apollo
Zaufany warsztat
-konsola
-zaślepki boczne kokpitu
-schowek+ wkład schowka
-osłona na bezpieczniki (nad nogami kierowcy).
-belka pod kokpit + wspornik pionowy.
-pedały (hamulec, sprzęgło, gaz) + płyta na której są pedały umieszczone.
-mocowanie pedału gazu (można wytworzyć samemu)
-mocowanie skrzynki bezpieczników (30 zł nowe w serwisie)
-dźwigienka otwierania maski
-zamek maski w pasie przednim (70 zł w serwisie)
-serwo hamulcowe z plastikowym mocowaniem
-wygłuszenie od środka i od strony silnika
-dywan przedni
-pionowe dywanowe osłony poniżej tunelu (lewy i prawy)
-nagrzewnica z wiatrakiem dmuchawy.
-mechanizm wycieraczek
-ramiona wycieraczek
-podszybie
-obudowa filtra pyłkowego
-przekładnia kierownicza (maglownica) + węże od wspomagania (ciśnieniowy i powrotny)
-guma na trzpień maglownicy
-blaszki pod tapicerkę przednich drzwi do których zostaną przykręcone uchwyty do zamykania drzwi. (mimo że to ciężko samemu je wykonać, więc muszą być)
prawy uchwyt do zamykania drzwi kompletny (chrom + czarne tworzywo + plastik a'la drewienko)
-osłonki ramki a;la drewienko na klamki do otwierania drzwi od środka (przód lewy i prawy)
-lampy przednie
-lusterka
-licznik
-tapicerka przednich drzwi (można zaślepić otwory w angielskich i wygląda zupełnie przyzwoicie)
-wajcha ręcznego hamulca
-tunel.
Ściany grodziowej sie nie wymienia. Trzeba wykonać otwór na trzpień maglownicy i na wlot powietrza do nagrzewnicy, otwory angielskie zaślepić. Konieczne jest też przyspawanie uchwytów do mechanizmu wycieraczek i mocowania pionowego wspornika belki pod kokpitowej. Trudność przeróbki porównywalna z Laguną 2. Czyli mechanicznie proste auto, ale z kabelkami troszkę pracy.
Najlepiej więc mieć europejską instalację.
Pewnie o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
Jeśli ktoś ma pytania, proszę dzwonić lub pisać chętnie pomogę
-zaślepki boczne kokpitu
-schowek+ wkład schowka
-osłona na bezpieczniki (nad nogami kierowcy).
-belka pod kokpit + wspornik pionowy.
-pedały (hamulec, sprzęgło, gaz) + płyta na której są pedały umieszczone.
-mocowanie pedału gazu (można wytworzyć samemu)
-mocowanie skrzynki bezpieczników (30 zł nowe w serwisie)
-dźwigienka otwierania maski
-zamek maski w pasie przednim (70 zł w serwisie)
-serwo hamulcowe z plastikowym mocowaniem
-wygłuszenie od środka i od strony silnika
-dywan przedni
-pionowe dywanowe osłony poniżej tunelu (lewy i prawy)
-nagrzewnica z wiatrakiem dmuchawy.
-mechanizm wycieraczek
-ramiona wycieraczek
-podszybie
-obudowa filtra pyłkowego
-przekładnia kierownicza (maglownica) + węże od wspomagania (ciśnieniowy i powrotny)
-guma na trzpień maglownicy
-blaszki pod tapicerkę przednich drzwi do których zostaną przykręcone uchwyty do zamykania drzwi. (mimo że to ciężko samemu je wykonać, więc muszą być)
prawy uchwyt do zamykania drzwi kompletny (chrom + czarne tworzywo + plastik a'la drewienko)
-osłonki ramki a;la drewienko na klamki do otwierania drzwi od środka (przód lewy i prawy)
-lampy przednie
-lusterka
-licznik
-tapicerka przednich drzwi (można zaślepić otwory w angielskich i wygląda zupełnie przyzwoicie)
-wajcha ręcznego hamulca
-tunel.
Ściany grodziowej sie nie wymienia. Trzeba wykonać otwór na trzpień maglownicy i na wlot powietrza do nagrzewnicy, otwory angielskie zaślepić. Konieczne jest też przyspawanie uchwytów do mechanizmu wycieraczek i mocowania pionowego wspornika belki pod kokpitowej. Trudność przeróbki porównywalna z Laguną 2. Czyli mechanicznie proste auto, ale z kabelkami troszkę pracy.
Najlepiej więc mieć europejską instalację.
Pewnie o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
Jeśli ktoś ma pytania, proszę dzwonić lub pisać chętnie pomogę