1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

[LISTA CZĘŚCI I OPIS] Peugeot 308

Dyskusja w 'PEUGEOT' rozpoczęta przez użytkownika Mateusz_Mati, 23-02 12.

  1. Mateusz_Mati

    Mateusz_Mati Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-01 12
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Koło
    Lista części Peugeot 308

    - Konsola razem z belką, schowek pasażera, zaślepki,
    - Poduszka kolanowa kierowcy lub zaślepka (zależne od wersji),
    - Wygłuszenie na ścianę grodziową od wewnątrz,
    - Podstopnik metalowy i plastikowy,
    - Dywan (różnica między hatchback a SW),
    - Pedały (różnica p. gazu między diesel a benzyna),
    - Pompka sprzęgła wraz z przewodem do wysprzęglika, oraz do zbiorniczka hamulcowego,
    - Przekładnia kierownicza wraz z przewodami,
    - Osłony nad nogi kierowcy i pasażera.

    Opis.

    Auto proste w przekładce jak jego poprzednik 307. Mechanicznie nie ma dylematów z przeróbka. Pedały przykręcamy na szpilki od serwa. Nagrzewnica zostaje w tym samym miejscu. Bardzo ważne aby przyspawać mocowanie belki podkokpitowej po stronie kierowcy na ścianie grodziowej. Stare otwory zaślepić. Jeśli chodzi o instalacje najlepiej zamienić wiązki dochodzące do przednich drzwi, pozostawiając po prawej stronie 2 kable od czujnika temperatury zewnętrznej. Warto również zostawić przewody odpowiedzialne za wyświetlanie drzwi oraz od kierunkowskazów w lusterkach (można również później przepinować przy bsi). W 308ce nie ma sterowników drzwiowych. Wiązki drzwiowe oczywiście do zamiany stronami. Sterowanie szyb można przekodować komputerowo, natomiast lusterka należy przepinować przy przełączniku. Instalacja pod kokpitowa do zawinięcia. Należy jedynie przedłużyć kabelki od podświetlania schowka oraz od poduszki pasażera.

    Niebawem wrzucę zdjęcia obrazujące moją pracę.
    Jeśli o czymś zapomniałem proszę dopisać.
    Pozdrawiam.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. janeczeknt

    janeczeknt Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-03 13
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Czekam na zdjęcia :)
     
  4. melonik1

    melonik1 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-11 09
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Brzozow
    Nie zgadzaja sie tylko moduly drzwiowe sa wrecz konieczne do poprawnego dzialania szyb takze warto o nich pamietac
     
  5. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    70
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    Przerabialiśmy kilka Peugeotów 308 i udało się szyby i lusterka doprowadzić do prawidłowego działania bez zmieniania modułów. Tak więc moduły ułatwiają robotę, ale nie są konieczne.
     
    ricardoo lubi to.
  6. melonik1

    melonik1 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-11 09
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Brzozow
    apollo czy mozesz podzielic sie tym jak przeskoczyles temat modulow ?
     
  7. apollo

    apollo Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    5-04 09
    Postów:
    336
    Docenione treści:
    70
    Miasto:
    Konin
    Adres strony:
    Po przekodowaniu Lexią szyby działają poprawnie. Lusterka natomiast trzeba "poprzeciągać na kabelkach". Możliwe że są różne rozwiązania w 308, ale te które my przerabialiśmy nie miały żadnych modułów w drzwiach w odróżnieniu do jego poprzednika Peugeota 307.
     
  8. Mateusz_Mati

    Mateusz_Mati Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-01 12
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Koło
    Lusterka można prze pinować przy przełączniku, lub tak jak apollo zaproponował "poprzeciągać na kabelkach".
     
  9. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 436
    Docenione treści:
    240
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Tak na deser kilka fotek podczas przekładki takiego auta

    Pozdrawiam i zapraszam do warsztatu
     

    Załączone pliki:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Rozmiar pliku:
      117,8 KB
      Wyświetleń:
      306
    • 2.jpg
      2.jpg
      Rozmiar pliku:
      127,5 KB
      Wyświetleń:
      304
    • 3.jpg
      3.jpg
      Rozmiar pliku:
      149,7 KB
      Wyświetleń:
      304
    • 4.jpg
      4.jpg
      Rozmiar pliku:
      155,5 KB
      Wyświetleń:
      324
    • 5.jpg
      5.jpg
      Rozmiar pliku:
      104 KB
      Wyświetleń:
      305
    • 6.jpg
      6.jpg
      Rozmiar pliku:
      132,1 KB
      Wyświetleń:
      291
    • 7.jpg
      7.jpg
      Rozmiar pliku:
      125,1 KB
      Wyświetleń:
      279
    • 8.jpg
      8.jpg
      Rozmiar pliku:
      115,9 KB
      Wyświetleń:
      283
  10. Pecet

    Pecet Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-03 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    A ja mogę dodać jeszcze od siebie że przy przekładaniu wiązek drzwiowych miejscami, oprócz przewodów od temperatury, kierunkowskazów, wyświetlania drzwi, to również przewody od głośników należy pozostawić bez zmian :)
     
  11. Marcin 308cc

    Marcin 308cc Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-11 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Mam pytanie czy deska od normalnego 308 jest taka sama jak w CC ? I od jakiego modelu podebrac dywan ?
     
  12. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    Dywan musi być od CC, bo jest zupełnie inny, podłoga w CC ma więcej wzmocnień i belek, nie ułożysz zwykłego, co do deski spokojnie możesz założyć od zwykłej 308, jest identyczna, cała reszta przekładki jest identyczna jak zwykłe 308, tylko dywan jest inny, opcjonalnie pedały z nakładkami alu, ale to można pominąć
     
  13. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 436
    Docenione treści:
    240
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Dywan używany jest w PL nie do dostania.
    Ciężko także kupić nowy w salonie Peugeota otrzymasz informację że nie ma możliwości sprowadzenia a cena w serwisie we Francji po przeliczeniu około 3000 zł
    Na początku roku zamawiałem nowy z Francji po mega rabacie i po dużej znajomości 1900 zł

    Pozdrawiam
     
  14. Mateusz_Mati

    Mateusz_Mati Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-01 12
    Postów:
    22
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Koło
    Mogę załatwić dywan używany do CC. Info PW
     
  15. Marcin 308cc

    Marcin 308cc Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-11 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Chyba taniej wyjdźie dać do tapicera .
     
  16. Pecet

    Pecet Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-03 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Witam. Jak to jest z tą podłogą w 308cc? Dużo się różni od zwykłej wersji? Nie ma możliwości jakoś wykładziny dopasować od wersji zwykłych? Np.gdzieś obciąć piankę od spodu w miejscu wzmocnienia czy coś :) Kupiłem właśnie 308cc i czekam jak przyjedzie. Pytanie odnośnie instalacji. Bo 308 przekładałem już kilkukrotnie i wiem wszystko co i jak. A jak to się ma do wersji cc? Uchylaniem szyb podczas otwierania drzwi steruje moduł w drzwiach? Czy bsi? Jak z przewodami od tego? Trzeba coś przekładać prawo-lewo? Wiązki drzwiowe to wiadomo, z słupkowymi też sobie poradzę tylko właśnie kwestia składania dachu i uchylania szyb. Widziałem nawet tu w dziale pomocy że ktoś miał problem z otwieraniem dachu i szyb po przekładce
     
    Ostatnio edytowano: 29-02 20
  17. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    Dywan jest zupełnie inny, i masz niewielkie szanse żeby go dopasować z ze zwykłej wersji. P308cc ma zupełnie inną podłogę, grubsze wzmocnienia, płytkie zagłębienia. Kiedyś próbowaliśmy podgrzewać dywan od spodu i układać go pod te zagięcia, ale efekt był słaby, dodatkowo dywan od zwykłej jest dłuższy.
    Co do instalacji jest taka sama jak w zwykłych wersjach. Jeśli robiłeś już 308 czy C4, to jest prosta sprawa.

    Jeśli wszystko zrobisz prawidłowo to szyby i dach chodzą normalnie. Nie mają żadnego znaczenia w przekładce.
     
  18. Pecet

    Pecet Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-03 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    Oo super, dziękuję za informacje. Tak, przekładałem już różne auta tego typu więc luzik :) to nic, pozostaje szukać tylko wykładziny. Rzeczywiście trudno ją dorwać gdziekolwiek :/ a można zostawić angielską? Nie będzie problemu pod pedałami ze będzie coś się blokować? Narazie zostawię starą i będę w międzyczasie szukał europy
     
  19. Pecet

    Pecet Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-03 16
    Postów:
    20
    Docenione treści:
    0
    A z 307cc nie spasował by czasami?
     
  20. zweckform

    zweckform Zaufany warsztat

    Offline
    Dołączył:
    16-03 09
    Postów:
    3 436
    Docenione treści:
    240
    Miasto:
    Grodzisk Mazowiecki
    Nie pasuje
     
  21. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  22. cVa

    cVa Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-12 12
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznan
    Nie pasuje
     
  23. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:

    666
    Miasto:
    Internet

Poleć tę stronę