1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vectra c instalacja drzwi a zamki

Dyskusja w 'OPEL/VAUXHALL' rozpoczęta przez użytkownika adrian3202, 18-07 13.

  1. adrian3202

    adrian3202 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-02 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ćmielów
    Witam jestem praktycznie na końcu roboty vectry c
    została elektryka drzwi, to znaczy; zamki, lusterka, szyby.
    Teraz nurtująca mnie zagadka ?!!
    zamek drzwi włożony od europejczyka na stronę kierowcy,
    stary zamek od drugich drzwi zostaje (tak myślę, strona po przekładce pasażera)
    wiązki kabli z modułami zamienione, jak patrzę na piny od zamków i w kostkach to nie pasują teraz do zamienionych wiązek czy to ma tak być? czy coś źle kombinuję???
    Jeżeli chodzi o lusterka i szyby to już wyczytałem dam radę.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 319
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Wrocław
    Zamki musisz przepinować. Z tego co pamiętam to na lustrzane odbicie. Zamieniasz pierwszy górny (obojętnie jak patrzysz na kostke) z 1 górnym który jest obok i tak dalej. Robisz to przy obu zamkach.
     
  4. adrian3202

    adrian3202 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-02 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ćmielów
    dzięki krristoff ale to dziwne bo czytam te posty odnoszące się do vectry c i nikt o tym słowa nie pisze tylko każdy mówi że, elektryka w tym aucie to bajka, puzle, prościzna itp;. przepinowanie zamka to taka prościzna już nie jest dodam że, wręcz tragiczne do zrobienia (możliwość uszkodzenia zamka przy rozbieraniu) dla mnie. Poza tym do kostek dochodzi o wiele więcej przewodów na stronę angielskiego kierowcy na angielskiego pasażera mniej .Czy mógłby ktoś podpowiedzieć kto inaczej rozwiązał ten problem czy po prostu przepinowanie zamka to jak abecadło w tych autach? A czy nie lepiej przepinować samych wtyczek dochodzących do zamków? kristoff może podrzuciłbyś mi jakiś schemat na PW byłbym wdzięczny.
     

    Załączone pliki:

  5. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 319
    Docenione treści:
    270
    Miasto:
    Wrocław
    Właśnie o wtyczki (kostki) mi chodziło. Nie precyzowałem tego wcześniej bo nie myślałem że ktoś wpadnie na pomysł żeby zamki rozbierać. ;)

    A najlepiej zadzwoń do mnie to wytłumaczę Ci wszystko jeszcze raz dokładnie.

    A co do opisów to nikt nigdy nie opisze przekładki krok po kroku z każdym najmniejszym szczegółem.
     
  6. adrian3202

    adrian3202 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-02 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ćmielów
    Jeszcze raz dzięki kristoff działa jak mówiłeś, w tym przypadku nie trzeba było przepinowywać wtyczek.
    Pozostaje tylko rozwiązać problem odwrotnie działających przełączników lusterek i szyb.
    Nie ma również ryglowania wszystkich zamków, po zamknięciu zamka od strony kierowcy ;-(
     
  7. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    W tym aucie przeróbka instalacji polega na odpowiednim ułożeniu kabli,przedłużać trzeba tylko dwa kabelki które idą do schowka pasażera na podświetlenie,reszta jest na tyle długa ze wystarczy.W kostkach zamków nic nie musisz pinować,w astrze tak w viki nie.Co do odwrotnie działających szyb i lusterek to już na tym forum o tym gdzieś pisałem ale tutaj trudno coś znaleźć, Albo wymieniasz moduł drzwi kierowcy co wiąze się z wizytą u elektronika w celu ,,dopisania,,tego albo kombinujesz z pinowaniem szyb,z tym ze jeśli masz 4 elektryczne szyby to tylne będą szły odwrotnie po przepinowaniu więc lepiej wymienić moduł i wtedy masz lusterka i szyby normalnie.Jeśli jednak zostaniesz przy angielskim module,to najlepiej rozebrać panel i zamienić ścieżki na płytce,wymaga to precyzji i jest nieco trudne ale dla chcącego nic trudnego.powodzenia.
     
  8. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    nie czytaj pierdół wystarczy podjechac do kogos kto ma opeltech i
    przeprogramowac mniej roboty i kombinowania
    a masz tak jak ma być
    jesli cos sie da zrobic programowo to po jakiego kombinować
     
  9. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Rozumiem że wczoraj o tym nie wiedziałeś?nie mogłeś tego napisać tego wcześniej?
    Najlepiej to wszystko zrobić u kogoś a samemu lepiej nie dotykać,forum zamknąć bo po co czytać bzdury? Kolega pyta jak może to sam zrobić a nie kiedy ma jechać z tym do kogoś z opeltechem.
     
  10. adrian3202

    adrian3202 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-02 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ćmielów
    dzięki panowie za podpowiedzi ale po dyskusji z klientem (za extra dopłatą z jego strony) interesuje mnie jednak wersja w 100% odpowiadająca europejskiemu oryginałowi, tzn nikt nie może się zorientować że to był angol, co za tym idzie zamykanie z kluczyka ma zamykać wszystko, po otwarciu drzwi kierowcy z kluczykiem w stacyjce załączać się buzer i załączać światło w kabinie, więc nie wiem czy wystarczy przeprogramować to co mam i załatwi to sprawę, czy wymiana wiązek na europejskie wraz z modułami, czy prucie kabli do krańcówek drzwi również wchodzi w grę, mam na to dużo czasu ale efekt ma być jak w oryginale, jeżeli robił ktoś takie rzeczy to mile widziane sugestie.
     
  11. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    wiec przeprogramuj auto na lhd
    licznik wymienisz na eui jest jak ma byc bez kombinacji
    nie napisales czy przed lf czy po
     
  12. adrian3202

    adrian3202 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-02 12
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ćmielów
    jest to wersja przed liftowa 2004r czy aby przeprogramować należy powrócić z wiązkami drzwi do poprzedniego układu? tzn;. anglika?
     
  13. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    tego pewnie też nikt nie wie...ale może po moim poście okaże się że ktoś wie,oczywiście ze powinieneś wrócić do poprzedniego układu,albo kodowanie albo pinologia.
     
  14. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    jesli wystepuje opcja przeprogramowania auta to czemu robicie pinologie ???????

    kodowanie jest proste jak drut
    tylko musisz znac kod
    i wszystko dziala jak w EU
     
  15. mazurek

    mazurek Gość

    Offline
    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Czy ja niewyraźnie napisałem? jak kodujesz to nie pinujesz.
     
  16. tobidoos35

    tobidoos35 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-06 13
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    0
    Chłopaki a co z tzw "gongiem" otwartych drzwi kierowcy? Po włożeniu zamka do lewych drzwi i zamianie wiązki, będzie brzęczało przy ich otwieraniu?
     
  17. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    225
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    nie będzie
     
  18. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    tak bedzie jak w euorpie

    po przepinowaniu przewodow i zalozeniu europejskiego licznika

    masz przed liftem czy po lf ????
     
  19. tobidoos35

    tobidoos35 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-06 13
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    0
    Po liftingu.
     
  20. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 903
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    to sprawa prosta
     
  21. tobidoos35

    tobidoos35 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    28-06 13
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    0
    Po przeniesieniu wiązek wraz z modułami, nadal włącza się gong przy otwartych drzwiach pasażera... Jak je przepinować żeby było ok? Może lepiej podjechać do kogoś na przekodowanie niż ryzykować urwanie, któregoś z pinów bo ciężko wychodzą...
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę