owsikk
Nowy
Robiłem przekładkę w 2012 roku. Poniżej lista części i kilka fot.
- ściana grodziowa EU
- reflektory (po 2004 soczewki, da się przerobić
- lusterka boczne (po 2004 kierunki w lusterkach, da się przerobić)
- deska rozdzielcza z belką
- licznik EU
- wiązka elektryczna: zostaje ANG. Pod deską odbicie symetryczne. Wiązka z komory silnika - do przedłużenia ok. 20 przewodów od nadmuchu (ok. 20 cm); wiązka sterownika EPS - do zamiany miejscami dwa przewody.
- konsola środkowa z mieszkiem biegów i radiem
- wykładzina na podłogę (ewentualnie zostawienie angielskiej, zostaje otwór po dźwigni otwierania klapki wlewu i pod pedałem gazu ANG)
- zaślepka poduszki pasażera (poducha ta sama, zaślepka nie pasuje, trzeba szukać EU)
- mechanizm wycieraczek
- mechanizm podnoszenia szyby kierowcy (jak chcemy żeby działało domykanie AUTO, ja nie to można zostawić stary)
- maglownica z uchwytami, wystarczy. nie trzeba zmieniać sanek!
- pedały gazu, hamulca i sprzęgła
- podszybie plastikowe
- dmuchawa + nagrzewnica
- rurki klimy na ścianę grodziową i na prawe nadkole
- plastiki do wnętrza auta (na progi, na słupki pod deską rozdz.)
- boczki: klamka z przyciskiem zamykania / otwierania lub kupno boczków EU za 200 zł
- przycisk otwierania szyby prawej z obudową
- panel otwierania szyb z obudową drzwi kierowcy; da się przerobić ANG, ale napis AUTO zostaje
- wajcha otwierania klapki wlewu paliwa; trochę za długa, ale można zostawić ANG,
- linka otwierania maski (ewentualnie przeróbka ang.)
- pompa sprzęgła + rurka do wysprzęglika (trzeba kupić, angielska pompka jest za długa i się nie mieści)
- zbiorniczek płynu hamulcowego i płynu sprzęgła
- pompa hamulcowa + serwo EU (generalnie da radę użyć ANG, ale pompa ma otwory na wężyki z drugiej strony, więc trzeba dorabiać miedziane rurki pompy ABS, lub kupić ori wężyki EU i założyć pompę EU
- zaczepy pasów do foteli - chyba, że ktoś nie potrzebuje pikania niezapiętych pasów
- fotel pasażera; nie ma opcji AUTO kładzenia i wsuwania
- ściana grodziowa EU
- reflektory (po 2004 soczewki, da się przerobić
- lusterka boczne (po 2004 kierunki w lusterkach, da się przerobić)
- deska rozdzielcza z belką
- licznik EU
- wiązka elektryczna: zostaje ANG. Pod deską odbicie symetryczne. Wiązka z komory silnika - do przedłużenia ok. 20 przewodów od nadmuchu (ok. 20 cm); wiązka sterownika EPS - do zamiany miejscami dwa przewody.
- konsola środkowa z mieszkiem biegów i radiem
- wykładzina na podłogę (ewentualnie zostawienie angielskiej, zostaje otwór po dźwigni otwierania klapki wlewu i pod pedałem gazu ANG)
- zaślepka poduszki pasażera (poducha ta sama, zaślepka nie pasuje, trzeba szukać EU)
- mechanizm wycieraczek
- mechanizm podnoszenia szyby kierowcy (jak chcemy żeby działało domykanie AUTO, ja nie to można zostawić stary)
- maglownica z uchwytami, wystarczy. nie trzeba zmieniać sanek!
- pedały gazu, hamulca i sprzęgła
- podszybie plastikowe
- dmuchawa + nagrzewnica
- rurki klimy na ścianę grodziową i na prawe nadkole
- plastiki do wnętrza auta (na progi, na słupki pod deską rozdz.)
- boczki: klamka z przyciskiem zamykania / otwierania lub kupno boczków EU za 200 zł
- przycisk otwierania szyby prawej z obudową
- panel otwierania szyb z obudową drzwi kierowcy; da się przerobić ANG, ale napis AUTO zostaje
- wajcha otwierania klapki wlewu paliwa; trochę za długa, ale można zostawić ANG,
- linka otwierania maski (ewentualnie przeróbka ang.)
- pompa sprzęgła + rurka do wysprzęglika (trzeba kupić, angielska pompka jest za długa i się nie mieści)
- zbiorniczek płynu hamulcowego i płynu sprzęgła
- pompa hamulcowa + serwo EU (generalnie da radę użyć ANG, ale pompa ma otwory na wężyki z drugiej strony, więc trzeba dorabiać miedziane rurki pompy ABS, lub kupić ori wężyki EU i założyć pompę EU
- zaczepy pasów do foteli - chyba, że ktoś nie potrzebuje pikania niezapiętych pasów
- fotel pasażera; nie ma opcji AUTO kładzenia i wsuwania