marekfl
Zaufany warsztat
Witam
jako że trafiła Mi się przekładka do passata B5 bez modułów silników szyb przednich stanołem w obliczu przerobienia angielskich modułów (co na forum było opisywane) napotkałem również ten sam problem co pewnie większość z nas miała chociaż raz. Czyli przełącznik lusterek sterował odwrotnie, zabrałem się do walki z tym niesfornym elementem i przy okazji postanowiłem opisać swoje potyczki bo na forum wielokrotnie powstają posty na ten temat -
jaśniej już chyba nie można tego opisać
Na początek trochę teorii zgodnie ze schematem wyboru lusterka w przełączniku sterowania widać że proces ten odbywa się przez zwarcie obwodu przez opór o odpowiedniej dla danego lusterka wartości (załączony schemat)
kulary:
Aby rozebrać przełącznik należy delikatnie wypiąć podstawkę oddzielając dżojstik od podstawki z płytką. Następnie delikatnie poodginać piny wchodzące w płytkę (nie są lutowane - mimo że przypomina to druk dwustronny to piny są jedynie pozaginane - jak się dobrze przyjrzymy to widać to)
Gdy oddzielimy podstawkę od płytki i obrócimy ja do góry nogami ujrzymy druk na którym znajduje się 5 oporników SMD rozmieszczonych w dwóch rzędach - naszym celem jest para rezystorów w górnym rzędzie. (Odpowiednio o wartościach 680 Ohma [6800] oraz 1,5k Ohma [1501])
należy je przylutować zamieniając miejscami.
Składamy wszystko w odwrotnej kolejności - jeśli ktoś ma chociaż jedna prawą rękę to z tym opisem Sobie poradzi ;-)
mam nadzieję że ten post będzie pomocny
kulary:
Przede Mną jeszcze jeden etap do pokonania - otóż nie mam w przekładce również Europejskiego panela sterowania szybami - okaże się czy da się przystosować angielski tak żeby wszystko działało prawidłowo. :t3: :t3: :t3: :t3:
jako że trafiła Mi się przekładka do passata B5 bez modułów silników szyb przednich stanołem w obliczu przerobienia angielskich modułów (co na forum było opisywane) napotkałem również ten sam problem co pewnie większość z nas miała chociaż raz. Czyli przełącznik lusterek sterował odwrotnie, zabrałem się do walki z tym niesfornym elementem i przy okazji postanowiłem opisać swoje potyczki bo na forum wielokrotnie powstają posty na ten temat -
jaśniej już chyba nie można tego opisać
Na początek trochę teorii zgodnie ze schematem wyboru lusterka w przełączniku sterowania widać że proces ten odbywa się przez zwarcie obwodu przez opór o odpowiedniej dla danego lusterka wartości (załączony schemat)
Aby rozebrać przełącznik należy delikatnie wypiąć podstawkę oddzielając dżojstik od podstawki z płytką. Następnie delikatnie poodginać piny wchodzące w płytkę (nie są lutowane - mimo że przypomina to druk dwustronny to piny są jedynie pozaginane - jak się dobrze przyjrzymy to widać to)
Gdy oddzielimy podstawkę od płytki i obrócimy ja do góry nogami ujrzymy druk na którym znajduje się 5 oporników SMD rozmieszczonych w dwóch rzędach - naszym celem jest para rezystorów w górnym rzędzie. (Odpowiednio o wartościach 680 Ohma [6800] oraz 1,5k Ohma [1501])
należy je przylutować zamieniając miejscami.
Składamy wszystko w odwrotnej kolejności - jeśli ktoś ma chociaż jedna prawą rękę to z tym opisem Sobie poradzi ;-)
mam nadzieję że ten post będzie pomocny
Przede Mną jeszcze jeden etap do pokonania - otóż nie mam w przekładce również Europejskiego panela sterowania szybami - okaże się czy da się przystosować angielski tak żeby wszystko działało prawidłowo. :t3: :t3: :t3: :t3: