• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[PRZEŁOŻONE] Laguna 1.9 dci 2003

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
witam jako ze zacząłęm przekładke laguny to mam kilka pytań

1. co robić z wiązką czy obracac ja jak w lagunie 1
2. w karoserii nie ma wzmocnienia do którego rzykręca sie rure pod konsole czy musze mieć europejskie co z tym rozbicie?
3. wlot do nagrzewnicy nalezy wyciąć? a otwór po angielskim wlocie zaślepić?
( z tym ze po wycieciu wlotu niema w górnej jego czesci odpowiedniej zakładki zeby nie wleciała woda )
 

Załączniki

  • DSC00518.JPG
    DSC00518.JPG
    686,7 KB · Wyświetleń: 272
  • DSC00516.JPG
    DSC00516.JPG
    825,9 KB · Wyświetleń: 246
  • DSC00519.JPG
    DSC00519.JPG
    887,1 KB · Wyświetleń: 226

adambiker

Anglikomaniak
Dołączył
22.05.2009
Postów
210
Punktów
5
Miasto
stalowa wola/irlandia
wiazke najlepiej jest chyba jak sie zalamie i ulozy w tyle za nagrzewnica w sumie nie wiele wchodzi za nagrzewnice ale wchodzi i wraca zaraz po scianie grodziowej nad pedalami w tym takim plaskitkowym korytku, co do wzmocnienia to musisz posiadac druga czesc wzmocnienia(dosc masywna blacha) ta co idzie do "tunelu" z tym ze nie ma z drugiej str przygotowanego mocowania w tunelu,
co do wlotu to musisz angielski wlot zaslepic najlepiej wyciac z blachy i przykleic na klej do szyb badz sylikon, a z drugiej str musisz wyciac otwor, fakt nie ma zabezpieczenia aby woda nie leciala ja zawsze daje klej do szyb i wychodzi taki "próg" i nie ma problemu, a moz ema ktos inny pomysl na zabezpieczenie przed woda?
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
no to ok z tą woda to sobie poradze z wiązką tez ale jaki macie sposób na to wzmocnienie co jest na tunelu zgrzewane( wzmocnienie pionowe belki mam europejskie) bo gdybym go odwiercił to nie bedzie pasował jaki macie na to patent? przyspawac jakies wzmocnienie?
 

magik

Anglikomaniak
Dołączył
13.04.2009
Postów
612
Punktów
22
Miasto
gdzieś w polsce
jeśli chce ci się bawić to dospawaj do tego wspornika kawałek płaskownika i przyspawaj do tunelu tego i tak nie będzie widać jak założysz maty i dywan
 

drekrobak

Bywalec
Dołączył
15.07.2009
Postów
49
Punktów
1
Miasto
Biłgoraj
to wzmocnienie co masz zgrzane do tunelu odwiercasz, i spawasz z lewej strony pasuje idealnie a co do wlotu powietrza to mój patent jest taki ze wycinam mniejszy otwór wlotu powietrza o jakieś 1.5 cm i zaginam błahe na zewnątrz i robię ściankę taką samą jak oryginalna, trochę klepania młoteczkiem i jest dobrze
 

goralpio

Uczestnik
Dołączył
22.04.2010
Postów
31
Punktów
0
Miasto
pow.mława
witam ja też przekładam lagune 2 1,9 dci 2002r i chcę sie zapytać jak sobie poradziłeś z instalacją elektryczną w kabinie
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
edit. wlot wyciety , wzmocnienie przespawane na drugą strone fotki poniżej

w poniedziałek bede przerabiał wiązke to powiem co i jak i dam jakąs fotke

jedno pytanko z w przypadku czujników w słupkach zostawić tam gdzie są czy zamienic miejscami ? bo jesli zamienia sie miejscami wiazki z foteli to chyba tez i czujniki w słupkach ? dobrze mysle ?
 

Załączniki

  • DSC00531.JPG
    DSC00531.JPG
    858,3 KB · Wyświetleń: 263
  • DSC00526.JPG
    DSC00526.JPG
    639,5 KB · Wyświetleń: 306
  • DSC00533.JPG
    DSC00533.JPG
    867,6 KB · Wyświetleń: 286
  • DSC00530.JPG
    DSC00530.JPG
    694,3 KB · Wyświetleń: 258
  • DSC00534.JPG
    DSC00534.JPG
    852,5 KB · Wyświetleń: 243

adambiker

Anglikomaniak
Dołączył
22.05.2009
Postów
210
Punktów
5
Miasto
stalowa wola/irlandia
co do czujnikow w slupkach od air bagow, wiec czujniki zostawiasz tak samo jak zostawiasz wiazke podfotelowa (ta ktora idzie do foteli) tej wiazki nie ruszamy jedynie jak napisal ktos kiedys na innym poscie ze trzeba zlokalizowac kabelek od czujnika zapiecia pasow i to jego przeniesc na druga str do fotela kierowcy, choc o czytalem tez ze wiazki przenosza na druga str. osobiscie zostawiam wiazki pod fotelami, raz pzrenioslem to mialem potem problem z air bagiem a raczej z kontrolka od poduszki.
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
mały update prac przy lagunie

przerobiona wiązka wygląda nastepująco DSC00561.JPG
wszystkoi zostało podłaczene wcelu sprawdzenia i wszystko działa jak nalezy teraz dwa pytanka

1.co mogło spowodowac takie odkształcenie intercoolera? DSC00546.JPG

2. po zamontowaniu europejskiego krzyżaka i kolumny angielskiej kiedy koła mam na wprost to kierownice mam przekręcona o jakies 1/4 w lewo wszytsko by było ok gdyby mozna było przesunąc kierownice na frezach ale jak wiecie w lagunach kierownica pasuje tylko w jedym połozeniu .Czy musze załatwić europejską kolumne czy da sie cos zakombinowac z angielska zeby było na wprost bo zbieznoscia takiej róznicy sie nie zniweluje
 

adambiker

Anglikomaniak
Dołączył
22.05.2009
Postów
210
Punktów
5
Miasto
stalowa wola/irlandia
tak racja kierownice na iwloklinie nie da sie pzrekrecac jak sie chce kiedys ktos sie sprzeczal ze mozna ustawic w dowolnym polozeniu co jest nie prawda, natomiast jelsi masz kierownice przekrecona o 1/4 to mysle ze sprawe rozwiaze Ci, wyjecie krzyzaka z kolumny kierowniczej obrocenie go o 1/4 i wlozenie do kolumny, czesc krzyzaka ktora wchodzi do kolumny jest tak jak by kwadratowa, obracasz troche i po sprawie, a reszte jak juz bedzie malo co przestawione to zbiezność.
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
no własnie w tym problem ze jak obracam krzyżak to znów mam przestawioną o tyle samo ale w prawo nic nie daje rady
 

adambiker

Anglikomaniak
Dołączył
22.05.2009
Postów
210
Punktów
5
Miasto
stalowa wola/irlandia
no to nie wiem ja zawsze tez tak mam ze jak wloze krzyzak to jest pzrestawiona kierownica, wtedy wyjmuje krzyzak z kolumny przekrecam go troche i wkladam w kolumne i juz jest o wiele lepiej, ale powiem ci ze ostatnio wborze mialem kierownice pzrekrecona o 1/4 i podczas ustawiania zbieznosci nie bylo problemu, dalo sie wyregulowac na koncowkach drazka kierowniczego.
 

marekfl

Zaufany warsztat
Dołączył
14.06.2009
Postów
299
Punktów
57
Miasto
Kielce
WWW
www.mserwiskielce.pl
robiłem Lagune II kilka razy i za każdym razem miałem symetryczny wieloklin na kierownicy i mogłem Ja sobie wkładać w każdej pozycji. Nawet mam teraz w garażu wiec mogę fotkę dołączyć w razie czego. Mozę po FL coś się zmieniło z tym wieloklinem bo robiłem tylko modele PHI czyli te z przed liftu.
 

adambiker

Anglikomaniak
Dołączył
22.05.2009
Postów
210
Punktów
5
Miasto
stalowa wola/irlandia
no tez kiedys juz byl lekki spor o to czy kierownica ma rownomierny wieloklin czy ma jakis wypust, wlansie patrzylem na kolumne kierownicza z laguny i widze ze trzpieniu ze sa wypusty, wiec jzu teraz sam nie wiem, nie mysle aby dawali dwa rodzaje kolumn kierowniczych.
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
zapomniałęm dodac że auto juz dawno przełożone wszystko jest jak należy dzieki wszystkim za pomoc .
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
To poka jeszcze jakies zdjecia, no pochwal sie, nie badz taki skromny ;P

mało mam czasu na forum wiec dopiero teraz fotki auto zrobiło juz kilka tys km po przekładce i o dziwo nic sie nie dzieje:weez:
 

Załączniki

  • DSC00707.JPG
    DSC00707.JPG
    874 KB · Wyświetleń: 171
  • DSC00709.JPG
    DSC00709.JPG
    734,6 KB · Wyświetleń: 135

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
witam odświeżam kotleta małym pytankiem czy magiel z dci jest taki sam jak w benzynie ? róznica w przewodzie jest ale zastanawiam sie czy magle mają róznice ?
 
Do góry Bottom