Witam
Lista części
- deska rozdzielcza kompletna
- wzmocnienie pod deske
- kompletna nagrzewnica
- wygłuszenie od środka i od komory
- mechanizm wycieraczek+ramiona
- podszybie
- przewody hamulcowe
- przewód sprzegła hydraulicznego
- magiel z przewodami wspomagania
- obudowa filtru pyłkowego
- przewód podciśnienia do serwa
- wysprzęglik + przewód sprzęgła
- obudowy na progi
- lampy to oczywiste
- maglownica z przewodami
Mogę zapomnieć trochę bo dawno to robiłem
opcjonalnie
- licznik (najlepiej zmienić tarcze i przekodować na km)
- dywan
- f0tele
Robota
Ściana grodziowa dosyć skompilowana do przespawania. Pewnie dlatego że wcześniej robiłem sprintera i golfa IV gdzie temat ściany jest prosty i obywa się bez spawarki.
Ja rozwierciłem stare zgrzewy poniżej podszybia i szybę zostawiłem w spokoju, mniej roboty jest. Przekładkę kupiłem calutką po "ucince" więc to samo zrobiłem w niej, potem w miarę fajnie pasowało, migomat oraz uszczelniacz i wyszło dobrze. Spawanie samo zostawiłem koledze "specowi". jeszcze trzeba uchwyty pod wzmocnienie deski przespawac na druga strone
Elektryka to bajka, chyba tylko 20 kabelków do przedłuzenia. Drzwi bez zmian. Klamka maski ta sama z linką. Serwo to same. Miejsca do roboty jest full jak to w dostawczaku.
Aha jeszcze udręka było przełożenie foteli. W berlingo paka jest regulowany tylko kierowcy, więc trzeba było go przełożyć-było spawania trochę i skręcania i przełożyc trzeba kable od pasów.
Ogólnie auto wyszło spoko
Gość który kupił wziął rzeczoznawcę, który nie miał żadnych zastrzeżeń
Lista części
- deska rozdzielcza kompletna
- wzmocnienie pod deske
- kompletna nagrzewnica
- wygłuszenie od środka i od komory
- mechanizm wycieraczek+ramiona
- podszybie
- przewody hamulcowe
- przewód sprzegła hydraulicznego
- magiel z przewodami wspomagania
- obudowa filtru pyłkowego
- przewód podciśnienia do serwa
- wysprzęglik + przewód sprzęgła
- obudowy na progi
- lampy to oczywiste
- maglownica z przewodami
Mogę zapomnieć trochę bo dawno to robiłem
opcjonalnie
- licznik (najlepiej zmienić tarcze i przekodować na km)
- dywan
- f0tele
Robota
Ściana grodziowa dosyć skompilowana do przespawania. Pewnie dlatego że wcześniej robiłem sprintera i golfa IV gdzie temat ściany jest prosty i obywa się bez spawarki.
Ja rozwierciłem stare zgrzewy poniżej podszybia i szybę zostawiłem w spokoju, mniej roboty jest. Przekładkę kupiłem calutką po "ucince" więc to samo zrobiłem w niej, potem w miarę fajnie pasowało, migomat oraz uszczelniacz i wyszło dobrze. Spawanie samo zostawiłem koledze "specowi". jeszcze trzeba uchwyty pod wzmocnienie deski przespawac na druga strone
Elektryka to bajka, chyba tylko 20 kabelków do przedłuzenia. Drzwi bez zmian. Klamka maski ta sama z linką. Serwo to same. Miejsca do roboty jest full jak to w dostawczaku.
Aha jeszcze udręka było przełożenie foteli. W berlingo paka jest regulowany tylko kierowcy, więc trzeba było go przełożyć-było spawania trochę i skręcania i przełożyc trzeba kable od pasów.
Ogólnie auto wyszło spoko
Gość który kupił wziął rzeczoznawcę, który nie miał żadnych zastrzeżeń