• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Auta bez tablic, co zrobic aby wyjechac na kolach z kat D??

misiek_mati

Początkujący
Punktów
0
Miasto
UK
Witam, mam taki problem bo ostatnio przegladalem ebaya w poszukiwaniu czegos ciekawego dla siebie. Znalazlem auto ktore ma kategorie D i a na zdjeciach nie posiada tablic rejestracyjnych...

czy to mozliwe ze ktos sprzedaje auto bez tablic? czy jest mozliwosc zeby zlozyc podanie o tablice?

jestem laikiem i malo wiem na ten temat, prosze o doinformowanie mnie:)

pozdrawiam

Misiek

VIP
Punktów
82
Miasto
Szczecin
auto-mis.szczecin.pl

misiek_mati

Początkujący
Punktów
0
Miasto
UK
Dzieki ale jednak troche czytalem i to tez:)

O tym wiem ale co jezeli auto nie ma tablic? co w tedy mozna zrobic?
Jak wygladaja procedury?

pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

smarsw

Anglikomaniak
Punktów
12
Miasto
Maidstone Uk 07809112071
tablice to pikuś , jak masz v5 to ok , jak nie masz to do dvla podanie o dowód , tablice sam wyrabiasz w Halfordsie np , koszt około 20 funtów, jeżeli masz MOT to ok , dostaniesz dowód i rura, jak nie masz motu musisz auto naprawić , zrobić mu przegląd i dopiero mozesz jeżdzić

krzysiob

Uczestnik
Punktów
0
Miasto
Białystok
mając kategorię D ,to pewnie nie ma dowodu V5,wiec aby go dostać musisz zrobić przegląd,i nie na tej zwykłej stacji,a tej specjalistycznej,musisz się umówić na spotkanie,zapłacić i chyba wtedy dostaniesz termin na wizytę u nich,zapomniałem jak to sie nazywa ,chyba VIC Test,ale nie jestem pewien,

** Dodano: 31-05-2009, 14:50 **
a tablice w sklepach motoryzacyjnych robią,,przynajmniej w większości,w sklepie halfords też,ale u nich drogo ;)

gumis

Anglikomaniak
Punktów
2
Miasto
Przeworsk
www.kolumny.prv.pl