• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Mercedes Benz CLK W208 230 Kompresor (sport) 1999r

Vvujas

Początkujący
Dołączył
11.08.2013
Postów
8
Punktów
0
Wiek
30
Miasto
Krosno
Witam,

Panowie i Panie mam okazję kupić mercedesa W208 z motorem 230K, lecz samochód sprowadzany jest z Anglii.

Samochód jest w stanie idealnym, srebrny, czarna skóra, 77 000 mil przebiegu. Auto jest po wymianie płynów i jest to `pewniak`, gdyż mam zamiar odkupić go od swojego teścia, który mieszkał kilka lat w Londynie, jakieś dwa lata temu auto zostało sprowadzone tutaj i stało przez ten okres u niego w garażu.

W samochodzie do wymiany jest lewa sprężyna. Jeździłem nim i prowadzi się płynnie, nie ściąga go, ``pali na dotyk``. Jedyną rzeczą, która jest co najmniej dziwna to to, że w aucie cały czas jest włączony jakiś nawiew, a gdy kręcę pokrętłem włącza się drugi. Spód ma bez śladów korozji.

Dlaczego zainteresował mnie ten samochód ?
Raz, że wygląda bardzo dobrze, dwa jest w super stanie technicznym i wizualnym, a trzecie to cena - otóż teściu dostał ten samochód za darmo od przyjaciela i cena nie będzie wygórowana podejrzewam, że w granicy 2000-4000zł.

Ten CLK nie jest jakiś wypasiony - skóra, limiter prędkości, klimatyzacja manualna, ogólnie raczej podstawowa wersja.

Jaki mam plan ?

Chciałbym przerobić go na wersję z kierownicą po lewej stronie i założyć LPG firmy BRC. Interesują mnie koszty rejestracji takiego samochodu, koszty instalacji gazowej, koszty przeróbki i ogólnie opinia czy jest sens zawracać sobie tym głowę. Ewentualnie jaką cenę zaproponować teściowi, aby było to opłacalne.

Auto mogę przerobić u każdego mechanika czy są wymagane jakieś specjalistyczne szkolenia, kursy, certyfikaty itp. ?

Liczę na pomoc z Waszej strony z góry dzięki !
 

mazurek

Gość
Dołączył
4.11.2012
Postów
666
Punktów
40
Wiek
49
Miasto
Wąsosz
WWW
www.mazurek24.pl
Autko jak najbardziej nadaje się do przekładki,wybierając warsztat musisz uważać bo jak widzisz ludzie mają często problem z odpowiednim doborem,ja osobiście polecam apollo,nie wiem czy znajdziesz w kraju lepszego fachowca do swojego mercedesa,powodzenia.
 

Vvujas

Początkujący
Dołączył
11.08.2013
Postów
8
Punktów
0
Wiek
30
Miasto
Krosno
Dzięki za post. Może dasz mi jakiś namiar na niego ?

Dzwoniłem dzisiaj do jakiegoś gościa i powiedział mi, że teraz możn a złożyć auto tylko na nowych częściach.
 

mazurek

Gość
Dołączył
4.11.2012
Postów
666
Punktów
40
Wiek
49
Miasto
Wąsosz
WWW
www.mazurek24.pl
Namiar na apollo masz na forum jak nie znalazłeś to proszę przerabiacze.pl to adres jego strony
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
Koszt instalacji nie beeerc ale stag to w najtanszej wersji jakieś 2K a w takiej na bardzo dobrych podzespołach mysle ze w 3K sie zmiescisz
 

holipa

Anglikomaniak
Dołączył
12.07.2012
Postów
799
Punktów
26
Miasto
wioska :D
@up w 2 tyś zł to na alasce i waltekach się zmieści. a to totalnie nie nadaje się do użytku w takim aucie.
bardziej mierzyłbym w 2500-2700zł

stag 4 + barracuda/hana + acro1/gold/2x alaska - i nie jest to zestaw na pełnym wypasie , jedynie taki który pozwoli na sensowne zagazowanie tego auta.

wypas na stagu byłby z wtryskami keihina lub MED oraz z reduktorem prins'a
ale tu cena wzrasta do jakichś 3500zł albo i więcej

jeśli chodzi o brc to wątpię żeby udało zmieścić się poniżej 3 tyś zł.
poza tym w większości te instalacje mają rażące błędy montażowe , co w późniejszym okresie skutkuje drogimi poprawkami i naprawami.
kosztów serwisu nie wspomnę (ze 3x tyle co na stagu).
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
człowieku to zwykła rzędówka z kompresorem i nie całe 200KM i na waldkach pojedzie ale byle jak .... nie rozpisuj sie na temat czesci i nie cwaniakuj bo kolega pytał ile mniej wiecej bedzie to kosztowąć a ty rozbijasz atom na części pierwsze z których mało kto wie co wynika ... ja wiem ... ty żeś coś przeczytal i na tym sie kończy twoja wiedza
 

holipa

Anglikomaniak
Dołączył
12.07.2012
Postów
799
Punktów
26
Miasto
wioska :D
kiedyś też byłem taki mądry.
niby 200KM , ale jednak doładowane.

zjadłem zęby na zagazowaniu paru sztuk własnych "nie gazowalnych" aut. w tym 3 doładowane - jedno dość mocno.

valteki to się nadają do jakiegoś golfa , czy starszej skody - choć i tam nie zawsze się wyrabiają(Skoda Felicia 1.3 MPI 40 i 50 KW i valteki klękają).
to są elektrozawory a nie wtryskiwacze.
jak chcesz to rozbierz sobie listwę i zobacz o czym piszę.



ps. lepiej jednak nie rozbieraj , bo później nie będziesz w stanie tego złożyć i skalibrować.
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
kolego malutki ja jestem instalatorem lpg od 5 lat wiec nie wyskakuj mi tu z takimi


hehhe aleś trafił teraz dzieciaku weź i wróc pod kołdre do mamy
 

kriskos997

Anglikomaniak
Dołączył
15.03.2009
Postów
335
Punktów
12
Miasto
świetokrzyskie
kolego a tak nawiasem mówiąc to jakoś w styczniu znajomy z mieszalni miał takiego mietka z 2000 r i sprzedał za 9 tys ledwo wiec niewiem czy ci sie opłaci inwestycja w to auto chyba ze jest naprawde w super stanie
 

arta79

Nowy
Dołączył
14.06.2018
Postów
1
Punktów
0
Mam pytanie odnoście ewentualnej przeróbki lamp. Czy ktoś się orientuje czy do przeglądu muszę przerobić/wymienić na europejskie obie lampy czy tylko lewą? Lampy są zwykle halogenowe nie xenon czy też soczewka.
 
Do góry Bottom