1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[PRZEŁOŻONE] Laguna 1.9 dci 2003

Dyskusja w 'ZAKOŃCZONE I PRZEŁOŻONE' rozpoczęta przez użytkownika kriskos997, 21-04 10.

  1. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    witam jako ze zacząłęm przekładke laguny to mam kilka pytań

    1. co robić z wiązką czy obracac ja jak w lagunie 1
    2. w karoserii nie ma wzmocnienia do którego rzykręca sie rure pod konsole czy musze mieć europejskie co z tym rozbicie?
    3. wlot do nagrzewnicy nalezy wyciąć? a otwór po angielskim wlocie zaślepić?
    ( z tym ze po wycieciu wlotu niema w górnej jego czesci odpowiedniej zakładki zeby nie wleciała woda )
     

    Załączone pliki:

  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. adambiker

    adambiker Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 09
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    stalowa wola/irlandia
    wiazke najlepiej jest chyba jak sie zalamie i ulozy w tyle za nagrzewnica w sumie nie wiele wchodzi za nagrzewnice ale wchodzi i wraca zaraz po scianie grodziowej nad pedalami w tym takim plaskitkowym korytku, co do wzmocnienia to musisz posiadac druga czesc wzmocnienia(dosc masywna blacha) ta co idzie do "tunelu" z tym ze nie ma z drugiej str przygotowanego mocowania w tunelu,
    co do wlotu to musisz angielski wlot zaslepic najlepiej wyciac z blachy i przykleic na klej do szyb badz sylikon, a z drugiej str musisz wyciac otwor, fakt nie ma zabezpieczenia aby woda nie leciala ja zawsze daje klej do szyb i wychodzi taki "próg" i nie ma problemu, a moz ema ktos inny pomysl na zabezpieczenie przed woda?
     
  4. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    no to ok z tą woda to sobie poradze z wiązką tez ale jaki macie sposób na to wzmocnienie co jest na tunelu zgrzewane( wzmocnienie pionowe belki mam europejskie) bo gdybym go odwiercił to nie bedzie pasował jaki macie na to patent? przyspawac jakies wzmocnienie?
     
  5. magik

    magik Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-04 09
    Postów:
    613
    Docenione treści:
    22
    Miasto:
    gdzieś w polsce
    jeśli chce ci się bawić to dospawaj do tego wspornika kawałek płaskownika i przyspawaj do tunelu tego i tak nie będzie widać jak założysz maty i dywan
     
  6. drekrobak

    drekrobak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-07 09
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Biłgoraj
    to wzmocnienie co masz zgrzane do tunelu odwiercasz, i spawasz z lewej strony pasuje idealnie a co do wlotu powietrza to mój patent jest taki ze wycinam mniejszy otwór wlotu powietrza o jakieś 1.5 cm i zaginam błahe na zewnątrz i robię ściankę taką samą jak oryginalna, trochę klepania młoteczkiem i jest dobrze
     
  7. goralpio

    goralpio Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-04 10
    Postów:
    29
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    pow.mława
    witam ja też przekładam lagune 2 1,9 dci 2002r i chcę sie zapytać jak sobie poradziłeś z instalacją elektryczną w kabinie
     
  8. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    edit. wlot wyciety , wzmocnienie przespawane na drugą strone fotki poniżej

    w poniedziałek bede przerabiał wiązke to powiem co i jak i dam jakąs fotke

    jedno pytanko z w przypadku czujników w słupkach zostawić tam gdzie są czy zamienic miejscami ? bo jesli zamienia sie miejscami wiazki z foteli to chyba tez i czujniki w słupkach ? dobrze mysle ?
     

    Załączone pliki:

  9. adambiker

    adambiker Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 09
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    stalowa wola/irlandia
    co do czujnikow w slupkach od air bagow, wiec czujniki zostawiasz tak samo jak zostawiasz wiazke podfotelowa (ta ktora idzie do foteli) tej wiazki nie ruszamy jedynie jak napisal ktos kiedys na innym poscie ze trzeba zlokalizowac kabelek od czujnika zapiecia pasow i to jego przeniesc na druga str do fotela kierowcy, choc o czytalem tez ze wiazki przenosza na druga str. osobiscie zostawiam wiazki pod fotelami, raz pzrenioslem to mialem potem problem z air bagiem a raczej z kontrolka od poduszki.
     
  10. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    mały update prac przy lagunie

    przerobiona wiązka wygląda nastepująco DSC00561.JPG
    wszystkoi zostało podłaczene wcelu sprawdzenia i wszystko działa jak nalezy teraz dwa pytanka

    1.co mogło spowodowac takie odkształcenie intercoolera? DSC00546.JPG

    2. po zamontowaniu europejskiego krzyżaka i kolumny angielskiej kiedy koła mam na wprost to kierownice mam przekręcona o jakies 1/4 w lewo wszytsko by było ok gdyby mozna było przesunąc kierownice na frezach ale jak wiecie w lagunach kierownica pasuje tylko w jedym połozeniu .Czy musze załatwić europejską kolumne czy da sie cos zakombinowac z angielska zeby było na wprost bo zbieznoscia takiej róznicy sie nie zniweluje
     
  11. adambiker

    adambiker Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 09
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    stalowa wola/irlandia
    tak racja kierownice na iwloklinie nie da sie pzrekrecac jak sie chce kiedys ktos sie sprzeczal ze mozna ustawic w dowolnym polozeniu co jest nie prawda, natomiast jelsi masz kierownice przekrecona o 1/4 to mysle ze sprawe rozwiaze Ci, wyjecie krzyzaka z kolumny kierowniczej obrocenie go o 1/4 i wlozenie do kolumny, czesc krzyzaka ktora wchodzi do kolumny jest tak jak by kwadratowa, obracasz troche i po sprawie, a reszte jak juz bedzie malo co przestawione to zbiezność.
     
  12. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    no własnie w tym problem ze jak obracam krzyżak to znów mam przestawioną o tyle samo ale w prawo nic nie daje rady
     
  13. adambiker

    adambiker Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 09
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    stalowa wola/irlandia
    no to nie wiem ja zawsze tez tak mam ze jak wloze krzyzak to jest pzrestawiona kierownica, wtedy wyjmuje krzyzak z kolumny przekrecam go troche i wkladam w kolumne i juz jest o wiele lepiej, ale powiem ci ze ostatnio wborze mialem kierownice pzrekrecona o 1/4 i podczas ustawiania zbieznosci nie bylo problemu, dalo sie wyregulowac na koncowkach drazka kierowniczego.
     
  14. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    robiłem Lagune II kilka razy i za każdym razem miałem symetryczny wieloklin na kierownicy i mogłem Ja sobie wkładać w każdej pozycji. Nawet mam teraz w garażu wiec mogę fotkę dołączyć w razie czego. Mozę po FL coś się zmieniło z tym wieloklinem bo robiłem tylko modele PHI czyli te z przed liftu.
     
  15. adambiker

    adambiker Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-05 09
    Postów:
    210
    Docenione treści:
    5
    Miasto:
    stalowa wola/irlandia
    no tez kiedys juz byl lekki spor o to czy kierownica ma rownomierny wieloklin czy ma jakis wypust, wlansie patrzylem na kolumne kierownicza z laguny i widze ze trzpieniu ze sa wypusty, wiec jzu teraz sam nie wiem, nie mysle aby dawali dwa rodzaje kolumn kierowniczych.
     
  16. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    zapomniałęm dodac że auto juz dawno przełożone wszystko jest jak należy dzieki wszystkim za pomoc .
     
  17. Misiek

    Misiek VIP

    Offline
    Dołączył:
    5-03 09
    Postów:
    1 781
    Docenione treści:
    80
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
  18. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    mało mam czasu na forum wiec dopiero teraz fotki auto zrobiło juz kilka tys km po przekładce i o dziwo nic sie nie dzieje:weez:
     

    Załączone pliki:

  19. marekfl

    marekfl Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    14-06 09
    Postów:
    301
    Docenione treści:
    55
    Miasto:
    Kielce
    Adres strony:
    hmmm radio masz na górze???? ja myślałem że radyjko zawsze na dole jest a półeczka na górze :) czy mi się wydaje ???
     
  20. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    było na dole ale wypadały klamoty z tego schowka jak był na górze teraz jest lepiej moim zdaniem
     
  21. kriskos997

    kriskos997 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-03 09
    Postów:
    335
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    świetokrzyskie
    witam odświeżam kotleta małym pytankiem czy magiel z dci jest taki sam jak w benzynie ? róznica w przewodzie jest ale zastanawiam sie czy magle mają róznice ?
     
  22. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę