• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi A4 B5 2.4 98r

bania

Anglikomaniak
Dołączył
29.11.2009
Postów
201
Punktów
0
Miasto
Jelenia G
No w końcu się zabrałem za próbę przekładki audi . Jest to moja pierwszy raz :) Więc proszę o wyrozumiałość auto jest praktycznie zdemontowane .Został magiel na jednej feralnej śrubie i odwiert zgrzewów .Największy problem mam z wiązką bo do końca nie wiem co i jak mimo tego że już kilka osób mi tłumaczyło ... lutować umiem mam drugą wiązkę z europy Jak to zrobić ? Najłatwiej !





 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
Tą śrubę od magla to możesz odkręcić albo z kanału od dołu albo po wyjęciu ściany od środka auta. Z instalacją to ja np przerabiam wiązkę w podłodze pod dywanem, wiązka progowa z lewej na prawo i odwrotnie jak sobie dobrze rozplanujesz to sprawnie ci to pójdzie. Następnie wiązke spod deski zakładasz odwrotnie i nie masz tam plątaniny kabli wszystko pasuje jedynie jak masz potencjometr gazu to przedłuzasz te 6 kabli od niego. Jak zrobić żeby klimatronik, lusterka i szyby działały poprawnie masz na forum opisane.
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
rozwijasz wszystko z izolacji układasz od nowa te przewody które są za krótkie wiadomo, że tniesz i przedłużasz pamietaj o lutowaniu i rurkach termokurczliwych a na końcu o zaizolowaniu wiązek
i dobrze dobierz średnice kabli na przedłużki żeby nie były cieńsze niż te oryginalne
 

bania

Anglikomaniak
Dołączył
29.11.2009
Postów
201
Punktów
0
Miasto
Jelenia G
Rozumiem że wszytko ma być odwrotnie bezpieczniki przekaźniki na lewo ? Co z kablami wychodzącymi z komory silnika ?
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
no tak chodziło mi o to że nie masz bałaganu pod deską tylko zakładasz gotową fabryczną wiązkę a kable rozkłasz w podłodze dla mnie wygodniej ale każdy robi jak lubi

---------- Dodano o 08:40 ---------- Poprzedni post napisano o 08:36 ----------

Rozumiem że wszytko ma być odwrotnie bezpieczniki przekaźniki na lewo ? Co z kablami wychodzącymi z komory silnika ?
przekazniki i bezpieczniki na lewo tak samo wiazka od aku i wycieraczek pasuja idealnie, kilka kabli od kierunków itd do przedłużenia (w tej metodzie) zreszta wszystko bedzie widac jak chcesz to zrob zdjecie calej instalacji a ja ci zaznacze co i gdzie
 

bania

Anglikomaniak
Dołączył
29.11.2009
Postów
201
Punktów
0
Miasto
Jelenia G
Postaram sie dzisiaj zrobić dobre Foto

---------- Dodano 07-08-2011 o 01:41 ---------- Poprzedni post napisano 05-08-2011 o 12:48 ----------

Dziś się uporałem z demontażem magla i mam kilka nie wiadomych .... magiel fabryczny miał dodatkowy teleskop przymocowany do lewego drążka a na przekładce nic takiego nie ma ,z tym że to jest 2.4 a przekładka 1.8 obawiam się że wspomagania tymi przewodami nie podłącze bo są za krótkie , A najważniejsze napiszcie mi dokładnie jak to jest z wierceniem pod nowy magiel otworów

Foto magla http://imageshack.us/photo/my-images/716/56317442.jpg/
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
Ten siłownik na maglu to tzw amortyzator drgań, kiedyś przerabiłem a4 b5 2,4 i w angolu nie miałem magla z tym amortyzatorem i tez bez niego zalozylem, ostatnio do a6 c5 zalozylem wlasnie magiel z tym silownikiem bo byl w przekladce a orginalnie nie bylo i wszystko smiga az milo.
Co do przewodów wspomagania to musisz do europejskiego węża zakuć wąż z końcówką angielską ponieważ ona jest z tego co pamietam wkręcana i idzie do silnika jego górnej częsci. Węże sobie zakuj w jakiejś firmie która zajmuje sie hydrauliką. Obetnij na tym "gumowym" przewodzie obydwa węże na odpowiednią długość i niech ci zakują je razem są też takie fajnie złączki do zakucia rozkręcane wtedy ustawiasz wąż jak chcesz i skręcasz w aucie.
Otwory wywiercisz w półce i wpawasz nowe wzmocnienia są one przesunięte stosunku do angielskich bodajże o 7cm. Najlepiej odmierz z sciany europejskiej.
 

bania

Anglikomaniak
Dołączył
29.11.2009
Postów
201
Punktów
0
Miasto
Jelenia G
Rozumiem że trzeba wywiercić 3 otwory i każdy z nic jest obiciem lustrzanym angielskiego ?


Widok oczywiście z góry , dobrze myślę? czy chodzi o co innego ?
Nie za bardzo kumam jak mam odmierzać ? sugerujesz żeby najpierw wspawać ścianę ? a potem wiercić ?
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
najpierw przgotuj półkę pod magiel będziesz miał wygodniej potem spawaj ścianę otwory powinny być odbiciem lustrzanym ściany angielskiej ja zawsze mierzyłem od początku półki suwmiarką z europy i przenosiłem na angielską (ok 7cm przesuniete w prawo patrząc od przodu auta) Dasz radę :)
 

JARO

Zaufany warsztat
Dołączył
29.05.2009
Postów
4009
Punktów
283
Miasto
Wadowice
dokladnie 7 cm


do tego oczywiscie blachy wzmacniajace
ityle

---------- Dodano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:33 ----------

dokladnie 7 cm


do tego oczywiscie blachy wzmacniajace
ityle
 

angeelo

Forumowy grafik
Zaufany warsztat
Dołączył
26.05.2009
Postów
1258
Punktów
90
Wiek
38
Miasto
Działdowo Warm-Maz
dokładnie np z płaskownika 4mm można wygiąć albo odwiercić ze ściany europejskiej
 

kristoff

Zaufany warsztat
Dołączył
26.03.2009
Postów
1370
Punktów
279
Miasto
Wrocław
moze to zdjecie Ci pomoze - 1 to jest sruba do magla do ktorej najlepszy dostep jest po odwierceniu sciany , natomiast 2 to jest miejsce na nowy otwor Po przygotowaniu otworow do zamontowana magla , przykrec go , podlacz przewody hydrauliczne ( tak jest wygodniej ) a na koniec wspawaj sciane . Jezeli to co napisalem nie jest w stanie Ci pomoc zadzwon jutro do mnie postaram sie pomoc ewentualnie zrobie dokladne zdjecia z przekladki audi a6 c5 i jutro wrzuce na forum

pas12.jpg
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3428
Punktów
481
Miasto
łódzkie
nie zapomnij przed wspawaniem sciany wyciać otwór na węże do nagrzewnicy i zrobić mocowanie obudowy kompa
 

Załączniki

  • x.jpg
    x.jpg
    107,5 KB · Wyświetleń: 135
  • z.jpg
    z.jpg
    74 KB · Wyświetleń: 141

bania

Anglikomaniak
Dołączył
29.11.2009
Postów
201
Punktów
0
Miasto
Jelenia G
Dla pewności piszesz o jeden śrubie ale swoje położenie zmienia każda ?

Pierwszy płaskownik wspawany reszty nie mam jak wspawać bo drut mi sie w migu skończył ... myślę że już ogarnie te mocowania jutro się okaże . Widzę że fabryczne mocowania miały przewidzianą regulacje tzn otwór jest eliptyczny , ma jakiś sens robienie podobnego ?
 

rys00

Zaufany warsztat
Dołączył
20.03.2009
Postów
3428
Punktów
481
Miasto
łódzkie
jest eliptyczny bo ida dwa węże, jesli nie przeniesiesz tych węży to przycisniesz je akumulatorem
 
Do góry Bottom