• Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Recent Content by krzysiob

  1. K

    Renault Master , Movano

    Hej Deska przypadkiem nie jest symetryczna? Wyglada na symetryczna, i chyba stelaż pod deske tylko trzeba zmienic,może ktoś mnie poprawi jak sie myle?? Pisze poniewaz przybieram sie do przekladki Mastera, i osoba która ma cześci nie ma deski. Dzieki za odpowiedz.
  2. K

    Ford mondeo

    ale jaja, pierwszy raz widziałem tak ponitowaną ścianę grodziową hehe :) migomatem było by znacznie szybciej i estetycznie ,a zarazem fachowo :)
  3. K

    Zakończone i przełożone ale czy do końca. Czyli poprawki.

    ważne,że kasa od klienta w kieszeni ;)
  4. K

    Problem z dvla

    nie sądze aby ten dowód był do odzyskania skoro nie mają już tego pojazdu w systemie, będą sie upierali aby go zarejestrować ponownie, no ale może się uda ;)
  5. K

    vito 1 potrzebna lista części - PILNE

    wiem wiem, znalazłem wczoraj,ale zapomniałem napisać w tym temacie, sorki :gora:
  6. K

    vito 1 potrzebna lista części - PILNE

    hej I jak z Vito? Jak wygląda przekładka? Długo zajmuje, dużo zabawy? Pozdrawiam
  7. K

    "Fachowa" przekładka freelandera

    Akurat nie przerabiałem takich aut ;) ale miałem na uwadze...a 5 tys zł to dużo ,nie oszukujmy sie,maglownicę można mieć oryginalną,regenerowaną i znacznie tańszą...
  8. K

    "Fachowa" przekładka freelandera

    Przepraszam Miś ;/
  9. K

    "Fachowa" przekładka freelandera

    to chyba firma JARO nieźle kasuje ;)
  10. K

    "Fachowa" przekładka freelandera

    ja nie mówię że to auto przełoże w 1 dzień,mówię że ludzie sie tak ogłaszają... a jak wygląda przekładka takiego samochodu?? jak z instalacją elektryczną? a co do meganki to o który model Tobie chodziło??
  11. K

    "Fachowa" przekładka freelandera

    niby przerabiaja te autka w jeden dzien?? wiec jak jest z tą przeróbką?? a tak wogóle cięzko je przełożyć??
  12. K

    [LISTA CZĘŚCI] Alfa Romeo 156

    wskażniki są przecież łączone i są w innym kierunku skierowane, czyli do kierowcy...
  13. K

    Alfa Romeo 156 2.0 TS - przekładał już ktoś??

    ja mam tylko zdjęcia sciany grodziowek od srodka...nic wiecej...
  14. K

    Alfa Romeo 156 2.0 TS - przekładał już ktoś??

    Czyli do przekładki nie potrzeba drugiej instalacji?? a jak chcesz ją obrócić skoro obok kierowcy idą kable do tyłu?? trzeba wiec całą instalacje przerzucić na drugą stronę?? ** Dodano: 08-08-2009, 21:12 ** Rafeekk a możesz te zdjęcia podrzucić na mego maila?? i może ktoś ma jeszcze jakies...
  15. K

    [LISTA CZĘŚCI] Alfa Romeo 156

    liczniki nie są konieczne,prędkościomierz i obrotomierz pasuje od anglika, o ile ktoś akceptuje mile ;) i zapomniałeś o tych wskażnikach w środkowym panelu:paliwa,temperatury i zegarek... ;)
Do góry Bottom