Lista części:
-ściana grodziowa a dokładniej dwa elementy ze ściany
- maglownica z przewodami plus żeliwne mocowania (ważne)
- przewody sprzęgła
- pedały kompletne z podstawą
-mocowanie belki do podłogi ( można przerobić ang.)
- sama nagrzewnica zostaje chyba że tak jak w moim przypadku dokładana była klima
- belka pod deskę deska, schowki itp
- wygłuszenie od strony silnika
- wygłuszenie wnetrza ściany
- hamulec ręczny + obudowa plastikowa +linka
- dywan przedni
- łącznik kolumny kierowniczej z maglownicą
- konsola środkowa oraz boczne obudowy konsoli
- mieszek lewarka zmiany biegów
- osłonki na nogi kierowcy i pasażera
- silniczek wycieraczek (można przerobić)
-ramiona wycieraczek
-lampy przednie
-podszybie ( można przerobić)
auto robiłem kilka lat temu więc mogłem coś zapomnieć
mechanicznie dość łatwo w ścianie trzeba wyciąć z lewej strony otwór na podstawe pedałów, serwo po europejskiej stronie wraz rurą typowe rozwiązanie PSA tu jedna trochę inaczej bo rura idzie od strony silnika i dość trudno ją wymontować,
do wycięcia odpływ skroplin, trzeba "otworzyć" wejście pod linkę ręcznego przy lewym progu, do wycięcia otwór w ścianie i dwa otwory w podszybiu coś ala bmw e46,
Instalacja w miare prosta bezpieczniki zostają z prawej strony
ogólnie w skali od 1-5 dałbym 3+
-ściana grodziowa a dokładniej dwa elementy ze ściany
- maglownica z przewodami plus żeliwne mocowania (ważne)
- przewody sprzęgła
- pedały kompletne z podstawą
-mocowanie belki do podłogi ( można przerobić ang.)
- sama nagrzewnica zostaje chyba że tak jak w moim przypadku dokładana była klima
- belka pod deskę deska, schowki itp
- wygłuszenie od strony silnika
- wygłuszenie wnetrza ściany
- hamulec ręczny + obudowa plastikowa +linka
- dywan przedni
- łącznik kolumny kierowniczej z maglownicą
- konsola środkowa oraz boczne obudowy konsoli
- mieszek lewarka zmiany biegów
- osłonki na nogi kierowcy i pasażera
- silniczek wycieraczek (można przerobić)
-ramiona wycieraczek
-lampy przednie
-podszybie ( można przerobić)
auto robiłem kilka lat temu więc mogłem coś zapomnieć
mechanicznie dość łatwo w ścianie trzeba wyciąć z lewej strony otwór na podstawe pedałów, serwo po europejskiej stronie wraz rurą typowe rozwiązanie PSA tu jedna trochę inaczej bo rura idzie od strony silnika i dość trudno ją wymontować,
do wycięcia odpływ skroplin, trzeba "otworzyć" wejście pod linkę ręcznego przy lewym progu, do wycięcia otwór w ścianie i dwa otwory w podszybiu coś ala bmw e46,
Instalacja w miare prosta bezpieczniki zostają z prawej strony
ogólnie w skali od 1-5 dałbym 3+
Załączniki
-
a.jpg146,5 KB · Wyświetleń: 73
-
b.jpg155,7 KB · Wyświetleń: 64
-
c.jpg181,1 KB · Wyświetleń: 66
-
d.jpg179,4 KB · Wyświetleń: 59
-
e.jpg171,7 KB · Wyświetleń: 60
-
f.jpg157,2 KB · Wyświetleń: 64
-
g.jpg158,6 KB · Wyświetleń: 56
-
h.jpg161,8 KB · Wyświetleń: 64
-
i.jpg154,5 KB · Wyświetleń: 61
-
j.jpg159,3 KB · Wyświetleń: 68
Ostatnia edycja: