1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Touran 2007

Dyskusja w 'VOLKSWAGEN' rozpoczęta przez użytkownika JARO, 15-12 11.

  1. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    Czesci

    przekladnia ( taka jak b6 lub Octavi II )
    deska komplet ( lipa kupa plastiku)
    tunel zostaje ( górna czesc tunelu tam gdzie mieszek do wymiany )
    reczny zostaje
    przedłuzenie ( boki nagrzewnicy)tunelu P i L strona
    popielniczka ( kpl)
    skórka przy dole licznika z plastikiem gdzie indziej mocowanie ( na upartego do przerobienia)
    przednie wykonczenia słupków P i L
    zaslepki deski P i L ( od strony drzwi, gabarytowo to samo co
    w angolu tylko mocowania inaczej)
    mocowanie komfortu
    mocowanie bezpieczników i CAN Gateway-a ( dwie czesci ) musi być.
    nagrzewnica (kpl z okablowaniem, to samo co B6)
    pedały (kpl to samo co B6)
    wygłuszenia ( srodek( dwie czesci) i zewnatrz )
    licznik zostaje ( immo w liczniku)
    mocowanie ABS-u
    servo z pompa
    rurka wysprzeglika
    rurki hamulcowe (kpl)
    mocowanie zaworów EGR + rurki( idzie na dróga strone ( opcjonalnie mozna
    zostawic,mocujac nad zbiornikiem plynu hamulcowego ( nawet przy wymianie zarabisty dostep), a orginalnie to przy wymianie tylko sie pociac:weez:
    sciana grodziowa ( jak B6)
    mecganizm wycieraczek + ramiona
    podszybie plastikowe zostaje , jest prawe i lewe ( otwory)
    Lampy do przerobienia , soczewki wychodza bez problemu tylem lamp
    boczki P i L ( kpl )
    dywan P i L przód
    stopka plastikowa na noge sprzegła
    osłonka drożka kolumny na dywan ( jak w B6)
    lusterko prawe do wymiany (opcja i lewe)
    raczka otwierania maski + linka od zamka ( krótka )jak w B6
    zamek lewy
    klamki + wkładka do przeniesienia z prawej na lewą ( jak w Octavii II)

    opis
    Autko prawie jak Passat B6 tylko wiecej plastików do demontażu
    Sterowniki drzwi z silnikami do zamiany z P na L
    w VCDS-ie wchodzimy do drzwi i dodajemy +512
    wszystko sie przestawia kierunki i sterowanie szyb ( az miło) w
    przełaczniku lusterek zamieniamy dwa rezystorki i bangla
    przy duzym FIS-ie wchodzimy do Gateway-a i zmieniamy ruch prawo stronny na L
    drzwi sie zmieniaja ( długie kodowanie)
    okablowanie jak to w VW przez cale auto i do podsufitki
    ( osobiscie nie zdejmowalem podsufitki tylko
    obciołem przewody ( zaznaczjac który jest który przy lutowaniu) sa trzy
    wyjscia przewódow na dach przy lewym przednim słupku i stylu po L i P
    przewodów antenowych nie ruszamy sa osobno
    do przedłuzenia jest troche , w zasadzie nic nie pasuje oprócz
    okablowania do SRS-u ( ja zmieniałem)
    kolumna zostaje
    Mało miejsca w stosunku do B6 miedzy silnikiem a sciana ( za bardzo schowany silnik
    do strony sciany jak to w VAN-ach
    najwazniejsze zeby bylo mocowanie bezpieczników , bez tego ani rusz
    Osobiscie jak to w VW wyciagalem wiazke , wiec troszke czasu i sierpliwosci trzeba bo nie jest ciekawie
    naj gorsze to wyciagniecie tapicerki na przednich skośnych słupkach , o wlożeniu ich spowrotem nie wspomnę
    Przerabiałem manual na klimatronik to bajka 7 przewodów do dołożenia i bangla
    Autko jeszcze nie skonczone do konca , brakuje paru plasików
    pozdrawiam
     

Poleć tę stronę