opis przekładki 407
zaczynamy od rozebrania deski, aż dostaniemy się do ściany grodziowej, ściany nie trzeba ciąć, odkręca się jedynie pedały angielskie, (nagrzewnicy nie demontuje się) pod nagrzewnicą leci rura która łączy pedały angielskie z wodzikiem serwa znajdującym się po europejskiej stronie, wystarczy ją przeciąć przy nagrzewnicy z jednej i z drugiej strony, wyjdzie bez problemu, następnie odkręcamy podstawkę przy wodziku serwa na której znajduje się wspomniana rura i czujnik świateł stop.przy wersji z manualną skrzynią biegów po prawej stronie od skrzynki bezpieczników odsłaniamy najlepiej otwornicą otwór na pompkę sprzęgła, w otwór mocujemy pompkę sprzęgła od wersji europejskiej ( angielski wodzik w pompce jest za krótki i nie pasuje), następnie zakładamy pedały od wersji europejskiej, wszystkie otwory będą pasować.Trzeba pamiętać tylko o przykręceniu dodatkowej szpilki przy nagrzewnicy (przytrzymuje podstawkę pedałów).przy wymianie maglownicy na wersję europejską wystarczy opuścić zawieszenie, zrobić otwór na trzpień maglownicy po stronie europejskiej, a angielskie otwory po zaślepiać. należy poprowadzić przewody wysokiego ciśnienia i powrót do pompy wspomagania i całość poskręcać, (zawieszenie trzyma się na 8 śrubach, dobrze jest też odkręcić poduszkę od skrzyni biegów która przykręcona jest do sanek, ułatwi to sprawę opuszczania zawieszenia) magiel powinien wyjść bez problemu z każdej strony. Wiązki elektrycznej nie trzeba przedłużać, kable są na tyle długie że bezproblemowo wystarczą, przekładamy tylko wiązkę która idzie do kolumny kierowniczej na stronę europejską, i wiązkę poduszki pasażera na stronę prawą. Nic więcej nie ruszamy, składamy wszystko do kupy, zakładamy fotele ( pod fotelem(prawym, kierowca angielski) nie spinamy kostki która łączy się z czujnikiem pasów ( bo w czasie jazdy będzie pokazywało że siedzi tam pasażer którego nie ma, można to oczywiście zrobić wymieniając fotele od wersji europejskiej, albo wymienić stelaże foteli) w drzwiach zamieniamy wiązki z prawej na lewą i odwrotnie, wiązki są odpinane przy łączeniu drzwi. Po tym wszystkim udajemy się do serwisu żeby przestawili bsi na stronę europejską, chłopaki w serwisie będą wiedzieć o co chodzi już się wszystkim zajmą. wszystko powinno działać.
Auto fajne i proste do przekładki