1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Sprowadzenie Anglika będąc w PL co i jak ???

Dyskusja w 'Prawo' rozpoczęta przez użytkownika Albercik20, 15-08 17.

1. Albercik20

Albercik20 Nowy

Docenione treści:
    0
    Witam mam pytanko związane ze sprowadzeniem auta z UK do PL "jestem w tym temacie zielony dlatego wolę się dowiedzieć tutaj" chciałbym ściągnąć sobie auto z uk będąc w PL widziałem różne ogłoszenia kupna i transportu auta pod dom z UK np szukam sobie samochodu w ogłoszeniu dzwonie do takiego pana że chce taki wysyłam link z ogłoszenia ok pan jedzie kupuje przywozi mi pod dom ale co dalej ? jak jest z umową i dowodem V5C czy taki ktoś kupuje auto na siebie a w PL już spisuje umowę między mną a sobą ? z tego co wiem w UK mają czas do miesiąca na wysłanie pełnego dowodu V5C więc ryzykuje i czekam aż takiemu panu przyjdzie taki dowód dopiero mi go przekazuje jak to wygląda z waszego doświadczenia ?? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź :)
    PS.Aha co najważniejsze czy takim autem mogę jeździć w PL od razu wykupując tylko OC na miesiąc czy nie ?

2. Majster Złota rączka

Miasto:
    Internet
  3. GBuk

GBuk Nowy

Docenione treści:
    0
    Dołączam się do pytania. Jestem świeży i taka wiedza by mi pomogła.

4. skupekgsm

skupekgsm Początkujący

Docenione treści:
    0
    Nie trzeba wcale być w UK żeby kupić i sprowadzić auto do PL. Domyślam się że auta pochodzą z licytacji po ubezpieczeniowych skoro nie mają V5C.