1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vw tiguan 2008

Dyskusja w 'VOLKSWAGEN' rozpoczęta przez użytkownika Dami1989, 19-07 19.

  1. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Witam was drodzy forumowicze jestem tu nowy , potrzebował bym informacje na temat przekładki vw tiguana 2008
    Czyli czy trudno przełożyć fajnie było by lista części potrzebny do przeróbki.
    Kupiłem se tego fajnego suva w angolu no i chce się zabrać za przekladke.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Nikt nie doradzi z fachowców?
    Podobna przekladka jak passat b6?
     
  4. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Podobna jak w Golfie V
     
  5. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Bardziej sugerować się częściami jak golf 5 czy passat 6, ponieważ jadę zaniedlugo po części do tiguana Eu i mniej wiecnej potrzebował bym informacji co do zmiany prucz całej deski, grodzi ramion wycieraczek z silniczkiem oraz maglownicy,nie wiem czy kolumna kierownicza też musi być od eu
     
  6. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Z choinki się urwales?
    Lista części obejmuje mnóstwo pozycji.
    Zarówno golf jak i Passat wymagają wymiany kolumny i przekładni.
    Nie bierz się lepiej jak masz tyle pojecia
     
  7. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    No dobrze bez nerwów, napisałem co napewno będzie trzeba bo tyle wiem, ale nie wiem jakie jeszcze części potrzebne bo nigdzie nie potrafię znaleźć dokładną listę części potrzebnych do przekładki tiguana z 2008 roku.
    Dlatego liczę na waszą pomoc...

    Mam Tez a4b6 cabrio i tam kolumna kierownicza pasuje z prawej na lewą i myślałem że tu w vw tak samo.
     
  8. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Podpowiedzialem Ci żebyś wzorowal się na liście części z golfa V, która jest na forum, a Ty jej nawet nie przeczytałeś.


    Wpisując w Google Tiguan w Wikipedii znajdziesz, że auto zbudowane jest na płycie Golfa V i Audi A3.(PQ35)
    Wnętrze pochodzi z Golfa +

    Nie mając listy części podchodzisz do auta i robisz swoją w 10 minut. Po kolejnej godzinie wstępnie rozbierasz auto i masz już listę że wszystkimi detalami.
    Wada tego rozwiązania jest to, że jest tu potrzebne myslenie
     
  9. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    698
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    pabianice
    Po co wymieniasz kolumnę?
     
  10. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Nie bez powodu magiel i kolumna maja numery 3C1 i 3C2.... oraz 1K1 i 1K2....
     
  11. sawik

    sawik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-04 09
    Postów:
    698
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    pabianice
    Kolumna czy łącznik?
     
  12. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Kolumna.
    Zresztą to nie miejsce na takie dyskusje.
    Ani ja, ani Ty nie robimy tego od wczoraj.
     
  13. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    oo panowie rozpisaliście się faktycznie tigus jest na płycie golfa 5 i ine va-agi więc będę się sugerował gratami z mk5 a,bede miał wiązkę eu od tiga czy taka wiązka będzie pasować do anglika czy lepiej przedłużać kable te co mam ?
     
  14. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Online
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 367
    Docenione treści:
    232
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Lepiej przerobić angielska instalacje.
    Pozdrawiam
     
  15. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Zakupiłem już graty do przekładki tiga wraz wiązka cała kompletna nie cięta, jeszcze nic nie rozebralem bo czekam na magiel.
    Jak wygląda sprawa z sciana grodziowa, wiadomo odkręcić srobki no i
    Jak ja bezpiecznie odklejic żeby nic nie uszkodzić?
    Coś jak przy wycinanie szyb czyli linka i heja?
    Liczę na wasze porady.
     
  16. czapliniak

    czapliniak Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    Działdowo
    Najpierw poczytaj forum.
    Po co pisać to co już jest napisane
     
  17. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Pytanko takie forumowicze mam wersję 4 motion anglika a z tego co mam części do przekładki prawdopodobnie jest z napędem na przód tylko, czy coś się różni w układzie kierowniczym czy gdzieś będę miał problemy z góry dzięki.
     
  18. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    I mam problem z tigiem nie łączy się ze sterownikiem ecu oraz po przekreceniu kluczyka słychać tylko cykanie, oby jakiś przekaznik wienc nie pali, aku załadowanie
    Jakieś pomoce z waszych stron.
    Tak obstawiam że porobalem kable od can busa bo dużo błędów z komunikacją po canie wywala na vagu.
     
    Ostatnio edytowano: 10-10 19
  19. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 950
    Docenione treści:
    279
    Miasto:
    Wadowice
    jak masz zdiagnozowany can ze jest blednie zrobiony to nie pytaj tylko szukaj po kablach
     
  20. Dami1989

    Dami1989 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    19-07 19
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Kędzierzyn-Koźle
    Ogólnie zrobiłem tak ze wiązke silnika cała z pod maski zostawiłem angielska a europejska wstawiłem druga w srodki bo nie chciało mi się wyjmowac wiązki z silnika, efekt taki ze wszystkie kabelki polutowalem według kolorów i grubości kabla i zabezpieczylem wszystko jak należy, wszystko działa prócz brak komunikacji z ecu(na vcds sprawdzałem) , został mi kabel od Europejskiej wiązki szaro bialy zauważyłem ze to od złącza diagnostycznego i pewnie aż do ecu, problem taki ze w wiazce angielskiej nie ma takiego kabelek a jest koloru szarego ale nie wiem czy to ten sam pon
    Jutro będę wyjmowal ecu i muszę porównać kolory pinów od wtyczek eu i gb może się różnią jakieś pinem te wiązki,całość brałem od dawcy o takim Samy kodzie silnika jak mój i roczniki 2008 caba
     
  21. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    430
    Docenione treści:
    19
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Ja mysle że zamiast szukać po kablach to prościej zobaczyć w Elsie schemat komunikacji
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę