• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI] Peugeot 607

apollo

Zaufany warsztat
Dołączył
5.04.2009
Postów
351
Punktów
72
Miasto
Konin
WWW
www.przerabiacze.pl
-konsola
-zaślepki boczne kokpitu
-schowek+ wkład schowka
-osłona na bezpieczniki (nad nogami kierowcy).
-belka pod kokpit + wspornik pionowy.
-pedały (hamulec, sprzęgło, gaz) + płyta na której są pedały umieszczone.
-mocowanie pedału gazu (można wytworzyć samemu)
-mocowanie skrzynki bezpieczników (30 zł nowe w serwisie)
-dźwigienka otwierania maski
-zamek maski w pasie przednim (70 zł w serwisie)
-serwo hamulcowe z plastikowym mocowaniem
-wygłuszenie od środka i od strony silnika
-dywan przedni
-pionowe dywanowe osłony poniżej tunelu (lewy i prawy)
-nagrzewnica z wiatrakiem dmuchawy.
-mechanizm wycieraczek
-ramiona wycieraczek
-podszybie
-obudowa filtra pyłkowego
-przekładnia kierownicza (maglownica) + węże od wspomagania (ciśnieniowy i powrotny)
-guma na trzpień maglownicy
-blaszki pod tapicerkę przednich drzwi do których zostaną przykręcone uchwyty do zamykania drzwi. (mimo że to ciężko samemu je wykonać, więc muszą być)
prawy uchwyt do zamykania drzwi kompletny (chrom + czarne tworzywo + plastik a'la drewienko)
-osłonki ramki a;la drewienko na klamki do otwierania drzwi od środka (przód lewy i prawy)
-lampy przednie
-lusterka
-licznik
-tapicerka przednich drzwi (można zaślepić otwory w angielskich i wygląda zupełnie przyzwoicie)
-wajcha ręcznego hamulca
-tunel.

Ściany grodziowej sie nie wymienia. Trzeba wykonać otwór na trzpień maglownicy i na wlot powietrza do nagrzewnicy, otwory angielskie zaślepić. Konieczne jest też przyspawanie uchwytów do mechanizmu wycieraczek i mocowania pionowego wspornika belki pod kokpitowej. Trudność przeróbki porównywalna z Laguną 2. Czyli mechanicznie proste auto, ale z kabelkami troszkę pracy.
Najlepiej więc mieć europejską instalację.

Pewnie o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
Jeśli ktoś ma pytania, proszę dzwonić lub pisać chętnie pomogę
 

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3478
Punktów
245
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
kilka słów o przekładce + zdjęcia podczas prac

Witam
Poniżej kilka fotek podczas prac nad takim autem

Na wstępie nie zgodzę się z Marcinem co do trudności przekładki tego modelu
Moim zdaniem ze względu na spawanie oraz dużo większą ilość kabelków do przerobienia 607 jest samochodem dużo trudniejszym od laguny
Auto jest dość pracochłonne wymaga sporo uwagi
Ciężko o ładny PEŁNY komplet do tego modelu a jak już są to cena jest dość wysoka
Dzięki Marcin za poratowanie obudową BSI :)

Poniżej kilka fotek podczas pracy nad 607 wersja po lifcie full opcja

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg

Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
Rafał
 
Do góry Bottom