• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI] Renault Scenic

Marlena

Zaufany warsztat
Dołączył
5.03.2009
Postów
1431
Punktów
80
Miasto
Rawa Mazowiecka
WWW
www.przekladkianglikow.pl
Ściana w sceniuku według mnie jest do wymiany, gdyż nie jestem zwolennikiem klejenia
(spawania itp.) jednej części z kilku. Inni wymieniają tylko podszybie, a ścianę
"przerabiają" angielską.

Pozostałe części to:

-rynienka ściekowa na prawą stronę podszybia
-mechanizm wycieraczek
-ramiona wycieraczek
-wygłuszenia podszybia 3 szt.
-wygłuszenia ściany grodziowej od str. silnika,
-serwo+pedały
-przekładnia kierownicza z przewodami
-kompletne przewody klimatyzacji
-nagrzewnica kompletna
-ramka wlotu powietrza do nagrzewnicy
-wygłuszenie ściany grodziowej od kabiny
-deska kompletna
-dywan
-obudowy przycisków otwierania szyb L i P
-boczek drzwi prawych
Proszę dopisywać jak o czymś zapomniałam.
 

Burcys

Gaduła
Dołączył
31.03.2009
Postów
73
Punktów
2
Miasto
Wadowice
Dochodzi do tego jeszcze:

- poduszka pasażera
- linka gazu
- linka Sprzęgła
- kolumna kierownicza (w angliku regulacja wysokości kierownicy jest z drugiej strony)
- przewody hamulcowe od pompy do ABS (2szt)
- licznik (według uznania)
- Lampy
- fotel kierowcy (opcjonalnie)
- lusterka
- pokrętło regulacji lusterek jeśli nie chcemy zamieniać kabli
- instalacja elektryczna pod deskę
- rączka otwierania maski razem z linką
- Wspornik przykręcany łączący kolumnę kierowniczą z tunelem środkowym
 

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4025
Punktów
283
Miasto
Wadowice
do climatronika jest inna nagrzewnica

pozatytm kolumny nietrzeba wymieniac w calosci tylko mechanizm blokowania regulacji pozycji kolumny

fotel kierowcy niekoniecznie wystarczy sam zacisk pasow bezpieczenstwa zeby kontrolka zgasla od zapiecia pasow
 

darius1983

Bywalec
Dołączył
16.08.2009
Postów
67
Punktów
0
Miasto
Zgierz
odnośnie tych części zapomnieliście że serwo plus pompa ze zbiorniczkiem bo takie w europie wychodzily chyba ze mozna to obejsc!!!
 

stunt125

Gaduła
Dołączył
29.11.2009
Postów
76
Punktów
0
Miasto
PRZ
scenic przelozony bez spawania, sciana jest taka sama jak w europie ma zrobione wytłoczenia wiec nie widze sensu wstawiania calej sciany jedynie prawy fragment podszybia
 

Deco

Uczestnik
Dołączył
9.02.2010
Postów
34
Punktów
0
Miasto
Z daleka
stunt125 napisał:
scenic przelozony bez spawania, sciana jest taka sama jak w europie ma zrobione wytłoczenia wiec nie widze sensu wstawiania calej sciany jedynie prawy fragment podszybia
To jak kolega bez spawania przytwierdził wspornik kolumny kierowniczej?
 

stunt125

Gaduła
Dołączył
29.11.2009
Postów
76
Punktów
0
Miasto
PRZ
no niektore rzeczy trzeba bylo przyspawać, ale sciana grodziowa nieruszona także moim zdaniem zrobione lepiej niż wstawaić cała sciane
 

drekrobak

Bywalec
Dołączył
15.07.2009
Postów
49
Punktów
1
Miasto
Biłgoraj
stunt125 nie wiem czy mówisz o tym samym modelu, rozmawiamy tu o scenicu I PHI i PHII ja sobie nie wyobrażam przerobienia ściany angielskiej, przecież trzeba wyciąć i wspawać podszybie a jak już to wycinasz to razem ze ścianą jest dożo łatwiej i szybciej i ma to jakiś wygląd.
 

czych

Nowy
Dołączył
15.11.2009
Postów
2
Punktów
0
Miasto
sanok
witam
ściana grodziowa kompletnie inna ,zgrzewy w mało dostępnych miejscach
 
Do góry Bottom