Misiek
VIP
Lista części do przekładki:
kompletna deska z belką
obudowa skrzynki bezpieczników
przekładnia
komplet pedałów
dywan przedni
hamulec ręczny
pompka sprzęgła
linka
pokrywy schowka
osłona bezpieczników
lampy przednie
węże od wspomagania
linka gazu
linka sprzęgła jeśli mamy autko na mechanicznym sprzęgle
Instalacja elektryczna:
http://angliki.info/f28/xsara-picasso-2002-instalacja-elektryczna-293.html
bardzo ważna rzecz otwór w angliku na serwo jest 3cm wyżej i trzeba go obniżyć i jeśli chce się zostawić sterowanie hydrauliczne sprzęgła trzeba wykroić otwór na pompę wzmocnić go,można to zrobić tak:
lub wydać 90 zł na orginalne wzmocnie (nr w serwisie 7150 CJ )
polecam to drugie rozwiązanie:
Zdjęcia by rys00.
Przestrzeń miedzy silnikiem a scianą to jedyne utrudnienie w tym aucie, reszta naprawde przyjemna w robocie, sciany nie ruszamy, nie odkrecamy nagrzewnicy i wyciszenia, robimy nowe mocowanie na serwo i trzeba przeniesc i przyspawac gorny wspornik deska-belka-kolumna i to do milimetra.
kompletna deska z belką
obudowa skrzynki bezpieczników
przekładnia
komplet pedałów
dywan przedni
hamulec ręczny
pompka sprzęgła
linka
pokrywy schowka
osłona bezpieczników
lampy przednie
węże od wspomagania
linka gazu
linka sprzęgła jeśli mamy autko na mechanicznym sprzęgle
Instalacja elektryczna:
http://angliki.info/f28/xsara-picasso-2002-instalacja-elektryczna-293.html
bardzo ważna rzecz otwór w angliku na serwo jest 3cm wyżej i trzeba go obniżyć i jeśli chce się zostawić sterowanie hydrauliczne sprzęgła trzeba wykroić otwór na pompę wzmocnić go,można to zrobić tak:



lub wydać 90 zł na orginalne wzmocnie (nr w serwisie 7150 CJ )
polecam to drugie rozwiązanie:


Zdjęcia by rys00.
Przestrzeń miedzy silnikiem a scianą to jedyne utrudnienie w tym aucie, reszta naprawde przyjemna w robocie, sciany nie ruszamy, nie odkrecamy nagrzewnicy i wyciszenia, robimy nowe mocowanie na serwo i trzeba przeniesc i przyspawac gorny wspornik deska-belka-kolumna i to do milimetra.