tworzy się identyczna ramka jak po drugiej stronie, 100% fabryka
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
masz racje ja jeszcze pogrzewam blache palnikiem coby przy klepaniu nie pękła szyba jest dużo plastyczniejsza blacha .
 
Do góry Bottom