1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Volvo v40 po lifcie

Dyskusja w 'VOLVO' rozpoczęta przez użytkownika ice44, 11-04 11.

  1. ice44

    ice44 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-04 10
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Wrocław
    A więc tak obiecałem zamieszczam opis przekładki volvo v40 po lifcie.
    Zdjęcie auta przed przekładką:
    [​IMG]

    Lista części potrzebnych do przekładki:
    SCIANA GRODZIOWA
    KOPLET PEDALOW
    MAGLOWNICA.
    NAGRZEWNICA Z WENTYLATOREM
    OSLONY TUNELA BOCZNE
    MECHANIZM WYCIERACZEK Z RAMIONAMI I PODSZYBIE
    TUNEL SRODKOWY
    KOMPLETNA DESKA ROZDZIELCZA ZE SCHOWKAMI PANELEM I ZEGARAMI
    WOZEK POD SILNIK
    STEROWANIE SZYBAMI W DRZWI
    CIEGNO OTWIERANIA MASKI
    PRZEWODY KLIMATYZACJI
    PANEL NAWIEWU POWIETRZA PODWÓJNY NAD RADIEM

    Przekładka:
    Przekładka jest bardzo podobna do volvo v40 przed liftem. Największym problemem tak jak w v40 przed liftem tak i w tym jest ściana grodziowa wraz z podszybiem. Ja ten problem rozwiązałem w następujący sposób. Szyby nie domontowałem, podszybie wycięte do uchwytów na kokpit co widać na zdjęciu, od strony silnika zgrzewy rozwiercone i całe stare podszybie wyciągnąłem z anglika w tym samy miejscu wyciąłem i wstawiłem w tamto miejsce z europejczyka. Problem był mały że podszybie w jednym miejscu było za krótkie od strony silnika dospawałem tam blachę żeby wyrównać wysokość co widać na zdjęciu. Silnik wycieraczek przeniosłem wraz z kawałkiem starej blachy żeby uniknąć nieszczelności bo uchwyt na silnik jest profilowany, numery samochodu jak widać z całą tą ścianką zostały nietknięte. W podszybiu od strony silnika wywiercona dziura na wyjście wycieraczki zewnętrznej, środkowa też przeniesiona jest w stronę kierowcy lhd łatwo to zrobić bo punkty można odznaczyć od nakładki plastikowej. Przy zakupie kompletu do przekładki proponuje zwrócić uwagę na sterowanie gazem ponieważ jak się okazuje są różne wersje a mianowicie gaz na linkę i gaz sterowany elektronicznie. Ja właśnie z tym miałem problem ponieważ u mnie oryginalnie był gaz sterowany elektronicznie a w przekładce na linkę, poradziłem sobie z tym w następujący sposób że wstawiłem angielski pedał modyfikując go do lhd nie było większych z tym problemów. Robienie instalacji elektrycznej polega głownie na przedłużaniu kabli. Sterowniki w drzwiach przenosi się z całą środkową instalacją w drzwiach. Od strony pasażera anglika nie trzeba przedłużać. Reszta rzeczy bardzo podobna do zrobienia jak w starej v40. Proponuje zwrócić uwage przy zakupie przekładki na kratke podwójna nawiewu nad radiem żeby była w komplecie ponieważ w angliku jest ona zupełnie inna. Ja w chwili obecnej na nią czekam dlatego jej brak widoczny jest na zdjęciu.

    Poniżej coś dla oka czyli zdjęcia:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Poleć tę stronę