zweckform
Zaufany warsztat
Witam
Parę słów na temat przekładki Peugeota 307
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, wysprzęglikiem oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska z nakładką, schowkami i wszystkimi plastikami
- belka pod deskę
- zegary (nie koniecznie ja w swoim nie zmieniałem)
- dywan
- stopka pod lewą nogę kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę
- wygłuszenia na obie strony (nie są konieczne można zostawić z anglika)
- moduły sterowania szyb (lepiej mieć europejskie ale w ostateczności da się przerobić z angola)
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Nie ruszamy ściany grodziowej ma ona wszelkie potrzebne otwory
Stare oczywiście do zaślepienia
W instalacji do przedłużenia jedynie kable od czujnika do schowka oraz poduszki pasażera
Ja deskę wyjmowałem w całości wraz z belką i nakładką i tak samo wstawiałem z wersji europejskiej
Podszybia nie ruszamy więc jest to kolejne uproszczenie
Nie ruszamy wiązek dochodzących do drzwi
Same wiązki z drzwi do zamiany miejscami
Przełączniki od sterowania zostają z anglika (są identyczne jak w europie i nic nie przerabiamy)
Do wymiany moduły sterowania szybami. Ja niestety nie miałem ich w komplecie więc pokusiłem się o ich przerobienie z sukcesem
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Z chęcią wykonamy kolejne sztuki
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam
Rafał
** Dodano: 15-09-2009, 13:30 **
Ponieważ sporo osób pyta o zdjęcia z przekłądki dołączam także od 307
Full opcja z dużym navi
Parę słów na temat przekładki Peugeota 307
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, wysprzęglikiem oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska z nakładką, schowkami i wszystkimi plastikami
- belka pod deskę
- zegary (nie koniecznie ja w swoim nie zmieniałem)
- dywan
- stopka pod lewą nogę kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę
- wygłuszenia na obie strony (nie są konieczne można zostawić z anglika)
- moduły sterowania szyb (lepiej mieć europejskie ale w ostateczności da się przerobić z angola)
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Nie ruszamy ściany grodziowej ma ona wszelkie potrzebne otwory
Stare oczywiście do zaślepienia
W instalacji do przedłużenia jedynie kable od czujnika do schowka oraz poduszki pasażera
Ja deskę wyjmowałem w całości wraz z belką i nakładką i tak samo wstawiałem z wersji europejskiej
Podszybia nie ruszamy więc jest to kolejne uproszczenie
Nie ruszamy wiązek dochodzących do drzwi
Same wiązki z drzwi do zamiany miejscami
Przełączniki od sterowania zostają z anglika (są identyczne jak w europie i nic nie przerabiamy)
Do wymiany moduły sterowania szybami. Ja niestety nie miałem ich w komplecie więc pokusiłem się o ich przerobienie z sukcesem
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Z chęcią wykonamy kolejne sztuki
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam
Rafał
** Dodano: 15-09-2009, 13:30 **
Ponieważ sporo osób pyta o zdjęcia z przekłądki dołączam także od 307
Full opcja z dużym navi