1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Renault Megane 2 "żelazko"

Dyskusja w 'RENAULT' rozpoczęta przez użytkownika cyranek, 14-12 10.

  1. cyranek

    cyranek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-04 09
    Postów:
    373
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Wadowice
    Oto lista części:

    - magiel bez przewodów ciśnieniowych :D
    - wygłuszka do środka
    - 2 elementy z dawcy muszą być odwiercone/wycięte: rynienka przez która przechodzi trzpień magla i uchwyt dolny na tunelu po lewej stronie (przykręca się do niego pionowe wzmocnienie belki po lewej)
    - ściana grodziowa nie jest konieczna !!!
    - serwo wraz z pompką hamulcową
    - nagrzewnica
    - pedały 3 sztuki
    - hamulec ręczny (wydaje się być taki sam w angolu a jednak jest inny)
    - boczki drzwiowe przód (mogą być ich wkłady)
    - dywan
    - kompletna deska
    - panel środkowy deski (tam gdzie jest klima i czytnik)
    - wzmocnienie rurowe + lewy wspornik
    - uchwycik lewy wycieraczek (integralny z podszybiem - trzeba uciąć z dawcy)
    - ramiona wycieraczek + mechanizm
    - podszybie plastikowe
    - licznik
    - lampy
    - lusterko prawe (a najlepiej oba żeby nie bawić się z termometrem)
    - podsufitka (jest taka jak w Maździe 6)
    - kolumna wraz silnikiem (w sumie to tylko krzyżak trzeba zmienić)
    - stelaż fotela lewego
    - daszki przeciw słoneczne

    Jak o czymś zapomniałem to dopiszcie.

    Autko ogólnie fajne do przekładki. Ściany grodziowej można nie ruszać. Od europejskiej różni się tylko dwoma szpilkami które trzymają pedał sprzęgła. Można je dospawać (mniej roboty niż wymiana ściany).
    Wiązki w drzwiach oczywiście do zamiany i instalacja słupkowa też.
    Polecam przed montażem belki przykręcenie kolumny z silnikiem elektrycznym bo później trzeba "mużdzyć" żeby go przykręcić.
    Nie prawdą jest natomiast że nagrzewnica zostaje. Na oko wygląda tak samo ale jednaj jest pewne przesunięcie i uniemożliwia zamocowanie belki.
     
    szumocorrado, apollo, rys00 oraz 1 osoba lubią to.
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 273
    Docenione treści:
    225
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Ważne aby zwrócić uwagę czy mamy auto przed czy po lifcie ( miękka deska i daszek oraz inny licznik )
    W zależności od wersji różne boczki drzwi oraz dywany
    Jest kilka myków o których trzeba wiedzieć przerabiając Megane II generacji
    Dodam od siebie kilka fotek z przekładki tego modelu
    Auto z 2008 roku

    megane1.jpg megane2.jpg megane3.jpg megane4.jpg megane5.jpg megane6.jpg megane7.jpg megane8.jpg megane9.jpg megane10.jpg megane11.jpg megane12.jpg megane13.jpg megane14.jpg megane15.jpg megane16.jpg megane17.jpg megane18.jpg megane19.jpg megane20.jpg


    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
    Rafał
     
  4. drekrobak

    drekrobak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-07 09
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Biłgoraj
    Części do wersji cabrio różnią się od zwykłej tylko schowkiem (cabrio ma dodatkowo zamek), i trudno dostępnymi dywanami boczek drzwi pasażera można zostawić angielski i dokupić uchwyt/rączka tylnych drzwi (wersja z manualną szybą) meganki plastik idealnie pasuje w otwór po panelu sterowania szybami. Komplet od wersji przed liftem a po różni się właściwie tylko obudową licznika
     
  5. gorylfx

    gorylfx Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-08 16
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie a czy ktoś się orientuje jak wygląda temat przekładki megane rs. Części dedykowanych jest niesamowicie mało i interesuje mnie czy graty od "zwykłej" takie jak :
    maglownica, obudowa nagrzewnicy, pompa hamulcowa, pedały
    pasują do rs.
    Czy przełożę tapicerkę fotela kierowcy do stelaża od europejczyka? Chcę mieć wszystkie opcje regulacyjne na fotelu kierowcy, a dostać fotel do rs w skórze to cud. Dziękuję z góry za pomoc.
     
  6. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    3 186
    Docenione treści:
    436
    Miasto:
    łódzkie
    fotele są takie same przekładasz tylko mate zajętości w siedzisku i wszystko będzie pasować nakładki na pedały przełożysz, inny jest licznik, w razie problemu z dokupieniem boczków możesz zostawić angielskie w lewym robisz dziure na panel szyb a w prawym po otwór po przełączniku wstawisz łódke od wesji z manualnymi szybami w rączkasz zamieniasz przycisk szyb z przyciskiem lusterek
    poniżej masz fotke wprawdzie z laguny ale mniej więcej o to chodzi
    101_1327.JPG
     
  7. Ciepły92

    Ciepły92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    16-09 16
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Biłgoraj
    Nie wyrzucaj tylko oryginalnej maglownicy bo drążki kierownicze są inne niż w cywilnej wersji. Pompy hamulcowej nie trzeba zmieniać tylko serwo.
     
  8. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  9. wbr98wa

    wbr98wa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    96
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    WBR
     
    rys00 lubi to.

Poleć tę stronę