zweckform
Zaufany warsztat
Witam
Poniżej parę słów na temat przekładki Peugeot 508
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, pompką sprzęgła oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami i zaślepkami
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą 2 sztuki
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- panel start stop wraz z obudową
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- poduszka kolanowa
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo fajne do przekładki
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie poduszka kolanowa
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Aby wymienić maglownicę musimy opuścić wózek
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Niestety poduszki da się programować tylko online ale i na to są już sposoby
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
Musimy zwrócić uwagę co do rodzaju deski rozdzielczej ponieważ jest ich kilka rodzajów
Jest deska zwykła, pod head up, z ramką i głośnikiem na środku
Niektóre wersje są w Polsce nie do dostania chyba że nowe w serwisie
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
Poniżej parę słów na temat przekładki Peugeot 508
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, pompką sprzęgła oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami i zaślepkami
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą 2 sztuki
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- panel start stop wraz z obudową
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- poduszka kolanowa
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo fajne do przekładki
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie poduszka kolanowa
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Aby wymienić maglownicę musimy opuścić wózek
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Niestety poduszki da się programować tylko online ale i na to są już sposoby
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
Musimy zwrócić uwagę co do rodzaju deski rozdzielczej ponieważ jest ich kilka rodzajów
Jest deska zwykła, pod head up, z ramką i głośnikiem na środku
Niektóre wersje są w Polsce nie do dostania chyba że nowe w serwisie
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
Załączniki
-
1.jpg217,7 KB · Wyświetleń: 243
-
2.jpg213,1 KB · Wyświetleń: 235
-
3.jpg165,2 KB · Wyświetleń: 222
-
4.jpg213 KB · Wyświetleń: 226
-
5.jpg201 KB · Wyświetleń: 238
-
6.jpg232,5 KB · Wyświetleń: 229
-
7.jpg220,6 KB · Wyświetleń: 224
-
8.jpg193,2 KB · Wyświetleń: 219
-
9.jpg244,8 KB · Wyświetleń: 220
-
10.jpg248,4 KB · Wyświetleń: 224