-sciana grodziowa
-wyciszenie wew i zew
-pompa hamulcowa z przewodami 2 szt
-maglownica z przewodami
-mocowanie zaworku plynu chlodniczego
-podszybie plastikowe
-obudowa filtra paliwa(diesel)
-mechanizm, ramiona wycieraczek
-blacha podszybia
-szyba czołowa
-przewody do pompki sprzegła
-mocowanie filtra paliwa z przewodami
-mieszalnik
-kokpit kompletny
-wzmocnienie pod kokpit
-raczka otwierania wlewu paliwa i maski
-dywan wewn
-zakonczenia na slupki dolne przednie L i P
-zegary
-klamki z zamkami
-skrzynka bezpieczników
-oslona przegubu na maglownicy
-tunel z hamulcem recznym
-fotele(w angliku kierowca mial elektryczny)
-daszki przeciwsłoneczne
-dobrze jest miec tez cala instalacje europejska wew i zew.
-lampy
-lusterka
-półki nad nogi kierowcy i pasażera
-rurki klimy
-zaslepki boczne P i L konsoli srodkowej
-krzyzak
-podstopie metalowe i plastikowe
-dogrze taz miec rurki hamulcowe idace na tył auta maja inne profile i nie ukladaja sie na scianie grodziowej.
-przewody paliwowe (angielskie sa zakrutkie)
Auto dosc skomplikowane w przekladce , cala sciana z podszybiem do wstawienia, sporo elektryki jak w kazdym japoncu zresztą.Kokpit montujemy razem ze wzmocnieniem i instalacja.Przy zakupie czesci zwracajvie uwage czy sciana grodziowa jest od takiej wersji jaka potrzebujecie (manual, automat,diesel,benzyna),to samo przy doborze mieszalnika(nagrzewnicy) diesel i benzyna maja inne.Dużo czasu pochłania zrobienie sciany z podszybiem tak ażeby nie rozłączyc nr VIN od karoserji ale zapewniam was ze jest to mozliwe tyle ze duzo bardziej skomplikowane niz w accordVII.
-wyciszenie wew i zew
-pompa hamulcowa z przewodami 2 szt
-maglownica z przewodami
-mocowanie zaworku plynu chlodniczego
-podszybie plastikowe
-obudowa filtra paliwa(diesel)
-mechanizm, ramiona wycieraczek
-blacha podszybia
-szyba czołowa
-przewody do pompki sprzegła
-mocowanie filtra paliwa z przewodami
-mieszalnik
-kokpit kompletny
-wzmocnienie pod kokpit
-raczka otwierania wlewu paliwa i maski
-dywan wewn
-zakonczenia na slupki dolne przednie L i P
-zegary
-klamki z zamkami
-skrzynka bezpieczników
-oslona przegubu na maglownicy
-tunel z hamulcem recznym
-fotele(w angliku kierowca mial elektryczny)
-daszki przeciwsłoneczne
-dobrze jest miec tez cala instalacje europejska wew i zew.
-lampy
-lusterka
-półki nad nogi kierowcy i pasażera
-rurki klimy
-zaslepki boczne P i L konsoli srodkowej
-krzyzak
-podstopie metalowe i plastikowe
-dogrze taz miec rurki hamulcowe idace na tył auta maja inne profile i nie ukladaja sie na scianie grodziowej.
-przewody paliwowe (angielskie sa zakrutkie)
Auto dosc skomplikowane w przekladce , cala sciana z podszybiem do wstawienia, sporo elektryki jak w kazdym japoncu zresztą.Kokpit montujemy razem ze wzmocnieniem i instalacja.Przy zakupie czesci zwracajvie uwage czy sciana grodziowa jest od takiej wersji jaka potrzebujecie (manual, automat,diesel,benzyna),to samo przy doborze mieszalnika(nagrzewnicy) diesel i benzyna maja inne.Dużo czasu pochłania zrobienie sciany z podszybiem tak ażeby nie rozłączyc nr VIN od karoserji ale zapewniam was ze jest to mozliwe tyle ze duzo bardziej skomplikowane niz w accordVII.
Załączniki
-
picture0048_741.jpg69,5 KB · Wyświetleń: 265
-
picture0051_967.jpg43,9 KB · Wyświetleń: 268
-
picture0049_208.jpg73,7 KB · Wyświetleń: 254
-
picture0057_287.jpg36 KB · Wyświetleń: 246
-
picture0056_144.jpg34,9 KB · Wyświetleń: 235
-
picture0088_129.jpg53,4 KB · Wyświetleń: 253
-
picture0099_196.jpg61,4 KB · Wyświetleń: 254
-
picture0092_117.jpg39,2 KB · Wyświetleń: 256
-
picture0109_447.jpg35,1 KB · Wyświetleń: 239
-
picture0104_541.jpg62,9 KB · Wyświetleń: 244