Lista części:
1. Ściana grodziowa
2. Wygłuszenie zewnętrzne
3. Wygłuszenie wewnętrzne
4. Wykładzina podłogi
5. Nagrzewnica
6. Belka pod deskę
7. Deska kompletna
8. Tunel środkowy kompletny
9. Boczki drzwi kompletne (wraz z przełącznikami)
10. Silnik Wycieraczek
11. Ramiona wycieraczek
12. Podszybie
13. Przekładnia kierownicza
14. Węże wspomagania
15. Węże klimy
16. Serwo + pompa hamulcowa
17. Pedały kompletne
18. Lewy zamek
19. Lewa kaseta klamki
20. Lampy tylne ( w zderzaku )
Dla wygody dodatkowo:
1. Rurki hamulcowe (od pompy do ABS-u)
2. Rurka sprzęgłowa
Opis:
Ściana grodziowa do wymiany. Wymiana bardzo czaso i pracochłonna. Dla wygody prac zalecam wycięcie szyby czołowej. Do odkręcenia belki pod deską konieczność demontażu drzwi przednich z uwagi na bardzo długie śruby w słupkach (widoczne na zdjęciach). Belka wychodzi wraz z nagrzewnicą i instalacją. Instalację spod deski obracamy na europejskiej belce. Pozostałe przewody w samochodzie przedłużamy na tyle aby móc obrócić wiązkę. Po obróceniu wiązki w samochodzie trzeba "wrócić kurtynami". Wiązki z drzwi do zamiany miejscami. Po podłączeniu europejskiego panela sterowania szybami , szyby chodzą prawidłowo natomiast trzeba przepinować lusterka ( "mój" Ford miał 2 el. szyby). ABS zostaje po lewej stronie. Do wymiany przekładni kierowniczej konieczność odkręcenia "wózka".
Parę zdjęć z przekładki:

1. Ściana grodziowa
2. Wygłuszenie zewnętrzne
3. Wygłuszenie wewnętrzne
4. Wykładzina podłogi
5. Nagrzewnica
6. Belka pod deskę
7. Deska kompletna
8. Tunel środkowy kompletny
9. Boczki drzwi kompletne (wraz z przełącznikami)
10. Silnik Wycieraczek
11. Ramiona wycieraczek
12. Podszybie
13. Przekładnia kierownicza
14. Węże wspomagania
15. Węże klimy
16. Serwo + pompa hamulcowa
17. Pedały kompletne
18. Lewy zamek
19. Lewa kaseta klamki
20. Lampy tylne ( w zderzaku )
Dla wygody dodatkowo:
1. Rurki hamulcowe (od pompy do ABS-u)
2. Rurka sprzęgłowa
Opis:
Ściana grodziowa do wymiany. Wymiana bardzo czaso i pracochłonna. Dla wygody prac zalecam wycięcie szyby czołowej. Do odkręcenia belki pod deską konieczność demontażu drzwi przednich z uwagi na bardzo długie śruby w słupkach (widoczne na zdjęciach). Belka wychodzi wraz z nagrzewnicą i instalacją. Instalację spod deski obracamy na europejskiej belce. Pozostałe przewody w samochodzie przedłużamy na tyle aby móc obrócić wiązkę. Po obróceniu wiązki w samochodzie trzeba "wrócić kurtynami". Wiązki z drzwi do zamiany miejscami. Po podłączeniu europejskiego panela sterowania szybami , szyby chodzą prawidłowo natomiast trzeba przepinować lusterka ( "mój" Ford miał 2 el. szyby). ABS zostaje po lewej stronie. Do wymiany przekładni kierowniczej konieczność odkręcenia "wózka".
Parę zdjęć z przekładki:



















