1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

skoda superb 1

Dyskusja w 'W trakcie przekładki' rozpoczęta przez użytkownika krzychu92, 15-05 17.

  1. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 070
    Docenione treści:
    427
    Miasto:
    łódzkie
    ale dla czego nie wieje nie otwiera przesłon czy działa na odwrót ?
    przejście w rynnie na przewody wodne przesunięte czy przygniecione akumulatorem ? i czy same węże przełożone jeśli nie to masz zagięte koło magla
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    Panowie a może być to przyczyna zapowietrzonej nagrzewnicy,czy odwocone węże od nagrzewnicy moga mieć znaczenie, ogółem są ciepłe ? , jeszcze w sumie zmienialismy piny na climatronicu bo nie chodził tak jak powinnien będe sprawdzał w poniedziałek i dam znać. Ogółem problem jest taki, że climatronić licznik w milach , lusterka które działą na odwórt, szyby przednie które w ogóle chodza na odwrót od kierowcy zamiast góra i dół to jest odwrotnie znowu u pasażera różnica jest tylko że niby otwiera sie prawa a otwiera sie lewa szyba a przy kierowcy tak jak wyżej. I wiadome zbieżność ale wiekszość rzeczy wszystko fajnie działa tylko takie mankamenty znam. Jakby był ktoś chetny pomóc, samochód jest dla mnie i jest bardzo ważny gdyż jest po prostu niezbędny gdyż mam dziecko niepełnosprawne. Z góry chciałbym podziekować :)
     
    Ostatnio edytowano: 3-06 17
  4. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    a jeszcze fis pokazuje odwrotnie otwarte drzwi
     
  5. czapliniak

    czapliniak Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-02 13
    Postów:
    782
    Docenione treści:
    84
    Miasto:
    Działdowo
    O drzwiach tez juz bylo ze 100 razy pisane
     
  6. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    w elektromechanice nie pisało nic, dla mnie moze być 1000 razy pisane, skoro to nie jest jakoś madrze podwieszone, lusterka i szyby mam
     
    Ostatnio edytowano: 4-06 17
  7. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    w ogole tak jakby nie chodziła jest w jednym miejscu, non stop wieje stałe chłodne powietrze z zewnatrz, węże są gorace, czy to po prostu źle wpiete węże do nagrzewnicy moze przez to nie chodzić ? czy kwestia odpowietrzenia ?
     
  8. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 070
    Docenione treści:
    427
    Miasto:
    łódzkie
    jak dajesz temperature na + to silniczek idzie czy nie
     
  9. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    318 i 513 takie błedy climatroniku, w ogole sciagnołem weze a tu tak jakby było zapowietrzone, niby nagrzane ale kiedy jeden wąż sciągnołem a drugi był podpiety to i tak nie chciałoleciec za bardzo dopiero jak dmuchnołem w zbiornik wyrownawczy to cos tam poszło, chyba nie idzie jakos go szczegolnie nie słychac
     
  10. kristoff

    kristoff Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    26-03 09
    Postów:
    1 248
    Docenione treści:
    256
    Miasto:
    Wrocław
    Nalej plynu do ukladu chlodzenia , odpal silnik niech troche popracuje ( uklad jest nadcisnieniowy,musi wytworzyc sie cisnienie ) a nastepnie odpowietrz uklad ( na gornym wezu powinen byc maly otworek - zsun go na tyle aby powietrze moglo wydostac sie z ukladu ) po czym dolej plynu do stanu maximum
     
  11. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    troszke wieje ciepłym ale to troszke, pewnie masz racje układ jest zapowietrzony ale był problem z climatronikiem po przekładce bo wiało we wszystkie strony świata i przepinowalismy kable żeby to chodziło po ludzku ale i nie wiem czy czasem sie cos nie pomylilismy, jakiś gość napisał żeby te kable od climatronika wszystkie skrajne zamienić i tak zrobilismy i może cos czasem nie chodzi ale to było by widać błąd tak ?
     
  12. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    panowie który silniczek jest od tego grzania ciepłe zimne powietrze ?
     
  13. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 070
    Docenione treści:
    427
    Miasto:
    łódzkie
  14. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    ok. Nie wiem o co chodzi z tym silnikiem ale tak jeżeli podepniemy go na krotko do akumulatora to wtedy ramie chodzi i w jedna i w druga strone ale kiedy podepniemy do climatroniku to nie chce chodzić aktualnie wieje ciepłym powietrzem bo tak na krotko go ustawilismy, układ chłodenia jest odpowietrzony, juz cały dzien mi to gowno napsuło nerwow



    Musisz dostać się do 4ech silniczków (15, 19, 20, 27)
    15,19- zdejmij schowek,
    20- wykręć climatronica-wtyczkę da się też wyjąć od strony schowka, ale przewód jest tak krótki, że nie dasz rady zamienić pinów od tej strony,
    27- wykręć osłonę pod kierownicą-potem dużo cierpliwości, żeby wtyczka wyszła

    W każdej wtyczce są 3 przewody w jednym rzędzie i 2 w drugim. Musisz skrajne przewody w obu rzędach zamienić ze sobą.


    zrobilismy jak ten gość pisał kiedy climatronik wiał we wszystkie strony i pomogła ale także ten silnik przepinowalismy od tej klapy ale spowrotem wrocilismy do tych starych ustawien, chyba ze cos zrobilismy nie tak, posiada ktoś może schemat tego dziadostwa ?
     
    Ostatnio edytowano: 7-06 17
  15. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 070
    Docenione treści:
    427
    Miasto:
    łódzkie
    nie wiem jak przerobiłeś wiązke pod deską wróć z tym pinowaniem jak było pytanie czy zamieniłeś czujniki temperatury na wlotach ? czy zamieniłeś prawą z lewą wtyczke silników
     
  16. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  17. krzychu92

    krzychu92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-01 17
    Postów:
    34
    Docenione treści:
    0
    czujniki są dobrze tak jak powinno byc, tylko mamy problem z tym silnikiem od klapy ciepłe zimne chyba v68 i tam chyba jest problem z tym pinowaniem, ale reszta pinow jest dobrze i jeszcze klapa od recyrkulacji nie chodzi ale to mniejsza o to, ogółem przed przekładka w polaku było cos robione z tym nawiewem jakieś swoje dzwignie dorabniane z płaskownika i teraz mamy taki dylemat czy przed przekładka w polaku wszystko chodziło tak jak powinno bo była to taxowka i pewnie tez była sporo uzywana... ogółem jutro sprobujemy wrocic do starego pinowania i zobaczymy co bedzie
     

Poleć tę stronę