• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Ford Focus 2/Ford Focus C-MAX/C-MAX

cyranek

Anglikomaniak
Dołączył
18.04.2009
Postów
373
Punktów
9
Miasto
Wadowice
Witajcie!
Lista części:
- ściana grodziowa
- podszybie plastikowe
- dół podszybia
- mech. wycieraczek
- ramiona wycieraczek
- wygłuszenia wew. i zew. ściany
- pedały 3 szt.
- belka i nagrzewnica zintegrowane ze sobą
- konsola główna
- tunel (wygląda na symetryczny ale nie jest!) (po lifcie do wymiany jego nakładka)
- boczki tunelu (po lifcie inne)
- dywan
- boczki drzwi lub wkłady
- licznik (uwaga! niestety jest w nim immo)
- serwo
- przewody hamulcowe
- zamek lewy (dwa rodzaje: 6-cio i 10-cio pinowe)
- lusterko prawe
- ew. tylne światła cofania i p.mgłowe
- ew. stelaż fotela lewego
- blaszki do uchwytu "ręki" na prawą stronę (w podsufitce trzeba zrobić otwory)
- poduszka pasażera (angielska za chiny nie pasuje)

We foczce drugiej generacji troszku więcej roboty niż w MK1.
Do wymiany: ściana i rynna, szyba do wycięcia.
Obowiązkowo do zdjęcia przednie drzwi. Bez tej operacji nie odkręcimy belki !
Wkładka drzwi do przeniesienia.
Instalacja to około 100 kabli. Przedłużanko w komorze silnika (o 90cm).
W środku godzinka roboty, krzyżujemy w podłodze, wracamy z powrotem kurtynami i przerzucamy czujnik zapięcia pasa. Uwaga! w fotelu jest mata,wyczuwająca obecność pasażera, trzeba siedziska zamienić.
Do belki wkładamy ang. instalację i razem (czyli belka, nagrzewnica, instalka) wkładamy do samochodu.
Autko fajne do przekładki jak każdy ford.
Pamiętajcie żeby zalać przed odpaleniem pompę wspomagania bo autko nie zapali.
Licznik jedynie IDEsem potraktować (ja pracuję nad wsadem)
 

inzynier05

Nowy
Dołączył
16.09.2012
Postów
2
Punktów
0
Wiek
30
ta ściana to jakoś drastycznie sie tnie? może jakieś fotki ktoś ma? chodzi mi o wersje po lifcie 2008
 
Do góry Bottom