• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Opel Vectra C

Marlena

Zaufany warsztat
Dołączył
5.03.2009
Postów
1431
Punktów
80
Miasto
Rawa Mazowiecka
WWW
www.przekladkianglikow.pl
Lista części do przekładki:

-nagrzewnica
-kompletne pedały
-pompka sprzęgła
-przekładnia kierownicza z przewodami
-zbiorniczek płynu hamulcowego
-kompletna deska rozdzielcza
-listwy ozdobne na deskę
-mechanizm wycieraczek
-ramiona wycieraczek
-licznik
-podszybie plastykowe
-ściana grodziowa
-wygłuszenie gumowe
-blacha na ścianę grodziową
-wyciszenie dywanowe
-boczki wewnętrzne przy nadkolach
-zaślepka nad licznik
-kompletny tunel
-dźwignia hamulca ręcznego
-lusterka
-przewody hamulcowe
l-inka od otwierania maski

można ale nie trzeba:
-fotele przednie
-osłony przeciwsłoneczne
-grill
Proszę dopisywać jak o czymś zapomniałam.


Pobieżny opis napisany przez apollo:
OPISIK
 

zweckform

Zaufany warsztat
Dołączył
16.03.2009
Postów
3472
Punktów
242
Miasto
Grodzisk Mazowiecki
Witam,
Może dodam parę słów od siebie

Vectra C to auto przyjemne w pracach ale nie polecam nowicjuszom
Ściana do wymiany w całości wraz z wewnętrznym i zewnętrznym podszybiem
Plusem jest mało elektryki
Występują dwa rodzaje maglownic z czujnikiem i bez ale dobry warsztat powinien sobie w razie czego poradzić z montażem czujnika
Nagrzewnicę także można przerobić odpowiednio do potrzeb manual climatronic

Poniżej kilka fotek z prac nad takim autem

Pozdrawiam i zapraszam do swojego warsztatu
Rafał
 

Załączniki

  • 1.jpg
    1.jpg
    124,4 KB · Wyświetleń: 1673
  • 6.jpg
    6.jpg
    188,3 KB · Wyświetleń: 1829
  • 7.jpg
    7.jpg
    178,3 KB · Wyświetleń: 1732
  • 4.jpg
    4.jpg
    179,6 KB · Wyświetleń: 1892
  • 10.jpg
    10.jpg
    138,1 KB · Wyświetleń: 1584
  • 2.jpg
    2.jpg
    154,6 KB · Wyświetleń: 1716
  • 5.jpg
    5.jpg
    94,7 KB · Wyświetleń: 1851
  • 9.jpg
    9.jpg
    160,5 KB · Wyświetleń: 1570
  • 3.jpg
    3.jpg
    173,6 KB · Wyświetleń: 1902
  • 8.jpg
    8.jpg
    176,2 KB · Wyświetleń: 1696

qplanetq

Anglikomaniak
Dołączył
4.11.2009
Postów
448
Punktów
27
Miasto
Szczecinek
WWW
swapit.nazwa.pl
Vectra C 2002-

Opis stworzony przy okazji przekładki vectry C nie obyło się bez pomocy pewnych osób. Dzięki Apollo i zweckform.

Vectra C jest łatwym autem w przekładce i ktoś kto ma 2 ręce na swoim miejscu i troche pojęcia da rade. Ściana w vectrze jest w większej części do wycięcia ale też część jest do odwiercenia. Ściane należy wymienić razem z „korytkiem” w którym idzie instalacja, znajdują się tam też silnik wycieraczek oraz filtr pyłkowy Klimy. Polecam korytko odwiercić aż do nadkoli a reszte odciąć (załączam fotkę poglądową). Maglownice należy odkręcić i wyjąć przez nadkole ja żeby było łatwiej odkręciłem drążek stabilizatora i podgiąłem go do góry. Europejska maglownica na 99% nie będzie posiadała czujnika skrętu który jest oryginalnie mocowany w maglownicy angielskiej. Czujnik można zamontować , jeśli nie mamy wiertarki stołowej i frezu palcowego fi 16 będziemy zmuszeni oddać magiel do frezarni tam wytłumaczymy o co chodzi i zrobią jak trzeba . Pamiętać musimy, że czujnik ten powinien być zamontowany odwrotnie niż w maglownicy angielskiej . Gdy mamy gotowy magiel wkręcamy go na miejsce angielskiego . W tym momencie ja w spawałem ścianę grodziową, którą wcześniej sobie przygotowałem . Należy pamiętać ab dobrze wyciąć angielska ścianę grodziową tak aby został nam ok. 1,5-2cm rant na zakładkę do którego w spawamy ścianę europejską . Po wstawieniu ściany zabezpieczamy wszystkie spawy masą uszczelniającą i lakierujemy wszystko jak trzeba. Co do instalacji to w drzwiach zmieniamy instalacje miejscami wraz ze sterownikami . Wkręcamy zamek europejski na lewą stronę chyba że komuś nie zależy na otwieraniu z kluczyka. Instalacje na belce zostawiamy jak jest tylko wyplatamy kostki od stacyjki itd. I przeciągamy je na drugą stronę tak aby wszystkie przełączniki itp. Nam sięgały w odpowiednich miejscach . Jeśli zmieniamy licznik na europejski musimy pamiętać o drzwiach (będą wyświetlane odwrotnie) należy wtedy Zamienic miejscami kable idące do krancowych są one koloru szarego kabelek wchodzący do drzwi prawych trzeba przeżucić na drzwi lewe i odwrotnie bierzemy miernik w rękę i szukamy. Jeśli chodzi o przełącznik lusterek należy polutować kabelki do oporników tak aby działały tak jak trzeba. Niżej fotka od Apolla.

W klimatyzacji trzeba wyrzucić opornice z silnika i wstawić z angielskiej nagrzewnicy. Należy też pamiętać aby odwrócić bieguny na silniku Klimy od przepływu powietrze bo będzie chodzić odwrotnie . To tyle z najważniejszych spraw . Myślę że opis ten chociaż trochę pomoże komuś w przekładce .

Miłej Pracy
QplanetQ
_DSC1126.JPG _DSC1127.JPG
 

datuning

Początkujący
Dołączył
9.08.2010
Postów
17
Punktów
0
Miasto
Olsztyn
Z moich doświadczeń jest potrzebne jeszcze serwo, ponieważ w wersji europejskiej potrzebne są dłuższe widełki.
 
Do góry Bottom