Ten siłownik na maglu to tzw amortyzator drgań, kiedyś przerabiłem a4 b5 2,4 i w angolu nie miałem magla z tym amortyzatorem i tez bez niego zalozylem, ostatnio do a6 c5 zalozylem wlasnie magiel z tym silownikiem bo byl w przekladce a orginalnie nie bylo i wszystko smiga az milo.
Co do przewodów wspomagania to musisz do europejskiego węża zakuć wąż z końcówką angielską ponieważ ona jest z tego co pamietam wkręcana i idzie do silnika jego górnej częsci. Węże sobie zakuj w jakiejś firmie która zajmuje sie hydrauliką. Obetnij na tym "gumowym" przewodzie obydwa węże na odpowiednią długość i niech ci zakują je razem są też takie fajnie złączki do zakucia rozkręcane wtedy ustawiasz wąż jak chcesz i skręcasz w aucie.
Otwory wywiercisz w półce i wpawasz nowe wzmocnienia są one przesunięte stosunku do angielskich bodajże o 7cm. Najlepiej odmierz z sciany europejskiej.