1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

przerobienie instalacji drzwi accord

Dyskusja w 'TOYOTA/HONDA' rozpoczęta przez użytkownika Boomer5, 17-12 14.

  1. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Witam. Już któryś dzień walczę z zamkiem centralnym. ma ktoś pojęcie i czy ktoś robił. Jak przerobić angielską wiązkę drzwi z hondy accord po przełożeniu z prawych do lewych drzwi żeby działała z europejskim panelem?
    kostka przy zamku jedna 6-cio pinowa.
    W tej pozycji przewodów zamknie z pilota i z panela z drzwi ale nie otworze mimo że przekaźnik słychać.
    Jeśli otworze rygiel ręcznie i wcisnę w pilocie otwieranie to zamek reaguje no ale już jest otwarty.
    jeśli przy otwartych drzwiach włożę kluczyk do stacyjki i trzasnę drzwi i słychać w zamku dwa sygnały otwarcia i jeden zamknięcia, po czym rygluje drzwi. Przerabiał to ktoś?
     

    Załączone pliki:

  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    lustrzane odbicie
     
  4. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Jaro, niestety nie działa :( nie ma żadnej reakcji na pilot po lustrzanym odbiciu. czym to może być spowodowane ? :(
     
  5. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Powiedzcie mi jedną żecz.. czy zamek z dwiema kostkami jest taki sam jak z jedną większą? Wiadomo oprócz kostki chodzi mi o krańcówki itp.
    bo udało mi się zrobić taką kombinacje w kostce że działa mi otwieranie tylnej klapy i po włożeniu kluczyka do stacyjki nie rygluje się auto.. Ale nie działa wtedy wogóle zamek i w drugą stronę jak zapinuje żeby działał zamek to nie działaklapa i po włozeniu kluczyka do stacyjki auto się zamyka.
    Wymyśliłem że do tej wiązki i modułu powinna być wiązka drzwi z dwiema kostkami.
    Przypomnę że wszystkie wiązki w aucie i skrzynka bezpieczników zostały założone od europejczyka a wiązki drzwi zostały z anglika tylko przełożone z P<->L.
    Jaro możę Ty się z czymś takim spotkałeś.. chyba najwięcej tych aut przełożyłeś?
     
  6. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    tos sobie narobil dziadostwa z tymi wiazkami
     
  7. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    a no.. polak mądry po szkodzie lepiej podpowiedz jak z tego wybrnąć? Czy szukać wiązek do drzwi z małymi kostkami i przekładać zamki czy jak? ...masakra
     
  8. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    w accordzie instalke masz prosta jak na japonczyka
    pod deska instalacje obracasz wszystkie kostki dlugosciowo wystarczaja oprocz dwoch do GEM-a (zielone kostki
    pod dywanem z 20 kabli do przedluzenia
    to samo okablowanie komory silnika
    po cholere wymieniasz cala instalacje gdzie moga byc rurznice w wypasie auta

    zamki drzwi zostaja angielskie sa przystosowane do EU kwestia tylko ciegna do wkladki pod kluczyk

    i tyle
     
  9. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    czyli sugerujesz żeby rozebrał wszystko od nowa i załozył wiązki angielskie spowrotem? o fuck.. już wszystko poskładane..
     
  10. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    przepatrzyles wiazki gb i eu czy w kostkach sa te same piny???
    jezeli sie ruznia to zapomnij o dzialaniu auta
     
  11. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    :( kostki były inne ale praktycznie wszystkie wiązki zostały przełożone orócz wiązki silnika i tych nieszczęsnych drzwi.. skrzynka bezpieczników też jest z eu. ale fakt faktem moduł alarmu który był został a w eu wiązce nie ma kostki do syreny..
    dobra a jeśli przełożę spowrotem na wiązkę angielską to automatycznie skrzynka bezpieczników idzie angielska.. licznik też?
     
  12. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 923
    Docenione treści:
    277
    Miasto:
    Wadowice
    licznik nie
    \bezpiecznili tak ale tyl obudowy z eu
     
  13. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    ok. a ostatnie pytanie micu ma wyjscie w tylnej części bezpieczników i jest w drugą strone czyli micu też przekładam EU czy zostaje GB bo jak cos to łatwiej będzie dziurke dorobić do montażu angielskiej skrzynki.
    A dwa pytania :) czy tą wiązke komory silnika moge zostawić EU czy lepiej nie?
     
  14. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Ok. centralny ogarnięty przedłużona angielska wiązka załatwiła sprawe...
     
  15. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Kurcze panowie.. nie jest dobrze.. zawsze coś..
    centralny działa spoko.
    Ale na liczniku po otwarciu prawych drzwi świecą się lewe i w lewych drzwiach lampka i na odwrót. Pomyślałem spoko zamienie przewody od "gumowych guziczków" i tak zrobiłem znalazłem je wszystkie przy kostce i zamieniłem ok pokazuje dobrze ale.. powrócił problem z zamykającym się autem po trzaśnięciu drzwiami i nie otwierający się bagażnik.. jest jakiś patent na to?
     
  16. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  17. Boomer5

    Boomer5 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-09 14
    Postów:
    35
    Docenione treści:
    0
    Panowie.. i Panie jeśli są.. problem, był pewnie od początku, taki że krańcówka w zamku w lewych drzwiach nie działa i nie zwierała dwóch przewodów co było powodem tych całych ekscesów.. wymieniony cały zamek i wszystko śmiga aż miło.
     

Poleć tę stronę