1. Witamy na Forum Anglików!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Passat B6/2008 po vin 2009/Silnik CBAB/Czerwone zegary

Dyskusja w 'VOLKSWAGEN' rozpoczęta przez użytkownika adamx22, 1-10 18.

  1. adamx22

    adamx22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Witam. Mam problem z podgrzewaniem siedzeń po przekładce w moim B6. Passat przerobiony około roku temu w jednym z Warmińsko-mazurskim zakładzie specjalizującym się w przekładkach. Nie do końca było tak jak chciałem. Cena nie była niska więc myślałem, że będzie robota konkretnie zrobiona ale niestety miałem troszkę problemów. Na dzień dzisiejszy został mi tylko jeden do rozwiązania.
    Do rzeczy...
    Problem dotyczy obydwu foteli ale w różnoraki sposób. Zamontowany jest climatronic (wcześniej był climatik) natomiast grzanie tyłków było zamontowane fabrycznie w angliku i oczywiście działało wyśmienicie. Teraz sprawa wygląda tak, że włączając podgrzewanie na 5 od strony pasażera na panelu klimy ciepło robi się u kierowcy natomiast co bym nie robił fotel pasażera jest zimny. Jakieś rady? Przekaźnik pod fotele? Panel od klimy? Może ktoś nie daleko (Olsztyn, Giżycko,Ełk) mógłby pomóc.

    Pan u którego robiłem przekładkę mówi, że instalacja jest dobrze i to nie jego wina. Nie chcę się już z nim użerać bo to gra do jednej bramki.
     
  2. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  3. qplanetq

    qplanetq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-11 09
    Postów:
    392
    Docenione treści:
    18
    Miasto:
    Szczecinek
    Adres strony:
    Skoro jest dobrze to niech zrobi żeby było dobrze .... Jeśli działało przed to powinno działać po przekładce . Nikt nie wie co tam jest zrobione prócz niego samego .
     
  4. adamx22

    adamx22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Logicznie rzecz biorąc masz rację ale Pan u którego robiłem auto uparcie wmawiał mi, że jest ok. Dodam, że auto było już u niego na poprawce zaraz po odebraniu. Mówił, że przekaźnik wymienił pod fotelem i jest ok. Niestety nie jest.
    Jeśli mam być szczery to wolałbym zapłacić komuś uczciwemu i ogarnąć to po ludzku.

    Wiesz jak to jest. Ty pewnie urzerasz się z klientami bo wydaje im się, że wszystko im się za darmo należy. Ja za coś zapłaciłem i tego niestety nie dostałem w pelni. Może to frajerskie zachowanie ale nie zamierzam się zbłaźniac i z nim użerać po raz kolejny, bo wiem, że to nie ma sensu i wolę to po prostu zrobic
     
  5. adamx22

    adamx22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Up

    W sumie może być jakikolwiek warsztat nawet z głębi polski. Nie koniecznie z warmińsko-mazurskiego, ważne, żeby to było dobrze zrobione.
     
  6. Beni0

    Beni0 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-10 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    LDZ
    Bo nikt nie potrafi poprawnie przełożyć VW. Jak się nie zna tych aut. W skrócie. Wiązki foteli idą do modułu elektryki, tak samo jak przyciski od foteli. Pewnie PORABAL Ci instalacje Climatronika. Jeżeli jest ze starego modelu a masz nowszy panel to będą jaja w dodatku trzeba przekonywać zarówno borda jak i panel. Pan się po prostu nie zna i nie ma pojęcia o elektronice jak większość przekładaczy a jedyne co potrafią to przedłużać kable i przepinac piny co w tego typu autach mało co daje. Nie ma tam przekaźnika. Masz skopana instalacje i tyle. Moduł Bordnetz masz po lewej stronie za tym małym schowkiem nad lewa noga. Grube idą od foteli. W różnych rocznikach też były grube przewody w innych miejscach. Weź zobacz pod fotelem. Wypnij wtyczki i sprawdź czy pin we wtyczce ma pin w gnieździe, bo wtyczki pasują a układ pinów nie musi. Potem od fotela idzie do borda i z którejś małej wtyczki idzie do borda dla każdego fotela osobno. Może wiązka nagrzewnicy nie miała kabli i zrobił na krótko? Cholera wie. Ciężko mówić nie widząc auta. Zrabal robotę i tyle.
     
  7. drekke

    drekke Gość

    Offline
    Dołączył:
    16-12 12
    Postów:
    803
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    Wąsosz
    Adres strony:
    Nie chce mi się pisac, proszę zadzwonić to podpowiem co zrobić.
     
  8. adamx22

    adamx22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0

    Masz rację Beni0
    Panel był źle dobrany do instalacji nagrzewnicy i klapek. Problem dotyczył klapki obiegu powietrza wewnętrznego/zewnętrznego. Cały czas miałem zaparowane szyby bo obieg był wewnętrzny. W skrócie: nagrzewnica była w systemie jednosilnikowym (sterowanie obiegiem zwe/wew) z roku 2008, a panel z instalacji dwu silnikowej z 2006r. Długo mi zeszło ale doszedłem do tego.
     
  9. Majster Złota rączka

    Dołączył:
    20-07 12
    Postów:
    666
    Miasto:
    Internet
  10. adamx22

    adamx22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Zrobię zdjęcia i podeśle
     

Poleć tę stronę