mazurek
Gość
Lista części jes bardzo podobna jak w przypadku Touarega,jest nieco inne oprogramowanie,Q7 jest nieco mniej wymagające.
-konsola kompletna z ramką i przełącznikami
-obudowa kolumny kierowniczej
-schowki kierowcy i pasażera
-wzmocnienie pod konsolę z wszystkimi uchwytami
-mocowania plastikowe do modułów pod konsolą
-uchwyt do stacyjki plastikowy
-ściana grodziowa
-pedały
-serwo hamulcowe
-przewody klimatyzacji
-przewody cieczy od nagrzewnicy aluminiowe
-maglownica z przewodami wspomagania
-wlot powietrza do nagrzewnicy
-nagrzewnica kompletna z nawiewami i instalacją
-mechanizm wycieraczek i ramiona
-podszybie
-przewody hamulcowe od abs do pompy przy serwie
-tunel środkowy
-podłokietnik
-mechanizm hamulca pomocniczego wraz z linką
-wygłuszenie wewnętrzne ściany
-dywan przednia część
-spocznik lewej stopy
-tapicerki przednich drzwi
-lusterka
-lampy
-zamek lewych drzwi
Przeróbka instalacji jest bardzo prosta,mocowania puszek bezpieczników po obu stronach jednakowe,nie trzeba zamieniać miejscami.Wiązki drzwi i moduły podobnie jak w a6 c6 zamieniamy miejscami i tak samo kodujemy.
Tunel środkowy jest nieco inny podobnie jak podłokietnik,jeśli ma miejsce na kubek trzeba wymienić również i podłokietnik.Zamek wystarczy lewy,kostki pasują tak samo przed fl jak i po fl,w modelu przed fl w konsoli nie ma listwy ozdobnej,są też inne lusterka.
Lampy przednie można przerobić wymieniając soczewki,koszt 250zł za dwie szt,zawsze to nieco taniej,nie trzeba rozcinać lampy zeby wyjąć soczewkę,ale trochę czasu zajmuje.
Podobnie jak w a6 ochrona komponentów rodzi małe ograniczenia,panel klimatyzacji jest symetryczny,nie trzeba go wymieniać,niestety licznik już jest problemem.Oczywiście znajdą się zaraz fachowcy co to sobie poradzą z ochroną komponentów,ale zaznaczam ze legalnie wymienić komponent można tylko w serwisie audi,zawsze zostaje ślad po ingerencji a odpowiedzialność zawsze ponosi właściciel.
Autko mało skomplikowane,czas przekładki trzy dni max.
Za chwilę fotki,tylko muszę zmniejszyć.
-konsola kompletna z ramką i przełącznikami
-obudowa kolumny kierowniczej
-schowki kierowcy i pasażera
-wzmocnienie pod konsolę z wszystkimi uchwytami
-mocowania plastikowe do modułów pod konsolą
-uchwyt do stacyjki plastikowy
-ściana grodziowa
-pedały
-serwo hamulcowe
-przewody klimatyzacji
-przewody cieczy od nagrzewnicy aluminiowe
-maglownica z przewodami wspomagania
-wlot powietrza do nagrzewnicy
-nagrzewnica kompletna z nawiewami i instalacją
-mechanizm wycieraczek i ramiona
-podszybie
-przewody hamulcowe od abs do pompy przy serwie
-tunel środkowy
-podłokietnik
-mechanizm hamulca pomocniczego wraz z linką
-wygłuszenie wewnętrzne ściany
-dywan przednia część
-spocznik lewej stopy
-tapicerki przednich drzwi
-lusterka
-lampy
-zamek lewych drzwi
Przeróbka instalacji jest bardzo prosta,mocowania puszek bezpieczników po obu stronach jednakowe,nie trzeba zamieniać miejscami.Wiązki drzwi i moduły podobnie jak w a6 c6 zamieniamy miejscami i tak samo kodujemy.
Tunel środkowy jest nieco inny podobnie jak podłokietnik,jeśli ma miejsce na kubek trzeba wymienić również i podłokietnik.Zamek wystarczy lewy,kostki pasują tak samo przed fl jak i po fl,w modelu przed fl w konsoli nie ma listwy ozdobnej,są też inne lusterka.
Lampy przednie można przerobić wymieniając soczewki,koszt 250zł za dwie szt,zawsze to nieco taniej,nie trzeba rozcinać lampy zeby wyjąć soczewkę,ale trochę czasu zajmuje.
Podobnie jak w a6 ochrona komponentów rodzi małe ograniczenia,panel klimatyzacji jest symetryczny,nie trzeba go wymieniać,niestety licznik już jest problemem.Oczywiście znajdą się zaraz fachowcy co to sobie poradzą z ochroną komponentów,ale zaznaczam ze legalnie wymienić komponent można tylko w serwisie audi,zawsze zostaje ślad po ingerencji a odpowiedzialność zawsze ponosi właściciel.
Autko mało skomplikowane,czas przekładki trzy dni max.
Za chwilę fotki,tylko muszę zmniejszyć.