• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] PEUGEOT 508 - Lista części + opis + zdjęcia

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3478
Punktów
245
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Witam
Poniżej parę słów na temat przekładki Peugeot 508
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, pompką sprzęgła oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami i zaślepkami
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą 2 sztuki
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- panel start stop wraz z obudową
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- poduszka kolanowa

Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo fajne do przekładki
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie poduszka kolanowa
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Aby wymienić maglownicę musimy opuścić wózek
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Niestety poduszki da się programować tylko online ale i na to są już sposoby
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
Musimy zwrócić uwagę co do rodzaju deski rozdzielczej ponieważ jest ich kilka rodzajów
Jest deska zwykła, pod head up, z ramką i głośnikiem na środku
Niektóre wersje są w Polsce nie do dostania chyba że nowe w serwisie

Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą

Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
 

Załączniki

  • 1.jpg
    1.jpg
    217,7 KB · Wyświetleń: 182
  • 2.jpg
    2.jpg
    213,1 KB · Wyświetleń: 176
  • 3.jpg
    3.jpg
    165,2 KB · Wyświetleń: 170
  • 4.jpg
    4.jpg
    213 KB · Wyświetleń: 168
  • 5.jpg
    5.jpg
    201 KB · Wyświetleń: 178
  • 6.jpg
    6.jpg
    232,5 KB · Wyświetleń: 178
  • 7.jpg
    7.jpg
    220,6 KB · Wyświetleń: 173
  • 8.jpg
    8.jpg
    193,2 KB · Wyświetleń: 170
  • 9.jpg
    9.jpg
    244,8 KB · Wyświetleń: 173
  • 10.jpg
    10.jpg
    248,4 KB · Wyświetleń: 168

dominik250

Nowy
Dołączył
30.10.2011
Postów
1
Punktów
0
Miasto
wieliczka
Witam może ktoś wie czy wiązkę w 508 trzeba wymienić czy można przerobić angielską bo ja przerobiłem angielską i po przekodowaniu nadal nie działają szyby może ktoś miał już taki problem Pozdrawiam.
 

Misiufisiu

Nowy
Dołączył
18.05.2019
Postów
1
Punktów
0
Wiek
64
Miasto
Kraków
Witam
Poniżej parę słów na temat przekładki Peugeot 508
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, pompką sprzęgła oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami i zaślepkami
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą 2 sztuki
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- panel start stop wraz z obudową
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- poduszka kolanowa

Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo fajne do przekładki
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie poduszka kolanowa
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Aby wymienić maglownicę musimy opuścić wózek
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Niestety poduszki da się programować tylko online ale i na to są już sposoby
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
Musimy zwrócić uwagę co do rodzaju deski rozdzielczej ponieważ jest ich kilka rodzajów
Jest deska zwykła, pod head up, z ramką i głośnikiem na środku
Niektóre wersje są w Polsce nie do dostania chyba że nowe w serwisie

Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą

Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3462
Punktów
483
Miasto
łódzkie
Tak bo w lewej wiązce drzwi nie ma
 

Olek.kalisz

Początkujący
Dołączył
18.04.2018
Postów
7
Punktów
0
Miasto
Kalisz
Na dniach chciałbym się zabrać za przełożenie swojej 508 i mam pytanie, na liście rzeczy do przekładki jest napisane serwo. Czemu trzeba je wymienić?
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3462
Punktów
483
Miasto
łódzkie
Serwo angielskie ma krótszy trzpień, pompa i przewody zostają
 

Olek.kalisz

Początkujący
Dołączył
18.04.2018
Postów
7
Punktów
0
Miasto
Kalisz
Ok. Dzięki za informację :) Wycieraczki przy przekładce zostawiacie jak są, czy coś jest przerabiane. Dostałem do zestawu ramiona europejskie, ale jak patrzę w servicebox to silniki też są inne i trochę się pogubiłem.
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3462
Punktów
483
Miasto
łódzkie
Silniczki do wymiany nie są kodowane jak w starszej wersji, ewentualnie jak się uda kupić to same płytki drukowane obudowy i silniczki są takie same
 

Załączniki

  • 100_2093.JPG
    100_2093.JPG
    1,2 MB · Wyświetleń: 8
Ostatnia edycja:
Do góry Bottom