zweckform
Zaufany warsztat
Witam
Poniżej parę słów na temat przekładki Citroena C5 III generacji czyli po 2008 roku
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, wysprzęglikiem oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami oraz maskownicami głośników
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą ( pod nawigacje bardzo droga i dostępna tylko w aso )
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- nakładka poduszki kolanowej
- w przypadku foteli z pamięcią potrzebujemy wstawki do sterowania w tapicerki przednie 2 sztuki
- lampy przednie ( w większości są zwykłe na odbłyśniku )
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie front od poduszki kolanowej
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Drzwi niestety do zdjęcia inaczej nie odkręcimy śrób od belki
Sanki do opuszczenia
Prosta instalacja elektryczna
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Przełączniki od sterowania zostają z anglika (są identyczne jak w europie i nic nie przerabiamy)
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
W przypadku wersji pod nawigację bardzo droga ramka montażowa w wersji europejskiej
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Mam kolejną sztukę na placu więc postaram się dodać więcej zdjęć
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
Poniżej parę słów na temat przekładki Citroena C5 III generacji czyli po 2008 roku
Lista części:
- magiel z przewodami
- pedały z podstawą, wysprzęglikiem oraz przewodem sprzęgła
- cała kompletna deska wraz ze schowkami i wszystkimi plastikami oraz maskownicami głośników
- listwy ozdobne na deskę rozdzielczą ( pod nawigacje bardzo droga i dostępna tylko w aso )
- belka pod deskę
- zegary lub same tarczki
- servo
- dywan wraz ze styropianowymi podstawkami na nogi i styropianową stopką dla kierowcy
- osłonki na nogi pod deskę i pod schowek
- nakładka poduszki kolanowej
- w przypadku foteli z pamięcią potrzebujemy wstawki do sterowania w tapicerki przednie 2 sztuki
- lampy przednie ( w większości są zwykłe na odbłyśniku )
Parę słów co do samej roboty:
Auto bardzo przyjemnie się przekłada
Nagrzewnica zostaje z anglika tak samo poduszka pasażera oraz przełączniki do sterowania szybami
Do wymiany idzie front od poduszki kolanowej
Nie ruszamy ściany grodziowej, wycinamy jedynie dziurę na trzpień maglownicy, rozcinamy wewnętrzną część ściany aby odkryć mocowanie wysprzęglika
Stare otwory oczywiście do zaślepienia
Drzwi niestety do zdjęcia inaczej nie odkręcimy śrób od belki
Sanki do opuszczenia
Prosta instalacja elektryczna
Wiązki drzwiowe do zamiany miejscami
Przełączniki od sterowania zostają z anglika (są identyczne jak w europie i nic nie przerabiamy)
Po całej operacji auto trzeba podpiąć pod komputer i trochę pomieszać w bsi aby wszystko chodziło jak należy
Do przeciągnięcia 2 kable od termometru zewnętrznego
W przypadku wersji pod nawigację bardzo droga ramka montażowa w wersji europejskiej
Reasumując auto miłe i przyjemne w pracach
Mam kolejną sztukę na placu więc postaram się dodać więcej zdjęć
Jeśli ktoś będzie miał pytania to służę pomocą
Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu