1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

problem ze wspomaganiem Vectra C

Dyskusja w 'Elektromechanika ogólna' rozpoczęta przez użytkownika Mateo33, 14-12 12.

  1. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 259
    Docenione treści:
    231
    Miasto:
    Wadowice
    Adres strony:
    wszystko OK
    tylko caly czas sie rozchodzi o wiatrak na maglu po co on jest
    piszecie ze to czujnik kata
    a to guwno prawda
    wychodzily dwa rodzaje pom
    które dzialaja jedna z czujnikiem , druga bez
    ruszasz kiera zalacza sie pelny wydatek pompy ( w stanie spoczynku dziala na pol gwizdka)
    drugi rodzaj dziala caly czas na 100%

    i tyle
    a typiszesz ze sa dwa czujniki kata

    jakim cudem
     
  2. Majster Złota rączka

    Rejestracja:
    20-07 12
    Liczba postów:
    666
    Miejscowość:
    Internet
  3. mazurek

    mazurek Gość

    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Gdzie ja piszę że są dwa w jednym aucie? jest albo w cim albo w maglu,auto z esp ma w cim auto bez esp ma w maglu to wszystko,nie mam nic więcej do napisanie w tej sprawie chyba ze Mateo zapyta,bo widzę że nie jestem w stanie niczego ci wytłumaczyć,wiesz lepiej to po co pytasz.
     
  4. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 259
    Docenione treści:
    231
    Miasto:
    Wadowice
    Adres strony:
    tak napisales
    z tego wynika ze niema w CIM tylko w maglu
    nie wiem jakim cudem

    w maglu to nie czujnik kata skretu

    daj sobie to wytlumaczyc
     
  5. rys00

    rys00 Zaufany warsztat

    Dołączył:
    20-03 09
    Postów:
    2 527
    Docenione treści:
    337
    Miasto:
    łódzkie
    dobra podsumujmy bo wychodzi galimatiaz, jak jest ESP to czyjnik kąta skrętu jest w CIM a na maglu czujnik skrętu (bez kąta) w wersji bez ESP jest tylko sam czujnik skrętu który uruchamia większy wydatek pompy, jak nie ma wspomagania to trzeba szukać uszkodzenia czujnika na maglu jak świeci esp to pod kierą i to na tyle :)
     
  6. anbora

    anbora Uczestnik

    Dołączył:
    23-04 09
    Postów:
    101
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Zduńska Wola
    Rysiu nie wysilaj się bo Andrzej i tak napisze że większych bzdur nie czytał , niektórzy po prostu są na "nie". Mazurek jest może i dobrym fachowcem , ale ma małe doświadczenie jako elektronik. Zawsze można się czegoś ciekawego z forum dowiedzieć , więc drogi kolego Andrzeju - nie wiesz to pytaj postaramy Ci się pomóc :)
     
  7. mazurek

    mazurek Gość

    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Jak nie ma wspomagania to nie trzeba szukać uszkodzenia w czujniku,bo ten odpowiada za siłę wspomagania,a nie za jego brak,nawet jak nie zrobisz kalibracji to na postoju przy szybszym manewrowaniu jest wyczuwalny opór,jednak większość tych aut tak jeździ bo kalibrację trzeba zrobić po każdym znacznym spadku napięcia.Od samego początku zgodnie z opisem stawiałem na problem z zasilaniem elektrycznym pompy i pisałem ze z czujnikiem czy bez wspomaganie musi działać,jeśli ten czujnik w maglu jest uszkodzony wyświetla się komunikat z wykrzyknikiem a wspomaganie działa.Jak auto ma esp i świeci esp wystarczy zrobić kalibracje czujnika jeśli nie jest uszkodzony i powinno zgasnąć podobnie jak to jest w audi czy vw,jednak to auto które przerabiał Mateo33 nie ma esp nie bedę już tłumaczył dlaczego tak twierdzę i skąd to wiem bo nie lubię pisać kilka razy to samo.
     
  8. anbora

    anbora Uczestnik

    Dołączył:
    23-04 09
    Postów:
    101
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Zduńska Wola
    No i teraz zaczynasz pisać z sensem cyt "...Jak nie ma wspomagania to nie trzeba szukać uszkodzenia w czujniku,bo ten odpowiada za siłę wspomagania,a nie za jego brak..."tak jak napisał wcześniej Jaro i co ja potwierdziłem to zwykły czujnik , który stwierdza ilość obrotów ( przekłada się na siłę wspomagania) a nie określa kąta skrętu - to nie ja ani Jarek się ośmieszyliśmy... :p
     
  9. mazurek

    mazurek Gość

    Dołączył:
    4-11 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Jakie to ma znaczenie zwykły czy nie zwykły, skoro nic mu do tego ze nie ma wspomagania o tym była tu mowa.To wszystko w tym temacie.
     
  10. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 259
    Docenione treści:
    231
    Miasto:
    Wadowice
    Adres strony:
    wogule nie ma znaczenia
     
  11. anbora

    anbora Uczestnik

    Dołączył:
    23-04 09
    Postów:
    101
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Zduńska Wola
    istotnie do sprawy niewiele wnosi , ale dyskusja jest po to aby podnieść poziom świadomości
     
  12. Majster Złota rączka

    Rejestracja:
    20-07 12
    Liczba postów:
    666
    Miejscowość:
    Internet
  13. JARO

    JARO Zaufany warsztat

    Dołączył:
    29-05 09
    Postów:
    3 259
    Docenione treści:
    231
    Miasto:
    Wadowice
    Adres strony:
    piszesz o czujniku w maglu
    a potem tak
    raz piszesz tak potem cos poczytales w necie
    i zmieniasz zdanie
    nie przyznajac sie do bledu
     

Poleć tę stronę