• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

passat b6

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4044
Punktów
286
Miasto
Wadowice
czy ma ktos moze procedure kodowania sterownika ABS i postojowego

pozdrawiam i dzieki
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3492
Punktów
485
Miasto
łódzkie
na szybko
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Parking_Brake
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Brake_Electronics
jutro postaram Ci sie znaleźć cos po pl
login wpisuje 09555 póżniej kodowanie tam wpisuje 42555 klikasz "do it"
jeżeli kodowanie przyjmie, powinna zgasnąć kontrolka ręcznego
adaptacja czujnika skrętu.
ABS (03) > Funktion 11
Logincode: => 40168
kodowanie
AEB/ANB/APU/AGZ/AZM/AZX/AWT/ATW/AUG
(manualna) > 04275
AEB/ANB/APU/AGZ/AZM/AZX/AWT/ATW/AUG
(Automat) > 04277
 

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4044
Punktów
286
Miasto
Wadowice
do ABS-u jest login 40168

a jaki jest do hamulca postojowego ??

dzieki
 

TheLastAngel

Uczestnik
Dołączył
22.05.2009
Postów
35
Punktów
0
Miasto
Małopolskie
Potrzebuje schemat wiązki idącej do maglownicy w B6, lub jakby ktos podał kolejność 3 kabli kolorami w mniejszej wtyczce, poniewaz miałem obciętą kostke, i muszę połaczyc te 3 kable.
Pomoże ktoś??
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
odgrzeje troche temat, myga mi lampka od postojowego na żółto i wyskakuje że ręczny działą tylko w trybie awaryjnym, nic przy nim nie grzebałem.
Z tego posta mam rozumieć że mam wpisać w kodowaniu 42555 i ręczny powinien działać?
nie wiem czy mają te błędy coś wspólnego ale napiszę:
-"uszkodzenie sterownika ECU-brak objawu problem stały" 01042
- czujnik przyspieszem- nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korek, problem stały 01279
 

mazurek

Gość
Dołączył
4.11.2012
Postów
666
Punktów
40
Wiek
49
Miasto
Wąsosz
WWW
www.mazurek24.pl
A czujnik sprzęgła ori? czy z dawcy? zrób test EPB może tylko tego mu potrzeba.
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
a o tym zapomniałem a jest z dawcy, nie daje się przyuczyć ani przetestować, program mam auto com.
Tak to prawie wszystko śmiga oprócz ręcznego i kierunków w lusterkach a i szyby na odwrót działają
 

holipa

Anglikomaniak
Dołączył
12.07.2012
Postów
799
Punktów
26
Miasto
wioska :D
tak z ciekawości. w B6 ręczny nie powinien dać się zaciągnąć bez wciśnięcia sprzęgła ?

tak się składa że dziś jednym jechałem z klientem do ASO na przegląd i ręczny włączałem po wciśnięciu hamulca, bez sprzęgła.
czyżby coś było uwalone ?
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
zaciąga i odpuszcza się bez sprzęgła. Przy odpuszczaniu trzeba nacisnąć pedał hamulca dopiero odpuści. Nie działa auto hold i miga lampka na żółto od ręcznego, nie mam już pomysłu. A jaki program sobie kupić żebym mógł spróbować go zakodować i przestawić drzwi na wyświetlaczu?
 

sawik

Anglikomaniak
Dołączył
4.04.2009
Postów
712
Punktów
25
Wiek
45
Miasto
pabianice
masz nadal ten błąd czujnika przyśpieszeń ???
do puki masz błędy w abs nie będzie działał ręczny
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
został ten - czujnik przyspieszeń- nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korek, problem stały 01279
ale abs i esp działają prawidłowo. Nie wiem jaki ten program i kabelek kupić? Może coś by mi więcej udało się zrobić
 

sawik

Anglikomaniak
Dołączył
4.04.2009
Postów
712
Punktów
25
Wiek
45
Miasto
pabianice
jak masz bład czujnika to esp nie działa !!!!!
sprawdź instalację
i sprawdź czy abs dobrze widzi koła
moze masz pozamieniane czujniki miejscami ew rurki z abs - u
jak będzie czysty abs to zacznie działać ręczny
 

mazurek

Gość
Dołączył
4.11.2012
Postów
666
Punktów
40
Wiek
49
Miasto
Wąsosz
WWW
www.mazurek24.pl
Rurki nie mają znaczenia,nawet jak pomieszane to nie ma prawa świecić żadna kontrolka,musisz sprawdzić po schemacie czy nie pomieszałes kabelków przy przycisku ręcznego,rozumiem że żadna inna kontrolka nie świeci. I co ważne, rocznik auta ma znaczenie,podaj rocznik,postaram się pomóc.
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
No właśnie nic się nie świeci tylko miga przy zegarach ikonka od ręcznego. esp włącza i wyłącza się normalnie to chyba działa w praktyce nie sprawdzałem. ale jak bym miał pomieszane koła to pewnie abs też by się świecił. instalację starałem się robić kabelek po kabelku. rocznik to 2009.10.28
 

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4044
Punktów
286
Miasto
Wadowice
kola mozesz pomieszac (blad) ale jak stoisz to komp nie widzi ktore kolo jest które
wiec rurki odpadaja , przewody do czujnikow też
 

maciek1630

Gaduła
Dołączył
26.04.2009
Postów
87
Punktów
0
Miasto
Nasielsk
podłączyłem pod innego kompa i mi pokazało błąd nr: 00778 (czujnik położenia dźwigni regulacyjnej, nieprawidłowość lub brak podstawowych ustawień/korekt)
 

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4044
Punktów
286
Miasto
Wadowice
podlacz pod vcds i wyjdzie prawidlowy blad a nie jakies chinskie pasci

tak jak wyzej nie manic wspolnego z wezykami czy czujnikami
jak pisal Mazurek
 

sawik

Anglikomaniak
Dołączył
4.04.2009
Postów
712
Punktów
25
Wiek
45
Miasto
pabianice
a tak w ogule to działa ci ten ręczny czy nie ????
bo błąd błędem ale zaciskać się powienien
a ten bład to jak by brak kalibracji
sprawdz czy ci dobrze działa czujnik hamulca i zaciągnij kilka razy ten ręczny i odpuść
potem przejedz się kawałek
i powiedz czy pomogło
 

drekke

Gość
Dołączył
16.12.2012
Postów
845
Punktów
45
Wiek
111
Miasto
Wąsosz
WWW
www.http
Mamy teraz jasność że chodzi o kalibrację czujnika konta skrętu,napisz mi czy maglownica jest przykręcona na trzy śruby czy na 4,to jest istotne,jesli na 4 to lipa,nie skalibrujesz czujnika bo go nie ma,jeśli na 3 to musisz ustawić zbieżność i zrobić kalibrację. Wspomaganie działa normalnie? coś mi tu śmierdzi,jak wywala błąd czujnika konta skrętu to nie robisz adaptacji krańcowych położeń układu kierowniczego i nie ma szans na wspomaganie...
 
Do góry Bottom