• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Peugeot 308 T9 problem po przekładce maglownicy

Adamus81

Nowy
Dołączył
15.09.2016
Postów
2
Punktów
0
Witam wszystkich i prosze na wstępie o pomoc. Przerabiam aktualnie Peugeota 308 T9 nowy model. Problem pojawił sie gdy założyłem maglownice. Moduł -sterownik od maglownicy jest na tyle duży ,że opiera mi się na skrzyni biegów. Łapy od skrzyni i silnika wygladaja tak samo jednak musi skrzynia odsunąć się od maglownicy ok 1-1.5cm jednak nie wiem jak to zrobić. Wszystko jest zrobione dobrze jednak tutaj pojawił sie problem. Jeżeli ktoś miał z was podobny problem proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3443
Punktów
481
Miasto
łódzkie
są 2 rodzaje magli europejskich i jeden angielski, w angliku miałeś rozdzielone główka magla i moduł wspomagania , zakładasz prawdopodobnie magiel też z podwójnym układem a powinieneś wstawić zintegrowany poniżej wstawie ci fotki
p 308a.jpg p308.jpg
 

Adamus81

Nowy
Dołączył
15.09.2016
Postów
2
Punktów
0
Dzięki kolego. Rozwiązałeś mój problem. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
 

Abarth916

Początkujący
Dołączył
26.12.2018
Postów
8
Punktów
0
Wiek
41
Panowie proszę o pomoc przekładam t9 pierwszy raz i poraz pierwszy spotkałem się że w samochodzie PsA nie ma otworów na przekładnie i pompę sprzęgła jak rozwiazywliscie ten problem Czy szukać kawałka karoserii czy walić dziury?bardzo proszę o podpowiedzi na co muszę zwrócić uwagę w tym modelu
 

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3472
Punktów
242
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Otworu nie ma ale nie ma też całej banki do której dochodzi magiel
Cały ten element musisz wspawac od wersji europejskiej a stary wyciąć lub chociaż zaslepic.
Otwór na pompkę sprzęgła jest wytrasowany na wewnętrznej stronie ściany. Trzeba go odsłonić i tyle.
 

Abarth916

Początkujący
Dołączył
26.12.2018
Postów
8
Punktów
0
Wiek
41
Otworu nie ma ale nie ma też całej banki do której dochodzi magiel
Cały ten element musisz wspawac od wersji europejskiej a stary wyciąć lub chociaż zaslepic.
Otwór na pompkę sprzęgła jest wytrasowany na wewnętrznej stronie ściany. Trzeba go odsłonić i tyle.
 

Abarth916

Początkujący
Dołączył
26.12.2018
Postów
8
Punktów
0
Wiek
41
Dziękuję za pomoc pozdrawiam miłego weekendu
 
Do góry Bottom