czapliniak
Anglikomaniak
Lista części:
-ściana grodziowa wewnętrzna + mocowanie pedałów,
-ściana między kielichami zasłaniająca wlot powietrza
-wygłuszenie ściany od wew. i zew.
- przekładnia z przewodami
- rurka wyprzęglika
- rurka plastikowa podciśnienia
- przewody (grube) od pompki hamulcowej do abs
-rurki klimy ( łączone są pod prawą lampą więc można tylk0 te połówki) ewentualnie można lekko wygiąć bo położenie nagrzewnicy zmienia się nieznacznie ok 7 cm)
- konsola
- "belka pod konsolę"
- nagrzewnica z tunelami powietrza na nogi kierowcy i pasażera oraz środkowe rurki z łącznikami
- tunel środkowy kompletny z długimi i trójkątnymi plastikami ( ten na samym dole pod hamulcem mógłby ewentualnie zostać)
-boczne metalowe podpory nagrzewnicy 2 z lewej i 2 z prawej
-metalowe mocowanie dźwigni zmiany biegów ( chociaż bardzo łatwo przerobic)
- schowek pasażera
-obudowa pod kierownice z małym schowkiem i miejscem na poduszkę kolanową
- boczki do drzwi przednich (ewentualnie tylko boczek pasażera)
-zamki centralne drzwi przednich
- dywan przedni
- styropianowe podkładki pod nogi
-licznik
-szkłą lusterek - same lusterka mają bardzo szeroki kąt więc dają radę. Szkła jak ktoś nie chce to tez nie musi wymieniać
-lampy lub same odbłyśniki, chyba że ktoś ma soczewkę
Na pewno nie trzeba wymieniać - silniczków wycieraczek, ramion, podszybia, wiązek drzwiowych, modułów drzwiowych, przełącznika szyb oraz tej dużej nadstawki nad kokpitem (podszybia wewnętrznego)
Kasety klamki L i P można przerobić
Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem dźwigni hamulca ręcznego to należny zeszlifować 3 stalowe nity i później wszystko poprzekładac na odpowiednią stronę i punktowo zespawać.
Licznik lub jeśli ktoś chce samą tarczę, lub cały. Indeks prędkości w obu jest taki sam
Szyby oczywiście nie wyciągamy
Zaczynamy oczywiście od zdjęcia drzwi. Śruby są bardzo długie. Ściana do wycięcia chyba najlepiej jak na zdjęciu. Proponuję od europejskiej ściany odwierci mocowanie pedałów i serwa. Dodatkowo do wymiany kawałek lub jak kto woli całą ścianę zasłaniającą wlot miedzy kielichami.
Otwór w podłodze po przekładni do zaślepienia i nowy do wycięcia.
Instalacja w komorze silnika do przedłużenia o jakieś 85 cm. Około 90 przewodów
Instalację poddeskowa do obrócenie o 180 stopni.
Ja instalację podłogową odciąłem ze tylnymi słupkami tam po podłodze zostały przedłużone więc całość jest również obrócona o 180 stopni.
Miałem wersję z DVD pod fotelem i monitorami w zagłówkach więc za dużo by było przenoszenia
W środku do przedłużenia wtyczka do potencjometru gazu, czujników hamulca i sprzęgła, do rezystora nawiewu, oraz przewody do BCM zasilające sufit
We wiązkach drzwi w kostce do zamka zamieniamy piny 1 z 8 i 7 z 5
Żeby szyby, lusterka oraz kierunki w lusterkach działały poprawnie trzeba przeprogramowac auto. Niekoniecznie jest do tego potrzebny IDS. Są darmowe sposoby. Po tym przeprogramowane będą również wycieraczki. Pierwsza będzie startować ta kierowcy
Modułów i wiązek w tylnych drzwiach nie ruszamy. zmieniamy tylko w przednich drzwiach
Ja musiałem dodatkowo na module BCM - brązowa wtyczka przepinowac drzwi przednie 6 z 7 i tylne 8 z9
Przed włożeniem nagrzewnicy należny upewni się czy w obu nagrzewnicach sa takie same rezystory dmuchawy. Jeśli sa inne zostawiamy ten z anglika i albo zaklejamy plastikiem otwór albo powiększamy.
Widziałem przynajmniej 3 rodzaje rezystorów
resztę zdjęc dodam później
Przewody do kurtyn idące po przednich słupkach odciąc w połowi ei połączy z tymi po obróceniu instalacji.
Po przeprogramowaniu centralnej konfiguracji auta w BCM wszytsko jest ok. Lewa kurtyna zgłasza błąd kierowcy. prawa - pasażera.
-ściana grodziowa wewnętrzna + mocowanie pedałów,
-ściana między kielichami zasłaniająca wlot powietrza
-wygłuszenie ściany od wew. i zew.
- przekładnia z przewodami
- rurka wyprzęglika
- rurka plastikowa podciśnienia
- przewody (grube) od pompki hamulcowej do abs
-rurki klimy ( łączone są pod prawą lampą więc można tylk0 te połówki) ewentualnie można lekko wygiąć bo położenie nagrzewnicy zmienia się nieznacznie ok 7 cm)
- konsola
- "belka pod konsolę"
- nagrzewnica z tunelami powietrza na nogi kierowcy i pasażera oraz środkowe rurki z łącznikami
- tunel środkowy kompletny z długimi i trójkątnymi plastikami ( ten na samym dole pod hamulcem mógłby ewentualnie zostać)
-boczne metalowe podpory nagrzewnicy 2 z lewej i 2 z prawej
-metalowe mocowanie dźwigni zmiany biegów ( chociaż bardzo łatwo przerobic)
- schowek pasażera
-obudowa pod kierownice z małym schowkiem i miejscem na poduszkę kolanową
- boczki do drzwi przednich (ewentualnie tylko boczek pasażera)
-zamki centralne drzwi przednich
- dywan przedni
- styropianowe podkładki pod nogi
-licznik
-szkłą lusterek - same lusterka mają bardzo szeroki kąt więc dają radę. Szkła jak ktoś nie chce to tez nie musi wymieniać
-lampy lub same odbłyśniki, chyba że ktoś ma soczewkę
Na pewno nie trzeba wymieniać - silniczków wycieraczek, ramion, podszybia, wiązek drzwiowych, modułów drzwiowych, przełącznika szyb oraz tej dużej nadstawki nad kokpitem (podszybia wewnętrznego)
Kasety klamki L i P można przerobić
Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem dźwigni hamulca ręcznego to należny zeszlifować 3 stalowe nity i później wszystko poprzekładac na odpowiednią stronę i punktowo zespawać.
Licznik lub jeśli ktoś chce samą tarczę, lub cały. Indeks prędkości w obu jest taki sam
Szyby oczywiście nie wyciągamy
Zaczynamy oczywiście od zdjęcia drzwi. Śruby są bardzo długie. Ściana do wycięcia chyba najlepiej jak na zdjęciu. Proponuję od europejskiej ściany odwierci mocowanie pedałów i serwa. Dodatkowo do wymiany kawałek lub jak kto woli całą ścianę zasłaniającą wlot miedzy kielichami.
Otwór w podłodze po przekładni do zaślepienia i nowy do wycięcia.
Instalacja w komorze silnika do przedłużenia o jakieś 85 cm. Około 90 przewodów
Instalację poddeskowa do obrócenie o 180 stopni.
Ja instalację podłogową odciąłem ze tylnymi słupkami tam po podłodze zostały przedłużone więc całość jest również obrócona o 180 stopni.
Miałem wersję z DVD pod fotelem i monitorami w zagłówkach więc za dużo by było przenoszenia
W środku do przedłużenia wtyczka do potencjometru gazu, czujników hamulca i sprzęgła, do rezystora nawiewu, oraz przewody do BCM zasilające sufit
We wiązkach drzwi w kostce do zamka zamieniamy piny 1 z 8 i 7 z 5
Żeby szyby, lusterka oraz kierunki w lusterkach działały poprawnie trzeba przeprogramowac auto. Niekoniecznie jest do tego potrzebny IDS. Są darmowe sposoby. Po tym przeprogramowane będą również wycieraczki. Pierwsza będzie startować ta kierowcy
Modułów i wiązek w tylnych drzwiach nie ruszamy. zmieniamy tylko w przednich drzwiach
Ja musiałem dodatkowo na module BCM - brązowa wtyczka przepinowac drzwi przednie 6 z 7 i tylne 8 z9
Przed włożeniem nagrzewnicy należny upewni się czy w obu nagrzewnicach sa takie same rezystory dmuchawy. Jeśli sa inne zostawiamy ten z anglika i albo zaklejamy plastikiem otwór albo powiększamy.
Widziałem przynajmniej 3 rodzaje rezystorów
resztę zdjęc dodam później
Przewody do kurtyn idące po przednich słupkach odciąc w połowi ei połączy z tymi po obróceniu instalacji.
Po przeprogramowaniu centralnej konfiguracji auta w BCM wszytsko jest ok. Lewa kurtyna zgłasza błąd kierowcy. prawa - pasażera.
Załączniki
Ostatnio edytowane przez moderatora: