1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

WV POLO 9N

Dyskusja w 'VOLKSWAGEN' rozpoczęta przez użytkownika daniel0515, 30-06 13.

  1. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Witam jestem nowy na tym forum.Niedługo będę przekładał dla siebie wv polo 9N.Mam kilka pytań odnośnie tej operacji
    -Czy trzeba wyjmować silnik? (mój silnik to 1,2 6v)
    -Mam dawce z innego polo całą ćwiartkę przodu był to disel 1,4
    i w związku z tym wiem że wiązka silnika pasować nie będzie ale myślę ,że wiązka wnętrza pasować będzie i czy będzie pasować kolumna kierownicza z anglika (nie posiadam w tej ćwiartce tylko kolumny)
    -Czy trzeba zmieniać wiązkę silnika(martwię się o wiązkę abs-u nie chce przedłużać żadnych kabli)
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    wiec przygotuj sie na lutowanko bo na pewno zadna wiazka ci nie spasuje
    grupa vag to specyficzne instalacje dopasowane pod kazdy wypas auta
    kolumna pasuje
     
  4. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Napewno ta wiazke od silnika 1,4 diesel z cwiartki wyrzucam zostaje tylko wiazka kabiny ktora trzeba przerabiac?moge kupic na allegro do mojego 1,2 wiazke silnika bp chyba pd angola pasowac nie bedzie?Ciekawi mnie wlasnie czy trzeba cos przerabiac ta wiazke w kabinie?
     
  5. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    660
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    pabianice
    czytanie ze zrozumieniem by sie przydało
    nigdy żadna wiązka nie pasuje w gr vag
    przynajmniej ja się z takim cudem nie spotkałem
    zawsze są jakieś różnice
    i albo się godzisz na lutowanie albo kup całe eur polo i przełóż wiązkę razem z modułami silnikiem itp
    oczywiście mniej jest przeróbek jak się kupi wiązkę eur benzyna 1,2 z podobnego rocznika i tym samym typem silnika
    jak ci się uda takie coś znaleźć to jedną masz ok
    jesli idzie o główną to szukajcie aż znajdziecie
    podobny rocznik , ten sam typ silnika, to samo wyposażenie , nadwozie itp
    i wtedy przeróbek będzie niewiele ( jakieś urwane wtyczki itp. )
    ale nie licz na to ze będzie pasowało wszystko
     
  6. dj_max84

    dj_max84 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-04 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Farnham
    wiazka wewnetrzna z diesla i benzyny na pewno bedzie sie troche roznic. moze sie udac przy minimalnych modyfikacjach. jak rozbierzesz podszybie i dostaniesz sie do tych 2 duzych wtyczek w scianie grodziowej to powinienes zobaczyc czy sa duze roznice. przede wszystkim porownaj kolory i uklad pinow na tych wtyczkach. w najlepszym wypadku moze bedziesz musial dolozyc pare kabelkow. najwieksze modyfikacje tego ukladu byly na przelomie 2004 roku (jak wszedl facelift) wiec zestawy sprzed i po tej dacie beda sie miedzy soba najbardziej roznily. czesc kabli mozesz sobie odpuscic jesli Ci nie zalezy na wypasie (np czujnik otwarcia maski, poziom plynu do spryskiwaczy, swiatla przeciwmglowe), reszta powinna byc w miare podobna. oczywiscie male szanse ze obejdzie sie bez jakichkolwiek przerobek.
     
  7. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Rozumiem.Czy potrzebne mi będą jakieś schematy ?dodam ,że i anglik i ta europejska ćwiartka posiadają climatic oraz el szyby i lusterka.Może bedzie mniej tych przerobek.Trzeba silnik wyciagac ?
     
  8. joel22p

    joel22p Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-01 12
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rydułtowy
    moim zdaniem bez schematów nic nie zrobisz. będzie ci na pewno potrzebny;)
     
  9. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Skąd można miec takie schematy?
     
  10. holipa

    holipa Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-07 12
    Postów:
    799
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    wioska :D
    a moim zdaniem schemat więcej koledze namiesza niż pomoże.
    wymiana wiązki mija się z celem jeśli nie masz 100% pewności że jest taka sama.
    wymieniałem w passku B6 wiązkę i mimo że był ten sam rocznik , ta sama wersja silnikowa i wyposażenia to były różnice w wiązce.

    edit:
    jak r0zbierzesz auto to rozwiń wiązkę z taśmy i przyjrzyj się. może wyjdzie tak że nie trzeba będzie zbyt wiele przedłużać.
     
  11. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    świetokrzyskie
    schematy sa przydatne ale dla kogos kto juz robił takie tematy a nie dla "żółtodzioba " ( bez obrazy ) w tej dziedzinie ,

    ja nigdy nie bawie sie w wymiany wiązek bo po co se robic kłopoty dłuzej zejdzie pozniej z ogarnięciem wszystkiego niz przerobic angielska zresztą niewiem czy ktoś z przerabiaczy zakłada wiązki z przekładek
     
  12. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Czyli spróbować przerobić angielską ? a co z wiązka do abs-u w europie jest po drugiej stronie no i te 2 wielkie kostki w scianie grodziowej tez trzeba to jakos przedluzac ?Chce zrobic tak aby bylo wszystko dobrze ja sie tutaj pytam was bo w tej kwestii jestescie bardziej doswiadczeni.

    100_1280.JPG to jest dawca czesci do mojego anglika.Pod deska jest jakas wiazka.Myslalem ze bedzie bez problemu pasowac do mojego anglika a mi glownie chodzi o ta pod deska do nagrzewnicy climatic itp itd.Ale jak radzicie mi przerabiac angielska no to was poslucham.
     
  13. dj_max84

    dj_max84 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-04 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Farnham
    abs moze zostac po tej stronie co jest bo masz duzo miejsca wiec masz duze ulatwienie. te 2 duze wtyczki ida na druga strone (kierowcy w EU) wiec te angielskie sa za dlugie. po prostu skladasz w pol i przedluzasz pare kabelkow.
     
  14. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    ej no gosciu robi pierwszy raz auto
    a ty mu mowisz zeby zostawił abs
    w eu jest po drugiej stronie i tak ma być
    przestancie robic z auta taczki
     
  15. dj_max84

    dj_max84 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-04 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Farnham
    przeciez sobie robi a nie klientowi i nie wyglada na to ze bedzie to robil czesciej :). wezyki nawet jesli ma z tego zestawu tdi to pewnie sa inne wiec albo zostaje dokupic wszystkie 6 albo dorabiac a tak to zostanie dorobic tylko 2 (chyba ze sobie wygnie te stare :) ). oczywiscie zakladam ze robisz przekladke SOBIE
     
  16. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    w tym caly senk ze robi sobie
    i ma byc jak w eu

    wezyki(rurki) sa inne w dieslu niz w benzynie ???!!!
    jakies farmazony piszesz i wprowadzasz w blad
     
  17. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Daj sobie spokój z wymianą wiązki,przeróbka instalacji w tym aucie jest łatwiejsza niż jej wymiana,rozbierzesz to zobaczysz,nic strasznego,odradzam wymianę wiązki,ta od silnika wymaga tylko niewielkiej przeróbki,a ta pod konsolą jest bardzo łatwa do przerobienia,jak będziesz przedłużał kable sukcesywnie ,to schematy nie będą potrzebne,jak utniesz zbyt wiele kabli na raz i je pomieszasz ,wtedy może przydać się schemat żeby to naprawić.
     
  18. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    no i masz odpowiedz
     
  19. dj_max84

    dj_max84 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-04 10
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Farnham
    nie ze tdi sa inne niz benzyna tylko ze wogole moze byc inna pompa wiec tez inny uklad rurek (podejscie do pompy z innej strony). mozna wyginac zeby pasowaly ale juz tak ladnie nie bedzie..
     
  20. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    660
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    pabianice
    no to żeś dał poradę hehehehe
    tylko jeden raz słyszałem o takim magiku co to zostawił w o2 abs pod serwem i zamocował go na trytki hehehehehe
    ja powiem tak
    skoro gość jest zielony jak trawa
    i na niczym się nie zna
    to daj ty to auto komuś do roboty
    zapłacisz 2,5 tyś i będziesz spał spokojnie
    a potem będziesz na forum się wysmętniał jaką to ci fuszerę odwalili
    bo potem ci abe odwrotnie zadziała albo wszystkie poduchy wywalą i tyle zarobisz
    to taka branżowa rada :)
     
    kriskos997 lubi to.
  21. daniel0515

    daniel0515 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-06 13
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Pracuje w warsztacie nie jestem zielony bardziej znam sie na remontach silnika itp itd z elektryka sobie radze tez dobrze pierwszy raz przerabiam wiec pytam sie.Istnieje mozliwosc odwrocenia wiązki ?:) kostki te duze sa po drugiej stronie w europie.Chce zrobic ten samochod bardzo porzadnie wiec abs tez zabieram na 2 strone (wszystko tak jak na oryginale).Jesli mowicie o wężykach i jesli chodzi wam o przewody chamulcowe to powiem wam ze nie ma raczej roznicy miedzy dieslem a benzyna ale te przewody beda nowe prowadzone fabrycznie.
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. anglik polo 9n lift