Soldier13
Anglikomaniak
Witam
Jakiś miesiąc temu zakupiłem passka w full opcji z ładnym silnikiem i napędem na 4.
Miała byc kiera po lewej, ale trafiła się po prawej
Mamy z bratem już pewne doświadczenie w grzebaniu w samochodach, także się tego nie wystraszyliśmy. Samochód jest jeszcze uszkodzony z przodu, pas przedni i zderzak ale nie o to chodzi przecież
niestety nie mam zdjęcia jak wyglądało auto przed przekładką, teraz już jesteśmy w trakcie. ale daje przykładowe
do auta długo szukałem przekładki, trochę było ciężko bo to full opcja ze skórami i grzanymi stołkami(chciałem taką instalacje) niestety nie udało się dopasować w 100%
boczki muszę obszyć a co z instalacją do grzanych stołków to nie wiem.
Przekładka została zakupiona od passka 1.6 ale za to w dobrej cenie i niezniszczona
przez kilka dni wraz z bratem wyciągałem srodki, skupiliśmy się na tym co jest pod deską rozdzielczą, wszystko wyjęliśmy, potem strona od silnika ściany grodziowej.
Potem zabraliśmy się za ściane, kilka popołudni i wstawiona nowa, oto foto:
na tym prace staneły na tydzien, z bratem mamy prace w innych godzinach i nie da rady robić.
Stan przekładki? hmm
przełożona małgownica ten jeden przewód nie pasował od 1.6, ten dłuższy, musieliśmy powyginać trochę tego od anglika, ale dało rade, po prostu silnik 2.8 ma gdzie indziej pompe wspomagania.
przełożona ściana działowa dużo roboty, bez szlifierki, wiertarki i migomatu się nie obędzie, miejsca spawów zakryliśmy masą spawalniczą i pomalowaliśmy narazie sprejem.
przewody klimy przełożone, pasowało ładnie od 1.6
przewody do sprzęgła przerobilismy te od anglika
dywan narazie tylko wycięty z przodu troche zeby był dobry dostęp, narazie trzeba przód ogarnąć chyba
Na start mam kilka pytań
Problem 1 klucziki z całą kolumną wrzuciliśmy do bagażnika, niestety go zamknąłem i teraz nie mamy do niego dostępu bo przecież niema prądu, macie jakieś wskazówki jak się do niego dostać?
problem 2 pod dywanem z prawej strony jest skrzynka z elektroniką(chyba) a po lewej jest styropian, co to jest? czy to trzeba przełożyć czy kable przedłużyć?
problem 3 a jak z kablami od kompa? trzeba je uciąć(skrócić) i przylutować tak?
problem 4w nowej instalce którą dostaliśmy od 1.6 niema opcji grzania foteli, czy to da rade jakoś przełożyć? a jak nie przełożymy to bedzie cos jeszcze nie działać czy tylko grzane stołki? czy moze bedzie swiecic jakaś kontrolka na liczniku?
problem 5 a jesli chodzi o licznik to wydaje mi sie ze trzeba zmienic tarcze i w kompie zmienic zeby wyswietlało w km tak?
to chyba wszystkie problemy jakie napotkaliśmy dotychczas, wszystko po kolei bedę się starał udokumentować zdjęciami
mysle ze jakoś razem z wami damy rade to zrobić, robimy to pierwszy raz
Jakiś miesiąc temu zakupiłem passka w full opcji z ładnym silnikiem i napędem na 4.
Miała byc kiera po lewej, ale trafiła się po prawej
Mamy z bratem już pewne doświadczenie w grzebaniu w samochodach, także się tego nie wystraszyliśmy. Samochód jest jeszcze uszkodzony z przodu, pas przedni i zderzak ale nie o to chodzi przecież
niestety nie mam zdjęcia jak wyglądało auto przed przekładką, teraz już jesteśmy w trakcie. ale daje przykładowe

do auta długo szukałem przekładki, trochę było ciężko bo to full opcja ze skórami i grzanymi stołkami(chciałem taką instalacje) niestety nie udało się dopasować w 100%
boczki muszę obszyć a co z instalacją do grzanych stołków to nie wiem.
Przekładka została zakupiona od passka 1.6 ale za to w dobrej cenie i niezniszczona
przez kilka dni wraz z bratem wyciągałem srodki, skupiliśmy się na tym co jest pod deską rozdzielczą, wszystko wyjęliśmy, potem strona od silnika ściany grodziowej.
Potem zabraliśmy się za ściane, kilka popołudni i wstawiona nowa, oto foto:


na tym prace staneły na tydzien, z bratem mamy prace w innych godzinach i nie da rady robić.
Stan przekładki? hmm
przełożona małgownica ten jeden przewód nie pasował od 1.6, ten dłuższy, musieliśmy powyginać trochę tego od anglika, ale dało rade, po prostu silnik 2.8 ma gdzie indziej pompe wspomagania.
przełożona ściana działowa dużo roboty, bez szlifierki, wiertarki i migomatu się nie obędzie, miejsca spawów zakryliśmy masą spawalniczą i pomalowaliśmy narazie sprejem.
przewody klimy przełożone, pasowało ładnie od 1.6
przewody do sprzęgła przerobilismy te od anglika
dywan narazie tylko wycięty z przodu troche zeby był dobry dostęp, narazie trzeba przód ogarnąć chyba
Na start mam kilka pytań
Problem 1 klucziki z całą kolumną wrzuciliśmy do bagażnika, niestety go zamknąłem i teraz nie mamy do niego dostępu bo przecież niema prądu, macie jakieś wskazówki jak się do niego dostać?
problem 2 pod dywanem z prawej strony jest skrzynka z elektroniką(chyba) a po lewej jest styropian, co to jest? czy to trzeba przełożyć czy kable przedłużyć?
problem 3 a jak z kablami od kompa? trzeba je uciąć(skrócić) i przylutować tak?
problem 4w nowej instalce którą dostaliśmy od 1.6 niema opcji grzania foteli, czy to da rade jakoś przełożyć? a jak nie przełożymy to bedzie cos jeszcze nie działać czy tylko grzane stołki? czy moze bedzie swiecic jakaś kontrolka na liczniku?
problem 5 a jesli chodzi o licznik to wydaje mi sie ze trzeba zmienic tarcze i w kompie zmienic zeby wyswietlało w km tak?
to chyba wszystkie problemy jakie napotkaliśmy dotychczas, wszystko po kolei bedę się starał udokumentować zdjęciami
mysle ze jakoś razem z wami damy rade to zrobić, robimy to pierwszy raz