apollo
Zaufany warsztat
Ściana grodziowa
Belka pod konsole
Konsola
Listwy na konsole
Schowek
Osłona nad nogi kierowcy
Wygłuszenie wewnętrzne
Wygłuszenie zewnętrzne
Wygłuszenia nad nogi kierowcy i pasażera
Nagrzewnica
Tunele od nagrzewnicy na nogi lewy i prawy
Osłona wlotu powietrza do nagrzewnicy pod podszybiem
Podszybie
Mechanizm wycieraczek
Ramiona wycieraczek
Boczki z przednich drzwi z uwagi na sterowanie el. lusterek
Tunel
Dźwignia hamulca ręcznego
Dywan
Pedały ze stelażem i pompką sprzęgła
Lewy fotel
Lusterka
Reflektory
Zamek lewy
Włącznik świateł
Osłona włącznika świateł
Przekładnia kierownicza (maglownica)
Przewody wspomagania
Krzyżaki kolumny kierowniczej
Serwo plus pompa hamulcowa
Przewody hamulcowe od pompy ham. do ABS
Osłona kolumny kierowniczej górna część
Licznik
Dźwignia otwierania maski z linką
Zamek maski
Uszczelnienie przejścia instalacji el. przez ścianę grodziową.
Przerabianie Insigni przypomina przeróbkę Vectry C. Konieczna jest wymiana ściany grodziowej wraz z korytem w którym mocowany jest mechanizm wycieraczek.
Problem jest jednak z tym że w odróżnieniu od Vectry na ścianie grodziowej jest nr VIN i trzeba się z tym trochę pomęczyć żeby nie wyglądało jak "przeszczep".
Instalacja elektryczna prosta do przeróbki jak w Vectrze C, więc nie warto o tym pisać.
Łatwiej jest natomiast z przeróbką nagrzewnicy z klimytronc na ręczną lub odwrotnie. Wystarczy odkręcać i przykręcać nie trzeba nic kleić lutownicą.
Zdjęcia rozkręconej Insigni na mojej stronie: www.przerabiacze.pl
Belka pod konsole
Konsola
Listwy na konsole
Schowek
Osłona nad nogi kierowcy
Wygłuszenie wewnętrzne
Wygłuszenie zewnętrzne
Wygłuszenia nad nogi kierowcy i pasażera
Nagrzewnica
Tunele od nagrzewnicy na nogi lewy i prawy
Osłona wlotu powietrza do nagrzewnicy pod podszybiem
Podszybie
Mechanizm wycieraczek
Ramiona wycieraczek
Boczki z przednich drzwi z uwagi na sterowanie el. lusterek
Tunel
Dźwignia hamulca ręcznego
Dywan
Pedały ze stelażem i pompką sprzęgła
Lewy fotel
Lusterka
Reflektory
Zamek lewy
Włącznik świateł
Osłona włącznika świateł
Przekładnia kierownicza (maglownica)
Przewody wspomagania
Krzyżaki kolumny kierowniczej
Serwo plus pompa hamulcowa
Przewody hamulcowe od pompy ham. do ABS
Osłona kolumny kierowniczej górna część
Licznik
Dźwignia otwierania maski z linką
Zamek maski
Uszczelnienie przejścia instalacji el. przez ścianę grodziową.
Przerabianie Insigni przypomina przeróbkę Vectry C. Konieczna jest wymiana ściany grodziowej wraz z korytem w którym mocowany jest mechanizm wycieraczek.
Problem jest jednak z tym że w odróżnieniu od Vectry na ścianie grodziowej jest nr VIN i trzeba się z tym trochę pomęczyć żeby nie wyglądało jak "przeszczep".
Instalacja elektryczna prosta do przeróbki jak w Vectrze C, więc nie warto o tym pisać.
Łatwiej jest natomiast z przeróbką nagrzewnicy z klimytronc na ręczną lub odwrotnie. Wystarczy odkręcać i przykręcać nie trzeba nic kleić lutownicą.
Zdjęcia rozkręconej Insigni na mojej stronie: www.przerabiacze.pl