1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

s60 silniki klap nawiewu

Dyskusja w 'VOLVO' rozpoczęta przez użytkownika mmdrozdz11, 3-05 14.

  1. mmdrozdz11

    mmdrozdz11 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    17-12 13
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam,

    Mam pytanko, czy silniki klap na nagrzewnicy i wlocie powietrza mozna przelozyc oryginalne z RHD, do nagrzewnicy LHD, poniewaz moj samochod jest po lifcie a nowa nagrzewnica przed liftowa i ma inne silniki nie pasujace do oryginalnej instalacji.
    Pozdrawiam
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    można zostawić sam środek nagrzewnicy z uk a wymienić cały zasys powietrza z silnikeim
     
  4. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    jak wyzej
    tylko bedziesz mial problem z silnikiem recrkulacji
     
  5. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Dlaczego ma mieć problem?silnik recyrkulacji to akurat żaden problem, albo w jedną stronę albo w drugą do końca, jeśli odwrotnie to zmieniasz kable w kostce i śmiga.
     
  6. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    ok
    to zrob to jak silniki sa od eu i gb

    nie sa uniwersalne
    mocowanie silnikow jest takie same przed lf i po
    ale silnik jest ( lustrzane odbicie) jest inny
     
  7. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    I w związku z tym? Co stoi na przeszkodzie żeby zostawić silnik od recyrkulacji i podłączyć?
    Może podpowiedz koledze jak to ogarnąć a nie jak zwykle.
     
  8. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    jak noi co ??? ze musi byc silnik z eu
    nie rozumiesz co pisze
    jak taki madry jestes to porac gosciowi co ma zrobic

    Ps. to nie passat
     
  9. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    224
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    silniczka po lifcie nie da się podłączyć po instalację przed liftową
    dokup silniczek lub pokombinuj z mocowaniem
     
  10. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    jakim mocowaniem????
     
  11. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    38
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    No właśnie doradz zamiast się wymadrzac, kto ciebie zrozumie? Ma silnik od dawcy,ma kostki od dawcy i od anglika,jaki problem dodać jeden do dwóch?
     
  12. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  13. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 895
    Docenione treści:
    274
    Miasto:
    Wadowice
    wjdzie 3
     

Poleć tę stronę